Uzun bir aradan sonra herkese tekrar merhabaaa. Yeni gelmedik geri geldik diyelim :) tutabildiğim kadar uzun tuttum. Bu kadar beklettiğim için özür dilerim ama zor günlerden geçtim ve geçmeye devam ediyorum...
İlaydanın halleri Mert'i fazlaca etkilesede çok çabuk kendini toparlayıp içeri gitti.
İlaydanın annesi görünürde yoktu babası ise koltuğa yayılarak televizyon izliyordu Mert yanına oturdu "amacın buraya gelip sadece para almaktı değil mi?"
Televizyonu kapatıp Mert'e baktı "ne sanıyordun?"
Mert odasına gidip beş dakika sonra geri geldi elinde ki çeki uzattı. Babası almak isterken geri çekti "İlayda'yı bir daha ne arayıp ne de sormuyorsun ondan uzak duracaksın aksi olursa sabahı hatırlıyorsundur"
"Tamam meraklısı değilim" diyerek elindeki çeki aldı "Mert Deniz Yıldız demek. Elinde bolmuş damat bey"
"Bencede unutma bu ismi. Yani senin sağlığın için"
"Bakıcaz yani bu para da bitecek"
Mert yumruğunu sıkıp babasına doğru sinirle yaklaştı
"İlayda kızım bakar mısın yavrum"
"Geldim" İlaydanın sesini duyunca Mert geri çekildi
"Gel kızım otur şöyle yanıma" aklı sıra Mert'i kendinden uzaklaştırıyordu. Mert ayağa kalkıp tekli koltuğa oturdu.
"Efendim babacığım"
Baba kelimesinin zerresini haketmediğini İlayda'ya söyleyemediği için sessizce onlara baktı.
"Canım kızım biz burayı çok beğendik şöyle bi 2 hafta daha kalalım diyoruz"
İlayda ailesinin burda kalmasına sevinsede. Onlar oldukça Mertle aralarını düzeltmesi de zor olacaktı. Ama süresi birden 2 haftaya yükselmişti. Sessizce Mert'e baktı
Mert bozuntuya vermeden kafasını salladı. "Çok mutlu oldum" diyerek İlayda babasına sıkıca sarıldı.
Anlaşılan Mert'in babasıyla biraz daha işi vardı. Mert ayağa kalktı "dışarda halletmem gereken bir takım işlerim var akşam çok gecikmem"
İlayda da peşinden fırladı "evde bir kaç eksik vardı bende seninle gelip onları alayım hayatım"
Ceketini alırken İlayda'ya döndü "senin gelmene gerek yok hayatım eksikleri mesaj at ben alırım"
İlayda umursamadan ayakkabılarını giydi "erkek kısmı ne anlar alışverişden olsun bende geleyim" Mert'i konuşturmadan ondan önce yola koyuldu.
Arabaya biner binmez Mert konuştu "ilerdeki marketten hızlı bir şekilde ne alıncaksa alıyoruz"
"Neden hızlıca alıyoruz acelemiz ne"
"Daha fazla sana tahammül etmek istemiyorumdur belki"
"Sen yalan söyleyince bende anlıyorum biliyor musun? Şuan yalan söylüyorsun mesela"
"He he aynen" İlayda cevap vermeden emniyet kemerini taktı
Sahil kenarında durdu "markete ne oldu"
"Onun bir yalan olduğunun farkındayım. Diğer her şeyinin yalan olduğu gibi"
Uzanıp Mert'in elini tuttu "neden böyle yapıyorsun bak aileme de anlattım. Başka bir şey mi biliyorsun?"
Elini çekti "başka bilmem gereken bir şey mi var?"
"Yo yani hayır"
"Ne saçmalayacaksan saçmala ve seni eve bırakayım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
ChickLitGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.