Masadaki suyu uzattı. "İç iç boğazında kal-masın"
"İlayda kızım ne demek istedin sen?"
"Natalie aslında Namık Kemal, Mertin yakın arkadaşı şansa o da aynı otelden rezervasyon yaptırmış. Kumam gibiydi hep dibimizdeydi kinaye yapmıştım sarışın olduğu için ben de adını Natalie koydum" diyerek güldü
Biraz daha konuşsa ben de inanacaktım. Seçtiği isime bak Namık Kemal her lafı ayrı olay. Yapsın bakalım şovunu bizde biliyoruz bir şeyler.
İlayda tepsi getirip fincanları toplarken babanneme döndüm "İlayda ile nasıl tanıştık biliyor musun?"
"Otelde"
Elindeki tepsiyi masanın üstüne düşürdü babannem hızla ayağa kalkıp yanına gitti "iyi misin kızım eline bir şey olmadı değil mi?"
"İyiyim bileğime birden bi ağrı girince elimden düştü hemen toplarım"
Koltuğa kurulmuş büyük bir gülümsemeyle İlayda ya baktım "tanışma hikayemizi İlayda çok güzel anlatıyor. Otelde olanları ve sonrasını falan"
Bu dediklerim İlaydanın yanaklarının kızarmasına sebep olmuştu. Cevap vermeden fincanları toplayıp mutfağa gitti. Bu savaşı sen başlattın su perisi
Mutfakta saatlerce oyalandı. Akşam yemeğin de ağzını bıçak açmamıştı. Onu böyle durgun görmek bana mutluluk vermiyordu beni zor duruma sokmasa iyi birisi gibi.
Babannem üstünü değiştirmek için odasına gittiğin de İlayda kahve getirmişti masaya bırakırken güldüm "bu sefer ne koydun benimki ne karabiber mi? Ya da isot falan mı dilim damağım yansın diye"
Bir şey demeden karşımdaki koltuğa oturdu. Bu da küstüm mü tam küsüyordu! "Evlilik de güzel şey kahven ayağına geliyor" bir yudum aldım tuhaf bir aroması vardı ama güzeldi.
"Ne var bunda?"
"Kahve,şeker ve tuz ruhu"
Öksürmekten içim dışıma çıkmıştı benim aksime İlayda gülmekten ağlayacaktı "şaka yaptım gül diye"
"Çok komik sen sakla bunu sonra tekrar çıkartırsın güleriz!"
"Dibek kahvesi tadı o yüzden farklı gelmiştir" ayağa kalkıp yanıma geldi "unutma sevgili eşim her şakanın altında bir gerçeklik yatar. Bence ayağını denk al özellikle şu Natalie konusunda. Ben yatıyorum sen de beni çok bekletme kocacım"
Bu kız akıl hastanesinden kaçmış olabilir mi? Yoksa azgınlık tavan mı yaptı? Suç ben de en başında dildolar müessesemizden dedim ama vermedim. Evim de seks shop değil ki bu gece parmaklarını kullansın yarın boy boy alırım.
Babanneme iyi geceler dileyip odama girdim. İlayda banyodaydı dolaptan yastık,çarşaf ve battaniye çıkartıp tekli koltuğa bıraktım yatağıma geçip başucu kitabımı aldım.
Bu geceyi de atlatmıştım artık kimse moralimi bozamazdı. En heycanlı yerinde İlaydanın sesiyle kafamı kitaptan kaldırdım
Üstünde gayet cesur bir gecelik, burun direği bırakmayan parfümüyle ortalığı yıkıyordu. "Ne var? Gördüğün gibi meşgulüm"
"Beraber yatacak halimiz yok kalkarmısın?"
Kitabı bırakıp güldüm "yatağın hazır ya" diyerek demin çıkarttığım eşyaları gösterdim "güzelim onları yere serip yatıyorsun"
"Gerçekten gü- ne yerde mi yatıyorum?"
"Evet beraber yatacak değiliz ya"
"Filmlerde hep yerde erkek yatar kız da yatmasına dayanamaz yanına alır ve"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
ChickLitGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.