"Ben istemiyorum o ne olacak?"
Demin zevkten gevşeyen bütün kaslarım gerilmişti "anlamadım"
"İstemiyorum, yatağımdan kalk ve salona git çünkü burası benim odam"
"Mert şaka mı yapıyorsun? Demin yaptığın neydi? Neden ben istemeyince yapıyorsun. İsteyince geri çekiliyorsun bunu neden yapıyorsun"
"Canım öyle istiyor su perisi daha önce söylemiştim aşık olmadan sevişemem" üstümden kalkarken kolundan tuttum sinirle baktım
"Senin canını sikerim ya bana istediğimi verirsin ya da"
"Benim canımı sikecek kadar işlevin varsa kendinde dene rahatlarsın" kolunu tuttuğum elimi alıp öptü "şimdi bunlar bir işe yarasın otur kendini rahatlat su perisi"
Üstümden kalkıp odasında ki duşun kapısını açarken bana baktı "işini çabuk bitir ve odamdan ayrıl"
"Şuan yapmazsan ben de başka bir adama giderim"
Bana doğru bir kaç adım attı eliyle çenemi kavrayıp yukarı kaldırdı. Sinirlendirdiğimi düşünmüştüm tam aksine güldü "giderken kapıyı kapatmayı unutma karıcım"
Çenemde ki eliyle yanağımı okşayıp boynumdan aşağı indirdi. Tekrar gülüp "on dakika içinde odamdan gitmiş ol"
Yastığı alıp fırlattım "sen tam bir gerizekalısın mal öküz salak"
"Sen birazdan saman ye dersin" diyerek banyo ya girdi.
Yapmıyorum işte onun her dediğini yapmayacağım oldu valla gel dediğinde geleyim git dediğin de gideyim köpek miyim ben! Bu odadan birisi gidecekse o da Mert olacak. Kalkıp dün aldığım geceliği giydim
Yatağın çarşafını değiştirip geçtim üstümü örtüp bekledim. Çok geçmeden belinde havluyla çıktı "gitmediğini tahmin etmiştim" kapıyı açıp bana baktı. Umursamadan cama doğru baktım.
"İstemiyorum diyorum algılama yapamıyormusun. Seni istemeyen birisine kendini zorla si-" cümlesini bitirmeden dolabını açıp üstüne bir şeyler aldı.
"Odadan gitmiyorum kardeşim çok istiyorsan sen git ben burada yatacağım ışığımı kapat"
"Kardeşim deme lazım olur" telefonu çalınca bakıp meşgule attı "gidersen iyi olur bazı özel görüşmeler yapacağım Natalie ile"
Hışımla ayağa kalkıp yanına gittim "Ya neden neden neden bana bi sebep söyle" sesimin yüksekliği evde yankı yapmıştı
"Öncelikle sesin bir daha bu denli yükselmeyecek. Odamdan git ve yarın için bavulunu hazırla kısa bir tatil yapıp tekrar döneceğiz babannem gittiğinde evine gidebilirsin. Lazım olursan ben seni çağırırım"
"Ben senin işin olunca çağırıp işin bitince göndereceğin birisi değilim. Hem evleniyoruz hemde istediğimi yapmıyorsun"
Güldü "ya biz çok büyük bir aşk ile evlendik de benim mi haberim yok? Sen bizi Leyla ile Mecnun Ferhat ile Şirin mi sandın? Biz de seninle Mert ile eeeee"
Biraz düşündü "adın neydi?"
"Adım mı neydi?"
"Evet, sana sürekli su perisi demekten unuttum. Pelin miydi? Yok yok Sevtap dı bir dakika su perisi hangi ismin anlamıydı. Öyle bulucam bekle internetten bi bakim"
"Adımı bile bilmeyen adama ne çok anlam yüklemişim!"
Kocaman bir kahkaha attı"Bir haftada mı?"
"Gerizekalı deniz yıldızı" diyerek kapıyı çarpıp çıktım
Mert
Kapıyı öyle bir kapattıki yerinden söküleceğini düşündüm. Neyse ki sağlam kapıymış. "Yavaş ol dağ ayısı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
ChickLitGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.