Gökalp'le oynayarak aşağı indim. Boynunu öpüp duruyordum. Çok güzel kokuyordu. Annem ve İhsan amca sohbet ediyordu. Gonca Efe'yle onun odasında oyun oynuyordu. Abim işteydi. Sezgin hakkında bir fikre sahip değildim. Koltuğa oturdum. Gökalp'i önüme yatırdım. Kaşla göz arası büyümüşlerdi.
"Sen bugün hastaneye gitmeyecek misin?"
Bugün kendime izin vermiştim. Bugünden sonra çok yorulacaktım. Bir gün dinmeli, kendime gelmeliydim.
"Hanimiş halası? Burada mıymış? Halası yesin seni! Yok, bugün evdeyim. Seni yerim ben."
Gökalp altına yapınca annem ben değiştiririm diyerek onu odasına götürmüştü.
"Nasılsın kızım?"
"İyiyim, İhsan amca. Sen nasılsın?"
"İyi misin gerçekten?"
Gülümseyerek arkama yaslandım.
"İyiyim."
"Hasta falan mı olacaksın? Gözlerin değişik bakıyor."
Güldüm. Herkes göz rengime takılıyordu. Telefonum çaldı.
Melih arıyor...
"Efendim?"
"Hazırlanmak için üç saatin var."
"Neye?"
"Ablamlar döndü. Bugün dönüş partileri var. Sen de benimle geleceksin."
"Melih, beni hiç karıştırma. Hayırlı olsun. Size iyi eğlenceler."
Sıkıntıyla ofladı.
"Alev, ben de gitmek istemiyorum. Cenk'in ameliyatı var. Geç çıkacakmış. Gel, biraz durur döneriz."
"Ablanın partisine misafir olarak mı katılacaksın?"
"Babam olduğu için evet."
Gülerek "Film günü yapmamız gerek. Ha?" dedim.
"Piyasada güzel az film varken, bunları babam için harcayamam. Hazırlan, yolda konuşuruz."
Sıkıntıyla "O kadar kötü mü ya?" dedim.
Ofladı.
"Ben bir saate hazırlanırım. Hala araba almadım. Bir buçuk saat sonra beni almaya gel. Önce konuşalım, kafa dağıtalım."
"Tamamdır, güzellik. Görüşürüz!"
Anında eski enerjisine dönmesine kıkırdadım. Değişik çocuktu. Telefonu kapattım. Çıkacağımı İhsan amcaya haber verdikten sonra yukarı hazırlanmak için çıktım.
Aşağı indim. Abime Melih'lerin partisine gideceğimi mesaj attım. Dilara'yla yarın buluşmak için sözleşip telefonu kapattım. Melih geldiğini mesaj attı. Dışarı çıktım. Egemen, Alper, Buğra ve reis reislerin evine doğru yürüyordu. Reisle göz göze gelince gülümseyecek gibi oldu ama ben başımı çevirmiştim. Suçsuz da olsa nişanlıyken ona yaklaşmam sadece kendime yaptığım bir hakaret olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev
Genel Kurgu(Wattpadde Alev adındaki ilk kitaptır.) Çok zeki ve çalışkan olan Alev'in elde ettiği başarılar herkes tarafından fark edilmişti. Yıllar önce öğretmenleri onun ne kadar iyi yerlere gelebileceğini öngörmüştü. Burslu olarak yurt dışına okumaya giden...