Vasilija pov.
Kao što sam i očekivala probudila sam se sama. A na mom noćnom stočiću bio je preklopljen papirić. Uzela sam ga i otvorila da pročitam.
Dole imaš doručak, a ako ti nešto zatreba pitaj Maria ili Karmen, neću biti tu do ponoći.
Matías
Znači sama sam. Pa dobro. Taman ću malo da se upoznam sa kućom. Ustala sam iz kreveta i počela sa tražim šta da nosim. Pa sam se odlučila za običnu belu majicu na tanke britele i neki stari najk šorc. Ovde je vrelo. Sunce je prodiralo kroz terasu. Uzela sam telefon sa punjača i odlučila da izađem na terasu i pozovem Ivanu. Otvorila sam vrata od terase i izašla. O bože kakav pogled. Direktno gleda na plažu i na more, a kada sam sputila pogled dole ispod bio je bazen i to veliki. Lepo.
Upalila sam kameru i slikala lepo za dobro jutro i poslala Ivani na instagram. Da bi me ona pozvala minut posle na kamerici.
"Dobro jutro."
"Kod nas je popodne."
"Znam, a ja sam tek sad ustala."
"Ženo, kaži mi da je to njegova kuća."
"Mhm."
"On ima mnogo para."
"Videću ostatak kuće danas, idem malo da njuškam i slaću ti slike."
"Naravno."
"Sinoć dok smo putovali pitala sam ga jel blizu plaža, da bi mi on rekao da on ima privatni deo svoje plaže."
"Ne zezaj."
"Mhm, po pogledu odavde, kuća izgleda ogromno."
"Ali i ne toliko velika koliko je dvorište."
"Eh što se ja nisam zakačila za njega."
"Ivana, ovde sve kapije kuće imaju obezbeđenje koje je naoružano pušketinama, i one koji šetaju sa psima pa ti vidi."
"Ma ajde to je malo, idi da se kupaš."
"Hoću."
"Ali prvo da malo istražim, za dve tri nedelje pitaću ga da i ti dođeš malo."
"Važiiiii."
"Daj da vidim tvoju sobu."
"Misliš našu?"
"Našu?"
"Vasilija, nije valjda da spavate u krevet zajedno."
"Da da."
"I?"
"Šta i?"
"Pa nije ništa bilo, nije te dirao?"
"Ne, samo me zagrlio."
Okrenula sam kameru da može da vidi sobu i čula njeno radovanje i skakanje.
"Jao Vasilija, dolazim prvom prilikom."
YOU ARE READING
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."