""Bölümü erken atıyorum çünkü pazar günü çok işim var. okunmalalara göre oylar çok düşük yorum sayısı ise kalbimi kırıyor... bir sonraki bölüm hızını yorumlarınız belirleyecek diyor sizi öpüyorumm""
Geçmiş zaman/Otel gecesi
Misafirler çoktan yerini almış içkilerini yudumluyordu. Mert ve arkadaşları gülüşerek girdi
"Oğlum bak burdan bi kızla çıkıp onu sabaha kadar inletmezsen erkekliğin den şüphe edicez bak""İyi, gecenin sonun da çıktığım kızla beni takip edip yatak odamın camından bakın"
Mert garsonun ikramından bir kadeh alıp Cüneytin yanına gitti. Bi masa arkasında ki Natalie kafasıyla selam verdi
"Hoş geldiniz Mert bey, kızlarımız yavaş yavaş geliyor hepsi bir birinden güzel""Geçen seferkiler neydi öyle matureydi resmen"
"Bi aksilik oldu bakın bu da gelecek kızların listesi"
Mert listeyi incelerken İlayda ismi dikkatini çekti. İsme odaklanmışken Cüneyt gülümsedi "efendim siz bu işi gerçekten biliyorsunuz yeni o kız bakire"
Mert gülümsemesine engel olamadan konuştu "bakire eskort mu olur Cüneyt? Erken başlamışsın içmeye"
"Hayır efendim kız garson ama sevgilisinin bize kumar borcu var"
Mertin attığı yumrukla yere düştü yakasından tutup tekrar kaldırdı "siz kızı buraya zorla mı getirdiniz bi piçin kumar borcu var diye"
"Hayır efendim bizde zorla bir şey olmaz sizde bilirsiniz. Kızında gönlü var"
"O kız geldimi nerde"
Cüneyt dudağında ki kanı silip etrafa baktı "hayır efendim"
"Gelince söyle" deyip barmenin yanına gitti bardağını gösterip "bundan ver"
"Hemen efendim"
Natalie yanına gelip oturdu "partiye erken başlamişsin Mert"
"Kendi halimde takılıyorum ekstra bir şey yok güzelim"
"Peki öyle diyorsan öyle"
Mertin bi gözü Cüneytin üstündedir Natalie nin dikkatini çeksede bir şey demedi.
Cüneyti birisi arayıp bir şeyler söyledi hızla Mertin yanına gelip kulağına eğildi "efendim gelmiş birazdan burda olur"
Mert yönünü dönüp kapıya baktı çok geçmeden mini elbiseli renkli saçları olan biraz tedirgin biraz ürkek bir kız indi "bumuymuş bakire eskort"
"Evet efendim"
"Tamam sen gidebilirsin"
"İsterseniz gönlünüzü hoş etmesi için getirebilirim"
Mert'in bakışlarını görünce hiçbir şey demeden hemen gitti.
Mert uzunca İlaydaya baktı bakışları Natalie nin gözünden kaçmadı "güzel kızmiş"
"Bilmiyorum burdaki diğer kızlar gibi eskort işte bi özelliği yok. Gece alan düşünsün"
Bardağını alıp arkadaşlarının yanına gitti "olum şu renkli saçlının gögüsler ne öyle kıskaçları bi takacaksın" Mert'e dönüp "çok iyi değil mi?"
"Bu gece benimle duyacağınız sesler için tıkaç almanızı tavsiye ederim"
"Ulan ya en güzelini sen aldın neyse ben de şu sarışına bi gözükeyim fena sayılmaz"
Şimdiki zaman
Nalan'ın attığı tekmeyle Mert yere düştü kalkmasına imkan vermeden art arda tekmeler attı "Nilay öldü! Artık kendine çeki düzen ver İlayda eskort değil bunu kafana sok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakire Eskort +18
ChickLitGündüzleri garson geceleri ise sevgilisinin kumar borcunu bitirmeye çalışan bir eskort.