3 yıl sonra/İlayda
Alarmın sesine uyandım. Hemen kapattım furkan uyanabilirdi.
Arkamı döndüğüm de yatakta tektim. Hazırlanıp odadan çıktığım da furkan içeride ki koltukta uyuyordu.
Yanına eğilip yanağından öptüm. Açılan üstünü örtüp çıktım
İşyerim yürüme mesafesin de olduğu için ilerleyen saati pek önemsemiyordum.Nisan ayındaydık ve hava çok güzeldi bahar gelmişti benim en sevdiğim mevsim. 1 ağustos ta yıllık izne çıkıyordum.
Furkanla uzunca bir tatile çıkacağız.. yani geçen sene öyle demişti
Bu aralar kumar da kaybediyor ama aşkta kazandığını söylüyordu.
Bugün çok özel bir gün Furkan ile 3. Yıl dönümümüz. Nasıl kutlayacağını çok merak ediyorum. Bugün işten erken çıkıp eve gideceğim çok güzel bir masa kurup şık olmalıyım. Ona özel yaptırdığım hediye ise bugün gelecekti heyecandan kalbim güm güm atarken kafenin kapısından girmiştim.
Furkan
İlayda evden çıkar çıkmaz gözümü açtım. O uyurken çektiğim fotoğrafları yolladım.
"Abi taş gibi kız daha bakire"
"Siktir lan bu fotoğraflar doğruysa sen bu kızı becermeden bırakmazsın diktirdin demi"
"Yok vallahi abi kız evlenmeden pek sıcak bakmıyordu. Zaten onun getirdiği parayla kumar işindeyim biliyorsun. O yüzden bişey yapmadım"
"Akşama parti var kız kabul ederse borcunun bir kısmı gider. Eğer ki etmezse sağ mı yoksa sol mu böbreğin arasın da bi karar kıl"
Şerefsiz herif "eder abi kız beni seviyor"
Cevap vermedi gavat. İlayda yı ikna etmeliydim yoksa bunlar sikecekti beni. Şakası olmaz bu puştların
Ya kabul etmezse. O partiye beni götürür sikerler yeminle. İlayda ya hemen mesaj attım
"Günaydın sevgilim"
Çok geçmeden cevap geldi
"Günaydın hayatım, sessiz olmaya özen göstermiştim. Seni ben mi uyandırdım?"
"Olur mu öyle şey sevgilim. Ben zaten uyanıktım öğlen gelirmisin seninle konuşmam gereken konular var"
"Önemli bir şey mi?"
"Evet hem de çok"
"Erken çıkmaya çalışacağım sevgilim"
Telefonu bırakıp duşa girdim. Aklım ilayda daydı ya kabul etmezse ya beni terk ederse. Ben de böyle olsun istemezdim ama başka çarem yok özür dilerim sevgilim.
Bir kaç saat sonra ilayda geldi parti gece başlayacaktı zaten. "İyi misin furkan bişey mi oldu?"
"İyi olup olmamam sana bağlı güzelim"
"Anlamadım?"
"Biliyorsun benim biraz kumar borcum var. Adamlar sıkıştırıyor ve borcumun bir kısmını silmeleri için bi teklif sundular. Bu gece bi otel de parti var ve senin de katılman lazım eğer gidersen silinecek"
"Gideyim, garson olarak mı gideceğim olur canım giderim bişey olmaz"
"Hayır, eskort olarak"
Gülen yüzü buz kesildi "anlamadım"
Bütün olanı biteni anlattım içine biraz da yalan katarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
Literatura FemininaGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.