15

13.2K 234 160
                                    

11 saat önce

"Bin dişi giriyirim irkin gitmimiz lizim"

"Kocanla dalga geçmen hiç etik değil"

"Kicinli dilgi giçmin hiç itik diğil"

"Huysuzsun,gıcıksın ama seviyorum seni"

"Gerçekten mi ya ne kadar?"

"Şaka şaka gül diye"

"Ge-"

"Tamam tamam gerizekalıyım biliyorum" deyip banyoya girdi. Valla gıcık oluyorum ya bu gerizekalıya.

Benim için getirdiği elbiseye baktım. Petrol yeşili yırtmaçlı çok şık bir elbiseydi. Mert banyo da olduğu için diğer odaya girme gereği duymadan elbiseyi giydim.

Saçlarım dan bir kaç tutam bırakıp topuz yaptım. "Gerek yok ama biraz makyaj yapayım bari"

"Girik yik imi mikyij yipiyim" diyerek gülen Mert'e baktım. Çoktan hazırlanmıştı ne ara duş aldı ne zaman çıktı elbisenin güzelliğinden hiç fark etmemiştim.

"Seviyene düşmeyeceğim"

"Bebeğim sen çıkma gereği duyma diye demin düştüm ya ben seviyene şuan eşitiz istediği de"

"Sabır sabır sabır"

"Hazırsan çıkalım karıcım"

"Hadi hadi yürü. Bitsin bu tantana da daha kendime yatılı iş bulacağım"

Asansöre binip arkaya doğru ilerledik. Üç,dört kişi vardı aynada kıyafetime bakarken makyajımın eksik olduğunu fark ettim.

"Aaa allık sürmedim yüzüm çok beyaz, aşağı inmeden hemen yaparım"

"İş konusunu merak etme ben senin için buldum"

"Ya nerde? Olanakları iyi mi?"

"Evet olanakları çok iyi, gidenler memnun"

Çantamda allığı arayıp bir de Mert'in ağzından cımbızla laf alıyordum "neresi"

Yanıma yaklaştı kulağıma eğilip elini belime koydu hafifce sıktı. "Benim altım"

Dediği şeye mi şaşırayım yoksa insanların içinde böyle şeyler söylemesine mi.

"Allığa gerek kalmadı hayatım yanakların kendiliğinden kızardı zaten"

Haklıydı yüzüm resmen kavruluyordu. Asansör aşağı inince ilk ben indim. Dışarı çıkıp oksijen almalıydım.

Valeden arabasını istedi "kendine geldin mi su perisi"

"Sen milettin içinde ne dediğinin farkında mısın? Duysalar ne olacak?"

"Hiçbir şey olmayacak sevişmek yasak değil ya?"

"Sen onun birtek kelime anlamını biliyorsundur. Sadece dilinde zaten"

"Aşk yoksa sevişmekte yok su perisi"

"O zaman aşık ol gerizekalı"

"Ok" diyerek valeye para verip arabaya bindi. Binmeden benim kapımı açmayı da unutmadı.

Arabaya binip Merte baktım müzik seçiyordu. "Kemerini tak su perisi"

"Beni seviyor musun?"

"İstediğin cevabı alamazsan kemeri takmayacakmısın?"

"Cevap ver! yoksa şimdi iniyorum arabadan"

"Seni sevmiyorum İlayda, kusura bakma ama olmuyor"

Bakire Eskort +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin