27

7.6K 183 111
                                    

100 yorum sonra görüşürüz "yb,emojii ve random geçersiz"

Evet Furkan onu bir kaç kez öpmüştü ama bu çok başkaydı.

İlayda başta karşılık vermek istesede dışardan gelen ses onu tedirgin etmişti.

Furkanı itip dudağını sildi derin bir nefes alıp "bir dakika" dedi "geliyorum Natalie"

"Okey seni bekliyorum"

Eliyle işaret yapsada Furkan anlamazlıktan geldi "arkanı dön" dedi kısık ses tonuyla

"Hayır"

İlaydanın sesine göre Furkanın sesi daha yüksekti. aynı anda İlayda öksürerek Natalie nin duymasını engellemişti. Ya da öyle olmasını umuyordu.

Natalie den aksi bir ses gelmediğine göre duymamıştı.

Furkanın ona olan bakışlarına rağmen giyinmişti İlayda. Furkanı kapının arkasına alarak çıktı.

Natalie tam karşısındaydı İlayda korkudan bayılacağını düşünsede Natalie kocaman gülümsedi

"nasilsin İlayda?"

"İyi yani iyiyim"

Ellerini bir birine vurdu "harika, havada çok güzel hadi kahve içelim sen ben dedikodu yapariz"

"Tamam hadi" diyerek kolundan tutup çekiştirdi Natalie'yi

Bir kaç kez istemsizce arkasına bakmıştı İlayda. Kapının ardındaki Natalie değil de Mert olsaydı?

Mert'in sesini duyunca Furkan dışarı çıksaydı? Gerçekten ucuz yırtmıştı. Bunları düşünmek bile kalbinin hızlanmasına ellerinin terlemesine neden olmuştu.

İlayda masaya geçerken Natalie kahve sırasına girdi.

Arkasındaki adam eline telefonunu alarak kısık sesle konuştu "tahminin ne durumda Nalan?"

"Orospu eski sevgilisiyleydi kabinde. Ah onların ikisini de kurşun manyağı yapmamak için ne kadar zorlandığımı bilemezsin Emir!"

Kafasını telefondan kaldırmadan cevap verdi "Siktir etsene kız Mert'in umrunda bile değil o sadece Nilay'ı sever"

Nalan burukça gülümsedi "Ona ne şüphe Nilay herkesi çok sevdirdi kendine"

Hafifçe sağa dönüp İlaydaya baktı sırtı dönük bir şekilde oturuyordu. Biraz daha dönüp Emirle göz göze geldi "ama İlaydanın bu yaptığını yanına bırakmam"

Nalan önüne dönüp sıranın ona gelmesini beklerken Emir telefonla konuşuyormuş gibi yaparak çıkışa doğru ilerledi.

İlaydanın kalbi yavaş yavaş normale dönmüştü.

2014/Mert

Nilay'ı havaalanında başka bir adamla görüşümün üstünden biraz zaman geçmişti hatta çokça zaman geçmişti buraya geldiğimde yerde karlar vardı şimdi ise ağaçlar tomurcuk açıyordu. Hangi aydaydık? Günlerden neydi? Şuan saat kaçtı? Acıktıkça yemek yiyor uykum gelince yatıp uyanınca kalkıyordum. İlk zamanlar yataktan çıkmak tam bir işkenceydi.

Bana sorsalar ben hâlâ Aralık 2013 Nilayla geçirdiğim son gecedeydim. Telefonum hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Şehirden uzakta sahibinin yurt dışında yaşadığı küçük bir ev tuttum. Tek katlı bahçeli etrafı duvarlarla örülmüş 3 odalı havadar bir ev olmuştu çünkü ilk tuttuğum da köpeği bağlasan durmazdı.
Vaktim çok olduğu için evin içini dışı boyadım. Dışını beyaz yapıp camların çerçevesini maviye boyadım. Bodrum evlerine benziyordu.

Bakire Eskort +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin