Vasilija pov.
Odneo me je do spavaće sobe i sklonio prekrivač. Bacio na krevet i došao preko mene. Poljubio me silovito i brzo. Stiskao je moje grudi i vrteo moje bradavice među svojim prstima. Ruke mi je podigao iznad glave ne prekidajući poljubac. Klizio je rukama po mom znojavom i vrelom telu. Podigao mi je kukove i samo vrhom dražio moj klitoris.
"Lepotice, šta želiš da ti radim?"
"Sve."
"Šta sve?"-usnama je išao po mojim grudima grickajući bradavice naizmenično
"Šta god poželiš."
Podigla sam kukove još malo i ponovo je prošao po meni. Moje željna vrelina je vrištala za njim. Ne, ja sam se definitivno zaljubila u njega.
"Molim te."-molila sam ga tiho
I sa tim je ušao u mene. Odmah je krenuo da uzima sve što mu pružam. Bio je grub i meni je to nenormalno prijalo. Svršila sam sa njegovim imenom na mojim usnama. Izvadio se iz mene, a onda me okrenuo na stomak sa zadnjicom gore. Ponovo je naglo ušao i imala sam osećaj da gorim. Slepio se sa mojim leđima i rukom uhvatio moju kosu pa povukao moju glavu prema njemu u zahtevnički poljubac.
"Ne mogu da te se zasitim."-šaputao je
"A i ne želim."
Rukama je zgrabio moje kukove i nemilosrdno ih stiskao. Od ovako jakog osećaja suze su same krenule, da u trenutku kada me je intenzivan orgazam slomio već mi je lice bilo mokro od suza, a i njega. Svršio je i udario me po zadnjici na šta sam se cimnula jer nisam očekivala. Izvadio je i legao do mene. Ležala sam na stomaku, a on na leđima. Glava mi je bila okrenuta ka njemu, njegova crna kosa bila mu je slepljena za čelo, a usta blago otvorena dok je disao. Promigoljila sam se do njega i ako nisam osećala noge. Zagrlio me rukom i prolazio kroz sada već mokru kosu.
"Ovo je bilo..."-počela sam
"Izuzetno."-dovršio je umesto mene
"Mhm."
"Jesi li umorna?"
"Previše, ti?"
"Naravno."
"Laku noć."
"Laku noć lepotice."-poljubio me u čelo
_________________________________________Probudila sam ga poljubcima po leđima i zagrljajima.
"Dobro jutro lepotice."-rekao mi je pospanim glasom
"Dobro jutro."
"Šta je bilo pa me budiš?"
"Ništa, samo mi je dosadno."
"I zbog toga me budiš?"
"Mhm."
Nastavila sam da prolazim rukama po njegovoj kosi i da ostavljam nežne poljubce na njegova leđa. Mirisala sam njegov vrat koji je odavao muževan miris.
"Da li sam ti toliko nedostajao, pa me toliko ljubiš?"
Na trenutak sam se zaustavila i razmislila. Zašto sam ga uopšte ovako probudila. Mislim i to što sam se zaljubila ne bi trebalo ovoliko da me ponese.
"Ne znam, možda."
Okrenuo se, i ja sam pala na moju stranu. Oslonio se na lakat i prstima pravio neke oblike po mom stomaku.
"Ne bi mi smetalo da ti nedostajem."
"Znam."-podigla sam se i poljubila ga
"Želim da ti dam nešto."
"Šta?"
Seo je na krevet, a za njim sam i ja. Dohvatio je neku kutiju sa stola. Okrenuo prema meni i otvorio. Ostala sam bez teksta i šokirana. Pogledala sam u njega, pa u kutiju, pa u njega.
"Ovo-ovo je za mene?"
"Mhm."
Vratila sam pogled na kutiju. U kutiji se nalazila ogrlica od srebra sa ljubičastim dijamantima koji su se nizali u jednom redu. Bila je jednostavna, ali ipak.
"Ja- ja- ja stvarno ne mogu ovo da-da prihvatim."
"Za tebe je."
"Matijase, ovo je mnogo, ne mogu da uzmem."
"Možeš."
"Ne mogu."
"Ućuti i okreni se."
Uzdahnula sam. A onda mi je pomerio kosu u stranu i osetila sam hladan metal na mojem vratu. Kada je zakačio vratio je moju kosu nazad. Okrenula sam se prema njemu. Pogledao me gore dole i vratio pogled na moje oči.
"Prelepa si."
"Znao sam da će ti stajati."
Stavila sam ruku na nju.
"To je tanzanit, jedan od retkih dijamanata, ali ta ogrlica je napravljena samo u pet primeraka."
"Sada je jedan tvoj."
Ujela sam se za usnu. Ovo košta sigurno više nego moja godina fakulteta i cela šteta.
"Matijase, zašto?"
"Zašto ne?"
"Ja ovo ne zaslužujem."
Bacila sam mu se u zagrljaj i on mi je uzvratio.
"Zaslužuješ ceo svet, i ako ga želiš na dlanu, pokoriću sve da bude tvoj."
Na ove reči sam zadrhtala. Zašto ja? Zašto mi je ustvari kupio ovo. Ja ne zaslužujem ovakav nakit. Ovo je previše i ne treba mi. A i minđuše koje je poklonio mojoj mami, i to je previše, i suviše bacanje para. Mogao je sve to da pokloni u humanitarne svrhe. Ali on je ipak izabrao mene, da meni pokloni ovakav poklon. Možda i neću zažaliti što sam se zaljubila.
STAI LEGGENDO
GANGSTERSKI RAJ
Storie d'amore"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."