🌟Wedding🌟

941 38 2
                                    

"Izgledaš božanstveno."-rekla mi je Adrianna

"Hvala."

Pogledala sam sebe još jednom u ogledalu. Nije loše, mislim prelepo je i haljina i šminka i frizura ma sve. Još nisam obukla štike, čekamo da idemo da se oni venčaju ili šta već. Nisam videla Matijasa celo jutro. On je sa muškima, a mi žene na drugu stranu. Cela bliža familija se skupila. Okrenula sam se da pogledam zadnji deo haljine. Uzela sam tamno, ali baš tamno ljubičastu dugu haljinu. Imala je srebrne detalje, i sa tim sam uklopila srebrne sandale koje su bile nenormalno visoke, i koje mi je Matijas kupio pre nego da su pucali na njega. Ne znam kako ću da ih obujem; a tek kako da hodam.

Kada je došla frizerka da mi namesti kosu, na kraju mi je stavila šljokice da se i to slaže sa haljinom. Mariana je bila prelepa. Haljina joj je bila onaj sirena stil od neke svetlucave čipke. Leđa su joj bila gola i tek tada sam videla da ima tetovažu na njima. Neki datum je bio ispisan rimskim brojevima. Međutim kako smo sve nosile duge haljine, Miriam je nosila malo ispod kolena. Obe su bile prelepe, samo je Marianu pokunjen izraz lica kvario. Sedela je sama u sobi sa rukama između nogu i gledala dole. Miriam mi je rekla da je takva celo jutro. Prišla sam joj i sela do nje.

"Hej šta je bilo?"

"Vasilija, ja neću da se udajem."-zagrlila me

"Znam, ali moraš."- skoro pa da zaplače

"Nemoj da plačeš, upropastićeš šminku, nećeš valjda da te takvu vidi brat."

"Nedostajaće mi svi oni."

"Verujem."

"Tebi je lako, ti voliš mog brata."

Onda je pogledala u mene.

"Voliš ga jel da?"

Naslonila sam moju glavu na njenu i klimnula glavom.

"Mnogo ga volim, ali i meni moji nedostaju."

Onda se čulo kucanje. Mariana je se malo ispravila, a u sobu je ušao Matijas. Ona je odmah potrčala ka njemu i zagrlila ga.

"Bato."

Uzvratio joj je zagrljaj i poljubio je u kosu. Onda su nešto pričali na španskom, a ja sam gledala u telefon. Čula sam šuškanje njene haljine, a onda i vrata. Predpostavila sam da je on izašao pa sam podigla glavu. Međutim ona je izašla, a ostali smo samo on i ja. Ustala sam i otišla do njega. Hteo je da me poljubi, ali sam ga prekinula.

"Sjaj za usta."

"Uf."-okrenuo je očima

"Lepotice, prelepa si."

"Nisi ni ti loš."

"Samo..."

"Samo šta?"

Podigla sam ruku i otkopčala prvo dugme na košulji i namestila kragnu kako treba.

"Sad je savršeno."

"Imam iznenađenje za tebe."

"Zašto sad?"

"Videćeš."

Ponovo je neko pokucao na vrata, i na njima se ovog puta pojavila Ivana u bordo haljini sa osmehom preko celog lica.

Zagrlila sam je jako, jer se mnogo dugo nismo videle. Bože koliko mi je nedostajala.

"Ivana, blistaš."

"Nisam ja jedina."

"Predpostavio sam da će ti biti dosadno samoj tamo, pa sam pozvao Ivanu koja ide sa Danielom."

GANGSTERSKI RAJDonde viven las historias. Descúbrelo ahora