"yazabileceğim en uzun bölümle sizi başbaşa bırakıyorum bölümsüz geçen haftaları telafi ettiğimi düşünüyorum. Yorum sayısının artmış olmasını umar keyifli okumalar dilerim. Haftaya cumartesi görüşürüz"
İlayda sabah uyandığında ilk iş olarak telefonuna baktı Furkandan mesaj gelmemişti. Bu onu biraz üzsede çok fazla üstünde durmadı belliki Mert görür diye düşünmüştü.
Duş alıp giyindi son kez aynaya bakıp odadan çıktı. Kahvaltı masası çoktan hazırdı. Anlaşılan Mert'in erkenden kalkıp bir şeyler yiyip gittiğini düşünürken elinde çaylarla Mert gözüktü.
"Günaydın güzelim"
İlayda cevap vermeden bakınca Mert devam etti "bende iyiyim. Nasıl seversin bilemediğim için her şeyin farklı çeşitlerinden aldım. Yumurta da ister misin bu kadar yeter mi?"
"Ben aç değilim dışarı çıkacağım" kapıya doğru yönelirken Mert bileginden tutup masaya götürdü. "Otur şuraya"
Hiç bir tepki vermedi İlayda. Sert bir ses tonuyla yeniledi "otur dedim"
"Sabahın köründe beni deli sikmedi kalkıp bunlarla uğraşayım. Senin için uğraşıyorum çaba gösteriyorum sende bokunu çıkartma su perisi"
"Uğraşma? Son 3 ay kalmış ondan sonra hayatından siktir olup gidiyorum işte daha ne yapayım"
"3 ay sonra da gitmiyorsun 3 yıl sonrada gitmiyorsun. Seni seviyorum diyorum. Sana olan sevgim için senin için uğraşıyorum"
"Şakamı yapıyorsun bilmiyorum ama ciddi bir cevap vereceğim senden vazgeçtiğim de senin gelmenin benim için bir önemi yok"
Mert alayla güldü "bana kızgınsın farkındayım ama uzatma İlayda boku çıkıyor"
"Sen bir kadınla nasıl konuşacağını bile bilmiyorsun. Ne yapayım numara mı yapayım"
"Ben buyum beni böyle sev demiyeceğim. Bana şans verirsen seni gözümden bile sakınırım seni çok severim gibi şeylerde demiyorum. Bir ömür boyu yanında olurum. Bütün dünya sana sırtını dönüp gitse de ben, burada bir yerde sana sarılmak için bekliyor olacağım İlayda"
"Neden şimdi Mert? Neden senden vazgeçtiğim anda?"
"Bütün bunları sonra konuşacağız şuan çaylar soğuyor" İlayda istemese de oturdu.
Kahvaltı boyunca sadece Mert konuştu bir çok şey anlattı. İlayda ise iki kişinin arasında kaldığı için derin düşüncelere dalmış gitmişti.
"Bugün kaç gibi eve uğrarsın güzelim?"
"Bilmem. İpek in yanına geçeceğim" aslında yalan değildi İlaydanın şuan İpekle uzun uzun konuşması lazımdı. Selim olsa daha iyi olacaktı aslında.
"Tamam hiç problem değil. Benimde klinikte biraz işim var akşam görüşürüz" masadan kalkıp İlaydanın yanına gitti dudağına küçük ama tutkulu bir öpücük bırakıp çıktı.
Mert arabasına binip ayrılırken. Nalan ve Tuğkan bir kaç araba ilerde duruyorlardı. "Şimdi bu orospu boku yemedi mi?"
Tuğkan anlamsızca bakınca "İlayda diyorum İlayda"
"Şimdi tatlım özgür bir ülkede yaşıyoruz ve arkadaşının eşinin bir karar vermesi gerek bu akşam kocasının koynunda mı olacak sevgilisinin koynunda mı?"
"Tuğkan seni sikerim çok ciddiyim"
Gülerek emniyet kemerini çıkardı "tamam ben arkaya geçiyorum gel"
"Ben gidiyorum ve bir daha seni yanımda getirmiyorum" Nalan kapıyı açmadan Tuğkan kilitledi
"Ne bu şimdi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
ChickLitGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.