150 yorum sonra görüşürüzzz ❤
Duştan çıkıp yatağımın üstünde bir kaç saat bekledim. Mert gelmedi anlaşılan bugün geç gelecekti. Saat yaklaşırken kalkıp üstümü giydim.
Bunun yanlış olup olmadığını bilmiyordum. Ama Mertin buna sıcak bakmayacağını biliyordum.
Çantamı alıp çıktım. Sahile kadar yürüdüm bugün sonkez görecektim Furkanı ona artık hayatımdan çıkmasını. Ne kendisini nede ona ait hiç bir şeyi görmek istemediğimi söyleyeceğim.
Her zaman kalabalık olması gereken sahilde bir tek ben ve nerden geldiği belli olmayan slow müzik sesi vardı. İlerde bir tabela gördüm 'bu yolu takip et gülpembe' Yerde gül yapraklarından oluşan bir yol vardı.
Her renkte gül yaprakları vardı sarı,beyaz,turuncu daha sayamadığım onlarca renk. Güllerden oluşan yol görkemli bir yatın önünde son bulmuştu.
Etrafı incelerken bana doğru gelen Furkanı gördüm. Baştan aşağı çok şıktı saçlarını benim sevdiğim yönde taramış. Üstündeki takım elbiseyle çok iyi gözüküyordu.
Elinde 1 adet gül vardı bana uzattı alıp almamayı düşünürken çoktan almıştım bile. Elimi tutunca kalbimin fizandan duyulduğuna yemin edebilirdim. yata doğru yürüdük.
Her tarafta mumlar ve güller vardı. Yatın ön tarafına gittiğimizde iki kişilik masada sadece kuş sütü eksikti etinden balığına salatasından makarnasına bir çok yemek ve içecekle doluydu.
Sandalyemi çekip oturmamı sağladı tabağın üstünde de bir adet gül vardı. Onu da alıp diğer gülün yanına koydum. Karşıma geçip oturdu etrafın ve Furkanın şıklığının yanında ben çok sade kalmıştım.
Şuan sıkıntı benim üstümdekiler miydi? Mert arayıp nerde olduğumu sorsa ne diyecektim? Kocacım ben şuan eski sevgilimle yatta yemek yiyorum mu diyecektim?
Başlı başına bir hataydı burda bulunmam. Ayağa kalkım "ben buraya yemek yemeye gelmedim. Ama senin nikahın var heralde böyle giyindiğine göre"
"Yok ve hiçbir zaman da olmayacak. Çünkü sevdiğim kadın bir başkasıyla evli. Ve ben bir başkasını sevemem."
Uzunca güldüm böyle bir tepki vereceğimi düşünmemiş olacaktı ki yüzü şaşkın bir ifade aldı "beni aptal mı sanıyorsun?" Onun konuşmasına izin vermeden devam ettim "ne bunlar? Bu yemekler? Bu lüks yat? Bana verdiğin güller? Yerlere serdiğin gül yaprakları?"
Arkamdaki sandalye ye tekme atarak devirdim "beni zamanında sevecektin. Senden ne para ne pul nede böyle lüks şeyler istedim sadece sev istedim ya çok mu zordu! O yüreğine bir gram sevgi gelmedi mi? Bin tane gül almana gerek yoktu bana gülsen yeterdi. Seninle olmak için her şeyin azına razı gelmeye hazırdım"
"Beni nasıl affedersin. Beni hâlâ sevdiğini biliyorum. Bırak yalanı doğruyu söyle"
"Seni nasıl affederim biliyor musun?" Cevap vermeden bana baktı ne desem yapacak gibiydi.
"Ölürsen"
Hiç düşünmeden belindeki silahı çıkartıp kafasına dayadı
Yazarın anlatımı
Furkanın böyle bir şey yapacağını kırk yıl düşünse aklına gelmezdi. Alaya vurmak istedi "ne o su tabancası mı? Ya da şu ucundan ateş çıkartan çakmaklardan mı? Yalnız çok yaklaştırmışsın yanarsın bak" diyerek güldü
"Seni ilk gördüğüm gün aşık oldum. O günden beri beni mutlu eden tek şey senin varlığındı. O gün gitmek için evden çıktığımda kafama koyduğum tek şey kendimi öldürmekti. Senin hayatından ömür boyu çıkıp seni benden kurtarmayı düşündüm. Ama evden çıktığımda benim kaçacağımı düşünmüş olacaklar ki yolumu kestiler sonrasını biliyorsun" gözlerini İlayda dan kaçırdığında bir kaç damla yaş düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
ChickLitGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.