Spakovala sam se i nakon dva dana sam trebala da krenem. Sutra ujutru ću se vratiti u Srbiju. Ali ne njegovim avionom, već je isplanirano da izgleda kao da smo raskinuli, pa idem običnim. Tako da se taksijem vraćam za Bogotu, odakle ide avion za kući. Ako nešto mrzim to je što Matijas trenutno nije kući, Daniel ga je zvao oko nečega i morao je hitno da ode.
Sedim sama na nameštaju u dvorištu i plačem. Što od straha, što od muke. Ne ide mi se. Baš su morali mene da nađu da mu prete.
"U pičku materinu, što se njemu ovo desilo!"- bacila sam maramicu od nerviranja
"Zašto psuješ?"
Naglo sam se okrenula, Matijas je stajao naslonjen na vrata od kuće.
"Odakle ti to da psujem?"
"Rekla si mi jednom da je to psovka i šta znači, često je kažeš pa sam zapamtio."
"Psujem jer mi se psuje."
"A zašto ti se psuje gospođice?"
"Zato što si se ovo dešava zbog mene, ja sam ti slabost, i čim su to shvatili, oni su ti pretili."
"Ko je taj koji igra prljavo, nadam se da će mu sve u životu biti loše."
"Nemoj tako, to je kod nas normalno da se igra prljavo, i ja ponekad tako radim."
"Ako ti nešto znači, srpska mafija je ta koja je pretila."
Pogledala sam ga sa nevericom.
"Misliš da se šalim jel da?"
"Kako da ne mislim, hajde molim te, srbi, užas."
"Oni su, ako odeš neće da te diraju, ali se pazi makar dok ne sredim ovo pitanje prenošenja kokaina."
"Zar ponovo taj kokain?"
"Lepotice kod mene je uvek kokain ili neka druga droga."
Otišla sam do njega i zagrlila ga, uzvratio mi je, a kada smo se razdvojili on me je pogledao u oči. Nasmejao mi se, a onda me podigao. Nosio me do sobe i seo na krevet pa me spustio kod njega u krilo. Obgrlila sam ga rukama oko vrata i poljubila ga.
"Nedostajaćeš mi, a da si me pitao to na početku rekla bih da jedva čekam kući da idem."
"Znam, ali uskoro će biti gotovo nadam se."
"Nemoj da se nadaš, nego radi na tome."
"Budem li čula da si se viđao sa drugim ženama, a i spavao sa njima."
"Kastriraću te."
"I sama znaš da neću."
"Verujem ti, i znam da imaš fizičke potrebe, ali n..."
"Ako mi bude trebao seks draga moja, doći ću do tebe."
"Ali se nadam da će se sve završiti u roku od mesec, dva, ne više."
"Nadam se." - ponovo sam ga poljubila i ovog puta opkoračila
"Ali još smo zajedno tako da ne moraš da dolaziš."
"Mhm, i drago mi je da si još ovde."
Zavukao je ruku ispod moje haljine i polako svukao moje gaćice, ali na pola puta izgleda da mu je bilo do žurbe pa je silovito povukao i pocepao ih na pola. Okrenula sam očima i krenula da otkopčavam njegovu košulju. Kada je skinuo bacio je na pod, pa me okrenuo i polegnuo na leđa. Uhvatio je haljinu i povukao je preko moje glave. Poljubio me pa je krenuo da stiska moje grudi, i da ljubi nežno moj vrat.
"Jedva čekam da budeš moja žena."
"I ja jedva čekam da ti budeš moj muž."
Nasmejao se i spustio ruku između mojih nogu. Prvo je trljao moj klitoris palcem pa je ubacio dva prsta u mene. Uz vrat mi je pričao.
"Nećeš da imaš ni jednog tamo kada odeš, hm?"
"Ne."
"Obećavaš mi"
"Obećavam." - izvukao je prste i polako ušao u mene
Zajedno smo izdahnuli. Krenuo je polako da se pomera, isprepletali smo prste i on je podigao moje ruke gore. Onda je krenuo sve brže i brže da se pomera, znala sam da neću još dugo. Potrudila sam se koliko sam mogla da zadržim da bi što duže trajao ovaj momenat, ali sam na kraju pukla uz reči da ga volim najviše na svetu. Završio je i legao do mene. Privila sam se uz njega i onda mi se ponovo priplakalo. Suze su krenule i pokvasile mu grudi, pa mi je podigao glavu i obrisao suze.
"Hej, hej, nemoj da plačeš."
"Zvaćeš me jel da?"
"Znaš da ne mogu da imam sa tobom nikakav kontakt tek tako."
"Znam, ali Matijase.."
"Izvini, Lepotice."
"Dok se ovo ne reši pokušaj da završiš poslednju godinu fakulteta, posle toga udaćeš se za mene."
Klimnula sam glavom i naslonila se ponovo na njega.
_________________________________________
Matijas me probudio u sedam ujutru. Karmen mi je napravila doručak, a on mi ga je doneo u krevet. Zajedno smo doručkovali, obukla sam se, a onda mi je nažalost rekao loše vesti.
"Za deset minuta stiže taksi."
"Znači tako brzo?"
Klimnuo je glavom. Ustala sam sa kreveta i stala ispred njega.
"Onda bi bilo pravo da se pozdravimo za sada Leo."
Nasmejao se.
"Još se sećaš?"
"Tvog drugog imena, naravno."
"Volim te Lepotice nemoj to da zaboraviš."
"Volim i ja tebe Matijase."
Poljubio me i zagrlio. Karmen je došla da kaže da je taksi stigao i da je Mario ubacio moje kofere. Razdvojili smo se, a onda sam i na njegovo licu videla suze. Pošla sam ka vratima, ali me je zagrlio od pozadi i onda sklonio kosu sa ramena pa šapnuo:
"Adio amore."
Nasmejala sam se kroz suze i otišla. Ne može da izađe do vrata da me isprati, jer on kaže nikad ne znaš ko te i kada te špijunira. Ušla sam u taksi i još jednom pogledala kuću u kojoj sam imala puno prelepih uspomena. Onda sam tiho na srpskom šapnula:
"Nadam se uskoro."
╔═════☩══♛══☩═════╗
TO BE CONTINUED
Samo da javim. Drugi deo knjige se nalazi na profilu. Nadam se da ćemo se i tamo družiti.❤
ESTÁS LEYENDO
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."