🌟Home🌟

1.1K 47 1
                                    

Vasilija pov.

Verovali ili ne, put traje nenormalno dugo. Ali i Kolumbija je velika država. Ja kao debil sam se ponovo uspavala na putu. Prvo sam slušala malo muziku na slušalicama, a onda me je uhvatio san. Koliko mogu da predpostavim bićemo u Kartagini noćas. Uspavala sam se naslonjena na sedište i na jastučić koji mi je dao Mario. I moj san je bio super dok nisam čula Matijasa kako me zove.

"Budi se."

"Mm?"

"Budi se, stigli smo."

"Jesmo?"-pitala sam ga pospana

"Još 10 minuta do kuće."

"Onda me pusti da spavam još tih deset minuta."

Okrenula sam glavu od njega.

"Vasilija prenešću te do kreveta ako se ne probudiš."

"Pa prenesi me."

"Dobro."

Ponovo me san hvatao kada sam osetila kako kola staju. I onda njegove ruke ispod mojih leđa i ispod nogu. A onda me je podigao kao mladu. Nisam mislila da će stvarno.

"Možeš da me spustiš."

"Sama si rekla da te nosim."

Ušao je na velika vrata, koja mu je neko iznutra otvorio. Kada sam pogledala ko je, bila je to starija ženica obučena u spavaćicu. Verovatno je probuđena da otvori vrata. Za nama je ušao i Mario i još neko sa mojim koferima koje su odnosili negde. A onda me je spustio dole.

"Karmen, ovo je Vasilija."-predstavio me

"Drago mi je."-rekla sam na španskom

Ona se nasmejala i zagrlila me. A ja sam iz kulture uzvratila.

"Tako mi je drago što sam te upoznala dušo."-rekla mi je jedva na engleskom

Pustila me i pogledala i to sve i dalje sa osmehom.

"Karmen, idemo mi odmah u krevet, možeš i ti da se vratiš."

Klimula je glavom, poželela laku noć i otišla. Okrenula sam se za njim.

"Mi idemo gore."-pokazao mi je prstom na stepenište

Cela kuća je bila mračna osim tog hodnika odakle se ulazi. Uhvatila sam se za ogradu dok sam išla da ne padnem i da se povredim negde. I na kraju smo došli do još jednog ogromnog hodnika. Bio je kao krug i na njemu su bila dva para onih duplih vrata. A između tih vrata je išao hodnik ravno nadole, ali tamo je bilo crno tako da ne zalazim.

"Gde ću da spavam?"

"Ovde."-otvorio je prva vrata

Ušla sam u sobu i videla da su moji koferi tu. A onda sam zagledala sobu. Jednostavna je i nije velika. Samo to što ima krevet koji zauzima pola sobe, dva noćna stočića, sto za šminkanje sa ogledalom i još jedan veliki orman. Na jednom zidu vrata, a na drugom izlaz za terasu.

"Ovde ti je kupatilo ako hoćeš da se istuširaš."

"Okej, a gde ćeš biti ti?"

"Dole, idem da večeram."

"Čekaj i mene."

"Dobro, požuri."

Uzela sam donji veš, kupku i kratke roze pidžamice i ušla u kupatilo. Veliko je. Ima i kadu i tuš kabinu, i dva umivaonika. Jaooo. Ljubav. Brzo sam ušla u tuš kabinu. Tuširanje je trajalo kratko, jer sam gladna. Presvukla sam se tu, očešljala i izašla. On je pričao na telefonu nešto. A onda je otvorio orman i uzeo neke stvari. Pa i on otišao u kupatilo. Znači ipak je ovo njegova soba. Čudo da nema mnogo muških stvari.

Uzdahnula sam i ušla na desnu stranu kreveta, bili su smaragno zelene svilene posteljine. I tako mekane. A ja sam i dalje gladna. Posle 10 minuta je izašao samo u donjem delu, predpostavljam crnih pidžama. Bez majice. Jao majko moja kako ću ja.

"Nisi valjda jeo bez mene?"

"Nisam."

"Idem da donesem."

"Okej."

Izašao je iz sobe, i posle nekoliko minuta se vratio sa poslužavnikom i hranom. Odmah sam sela na krevet i pogledala šta ima. Salata, i šnicle. Jessss. Uzela sam i odmah počela da jedem, a on je lagano.

"Udavićeš se ženo, uspori."

"Gladna sam."

"Pa?"

"Dobrooo."

Usporila sam.

"Sviđa mi se posteljina."

"Neko mi je jednom rekao da mi zelena ide uz oči, pa sam poslušao ti osobu."

"Ali ti stvarno ide."-završili smo i on je odložio to na sto za šminkanje jer je bio prazan.

"I postoji još jedan razlog."

"Koji?"

"Pa ne mogu da ti ga kažem."

"A kaži mi."

"Ne."

"Kaži mi."

"Neću."

"Naljutiću se."

"Dobro."-radovala sam se

Ali je moja sreća prestala kada je on došao preko mene u krevet. Zbunila sam se.

"Matijase?"

"Zamislio sam, kako će tvoje golo telo da izgleda preko ove posteljine."

"Oh?"-polako je spustio glavu na moj vrat i udahnuo

"Mhm."

Odvojio se od mene i legao na drugu stranu.

"Konačno imam šanse da to vidim."

"Pa nisam gola."

"Niko ne kaže da nećeš."

Ugasio je lampu na njegovoj strani, pa sam onda i ja. Okrenula sam mu leđa. A onda sam osetila kako njegova ruka ide ispod mene. Privukao me uz njegove grudi, pa prebacio ruku preko mene. Bilo mi je malo neudobno. Ali sam se ubrzo uspavala, jer me nije prošao san od malopre.
_________________________________________
Nadam se da će vam se svideti deo, pozdrav od mene sa matematike.

GANGSTERSKI RAJWhere stories live. Discover now