🌟Terasa🌟

947 27 4
                                    

Vasilija pov.

Sutra rano ujutru smo krenuli da bi stigli da se u 12 prijavimo u hotel. Matijas ne bi bio Matijas da nije izabrao jedan od najskupljih hotela, mami i tati na njihov zahtev velika soba. A on je meni i njemu uzeo apartman na vrhu negde. Ogromni hoteli su se videli sa terase naše sobe. A sa druge terase se videlo more. Sedeo je na ljuljašci, a ja sam bila naslonjena leđima na ogradu, i gledala sam u njega dok je pio nes kafu.

"Ne razumem zašto se ovoliko trošiš?"

"Volim, a i želim da ti imaš najbolje."

"Najskuplje ne znači i najbolje."-sela sam mu u krilo

"Znam, ali je u hotelima većinom tako."

"Znaš kada sam bio u Srbiji po tebe, to mi je bio prvi put tamo."

"Stvarno?"

"Mhm."

"I kako ti se sviđa?"

"Nisam video mnogo, ali jedno što znam je da ima lepe devojke."

"Ma jel?"

"Prelepe devojke."-pomerio mi je kosu iza uveta

"I igrom slučaja je jedna moja."-krenuo je da mi ljubi vrat

"Možeš da veruješ kakav sam srećnik." -spustio mi je bratelu od haljine

"Veliki si srećnik."

Utisnuo je poljubac na moje rame. Druga ruka koja mu je bila na mom kolenu se podigla do mojih butina gde ih je razdvojio. Skliznuo je ruku do unutrašnjeg dela gde sam se nasmejala.

"Golica me."-pokušala sam da mu sklonim ruku

Uhvatio je moje ruke i stavio mi ih iza leđa držeći ih jednom.

"Možda bih trebalo da ti vežem ruke da ih ne sklanjaš, hm?"

Skroz mu je ruka otišla ispod moje haljine, uhvatio mi je gaćice i spustio ih. Ostale su ispod mojih kolena.

"Možda bi trebao da me vežeš."-šapnula sam mu

Podigao je obrvu. Polako je krenuo da trlja moj klitoris. Naslonila sam glavu na njegovo rame.

"Imaću to na umu."

Raširio mi je butine još više, i onda zavukao dva prsta u mene. Ispustila sam uzdah i krenula da vrtim kukove u istom ritmu kao i njegovi prsti. Stisla sam ruke u pesnice i ubrzavala ga, da bih dostigla orgazam. Čim je to video povukao se. Zbunjeno sam ga pogledala dok mi je on puštao ruke. Imao je neki podmukli osmeh. Uhvatio me i podigao na ogradu terase. Prepala sam se i zgrabila ga za majicu.

"Matijase?"

"Opusti se."

Spustio je gornji deo haljine i oslobodio moje grudi. Ostavljao je male poljubce na grudima, jezikom vrteći oko moje nabrekle bradavice, pa onda dunuo vazduh. Držao me jednom rukom, a drugom je spustio svoje pantalone i bokserice. Lepo me namestio na sebe i prošao po mom centru nekoliko puta, ušao je u mene i ponovo me uhvatio drugom rukom.

Krenuo je odmah da se pomera, ni grubo, a ni baš lagano. Onako kako treba. Ljubila sam mu nekako vrat i stiskala ga. Trudila sam se sa ne budem glasna jer smo na terasi, gde sav narod može da me čuje. Odjednom kao da mu to nije dovoljno, oborio me da gornjim delom se zadržavam za terasu i izmakao se. Tada je krenuo da se nabija žestoko.

"O bože, Matijasee."

Svršila sam, ali sam se ujela za usnu da ne budem glasna. Otvorila sam oči, dočekao me onaj njegov pogled. Ja sam moj oborila na pod. Spustio me na zemlju, a onda me okrenuo da mu budem okrenuta leđima. Ponovo je ušao u mene. Uhvatila sam se čvrsto za ogradu. Kosa mi je pala preko lica. Ruke je stavio na moje kukove i krenuo da se pomera. Čula sam njegove izdahe i to me je još više palilo. Osetila sam da se naslonio na mene i sklonio mi je kosu na jednu stranu. Jednu ruku je spustio na moj klitoris i onda je prineo svojim usnama gde je olizao prste.

"Zašto si ovoliko vlažna, Lepotice."

Nisam mogla da mu odgovorim. Raširio mi je noge još više, i tako krenuo da se zabija u moju g tačku. Vrisnula sam jako. Sigurno su me ovi ispod čuli.

"Nemoj da se suzdržavaš, hoću da te čuje ceo grad."

"Hoću da čuju kako te jebem."

Klimnula sam glavom. I tada sam pustila sve kočnice. Na kraju počela sam da cvilim i da se grčim dok sam svršavala. I dalje se pomerao želeći da završi, i pre nego da završi, odgurnem ga i kleknem ispred njega. Rukom ga obuhvatim i samo oko vrha obavijem usne. Sekundu kasnije svršio mi je u ustima, i dok sam ga progutala ja sam ustala. Oblizala sam usne, i tada me je uhvatio za vrat i poljubio. Malo smo se ljubili na terasi, a onda me uhvatio i odneo do kreveta.

Oborio me na krevet i stavio moje noge na njegova ramena. Osetila sam njegov jezik na mom centru. Totalno sam opustila svoje telo. Nije bio užurban već me polako mučio. U trenutku kada me dostigao vrhunac uhvatila sam se za posteljinu i izdigla posteljinu. Taman da nastavimo, zazvonio je njegov telefon. Okrenuo je očima i poljubio me u obraz. Uzeo je telefon, ponovo obukao pantalone i otišao na terasu.

Ja sam uzela moj i pozvala Ivanu malo da se ispričamo. Brzo smo završile, a i on je ubrzo ušao u sobu. Obukla sam se i otišla do ogledala da očešljam kosu. Došao je do mene i zagrlio me oko struka.

"Izvini što nas je prekinuo don Luis."

"Okej je."-okrenula sam se prema njemu i obavila ruke oko njegovog vrata

"Zašto bi te zvao sada?"

"Želi da svadba bude za dve nedelje."

"Oh, zar nije to malo brzo?"

"Jeste, ali čoveka odbijam već duže vreme."

"Moraću da javim Mariani kasnije i mojima."

"Pristao si?"-pitala sam ga zbunjena

"Nažalost jesam."

"Ako ti trebam za pomoć, tu sam."

"I ti ideš na svadbu, samo da znaš, tako da moraš da ideš u šoping."

"Ili možemo zajedno."

"Možemo."

"Ako želiš, možemo i sada, a kasnije ćemo svratiti na večeru u neki restoran."

Klimnula sam glavom i poljubila ga.

"Samo pitaj tvoje ako žele."

"Okej."-okrenula sam očima i uzela telefon da napišem mami poruku

Odmah mi je stigao odgovor.

"Ići će sa nama."

"Mhm, idi se spremi."

Nasmejala sam se i otišla do kofera da pronađem nešto jednostavno.
_________________________________________

Srećna pravoslavna Nova godina.

GANGSTERSKI RAJOù les histoires vivent. Découvrez maintenant