7

23.5K 284 368
                                    

Duştan çıkıp saçıma havlu sardım. Mutfaktan kahvemi alıp içeri geçtim.
Furkanı hayatımdan bir daha gitmemek üzere def edecektim. O gerizekalı yüzünden bugün tecavüze uğrayacaktım. Mert kadar olamamıştı

Aklıma Mert gelince, benim bugün söylediği bara geleceğimi düşünüyordu. Ama isterse gitsin orda cümle alemi si...  tövbe tövbe iyice terbiyem bozulmuştu.

Bir şeyler atıştırıp bilgisayar dan iş ilanlarına baktım. Evimden biraz uzakta tek vasıta ile gideceğim bir işe cv attım.

Başka bir işe cv atarken ilk cv attığım ilandan beni arayıp görüşmek istediklerini söylediler.

Hemen hazırlanıp evimin biraz ilerisinde ki duraktan otobüse binip cafenin önünde indim. İçeri girip patronla görüştüm. Normal de elemana ihtiyaçları yokmuş ama çalışanlar izne çıkmış onlar gelene kadar çalışacaktım. Normal de uzun süreli bir işi tercih ederdim ama kira ve faturalar yaklaşıyor reddetme gibi bir şansım yoktu. Oldukça lüks bir cafeydi gerek mobilyalardan gerek fiyat listesinden belli oluyordu. Gece ye kadar açıktı. Yarın 8 gibi iş başı yapacaktım. Burada giymem için bana gömlek ve etek verdiler etek bi tık kısaydı ama önümde önlük olacaktı zaten.

Cafeden çıktığım da hava iyice kararmıştı. Benim evime gidecek son otobüsün ise bir dakikası vardı ve durak ilerideydi. Telefonu çantama attım koşarsam yetişirdim. Çantamın fermuarını çekerken bir el bileğimi tuttu

Kafamı çevirdiğim de bugün ki adam vardı. "Seninle paranı peşin verdiğim ama yarım kalan bir işimiz olduğunu hatırlıyorum"

Kolumu çektim "ben eskort falan değilim şimdi siktir git"

"Senin tadını bir kez aldım bırakmam yürü şimdi" diyerek beni dibimde ki arabasına doğru çekti "ben eskort değilim diyorum malmısın?"

Ön kapıyı açtı "he canım he zaten Raşit yoldan geçenleri yolluyor" diyerek beni itti kapıyı kapatıp diğer koltuğa geçti arabayı çalıştırırken bana baktı "çok güzel şeyler olacak"

Furkanı ilk gördüğüm yerde yüzüne tükürmek istiyordum. Cafe sahibinin bana verdiği poşeti bileğime geçirdim. "Seninle yatmaktansa ölürüm daha iyi"

"Ne diyorsun güzelim ne yaparsan yap seni bırakmayacağım"

"Ben eskort değilim"

Sesimi daha da yükselttim "Ben eskort değilim"

Adama döndüm "Allah belanı versin, senin de Furkan" diyerek kapımı açtım

Adam beni tuttu "napıyorsun delimisin?"

"Beni bırak yoksa kendimle seni de atarım" diyerek eline tırnaklarımı geçirdim acıyla çekti

Hiç düşünmeden hızla giden arabadan kendimi yere attım. Araba hızlı gittiği için çok sert düştüm kafamı kaldırım taşına vurduğumu hatırlıyorum. İleride durup yanıma geldi

Gelmesiyle yüzünü çevirdi galiba kötü gözüküyordum "salaksın kızım salak" diyerek gitti

Gittiği için yüzümde istemsiz bir gülüş oluştu. Ayağa kalkmak istedim ama o gücü kendim de bulamadım.
Kafamda ince bir sızı vardı elimi götürdüğüm de kafamın kanadığını gördüm.

Etrafıma insanlar toplanmaya başlamış. Herkes bişeyler diyordu insanlar koca bir gürültü yapmaktan başka bir şey yapmıyorlardı. Zaten halim yoktu bir de insanların beynimi sikmesi eksikti.

Gözlerim kapanırken bu kadar gürültünün içinde tanıdık bir ses bana seslendi "su perisi"

Karşım da Mert vardı yanında çok güzel bir kız. Bana doğru diz çöküp eğildi kafama bakıyor bir yandan benimle konuşuyordu "başka bi yerinde bir şey var mı?" "Bu nasıl oldu"

Bakire Eskort +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin