Vasilija pov.
"Hm?"
"Pa znaš kako, Ivana i ja smo došle u Kolumbiju da nađemo bogate biznismene."
"Zašto?"
"Pa ona čisto iz hira, a ja..."-zaustavila sam se na sekundu
"A ti?"
"A ja da bih našla biznismena za novac, trebao mi je novac."
"Novac za šta?"
"Pa zbog jedne debilke sam izbačena sa fakulteta, i mogu da idem sledeće godine, ali da platim."
"I kada mi je rečeno da sam izbačena, pobesnela sam i krenula kući."
"Ali je ta debilka udarila njenim poršeom u moj auto i napravila da je ona žrtva, i sada moramo da platimo i za naš auto i njen."
"To je previše para, i Ivana se setila da idemo da tražimo bogataše."
"Tako da mislim da smo se ti i ja upoznali tako što je Ivana našla Daniela kao bogatog."
Počeo je da se smeje glasno.
"Šta je smešno?"
"Ti misliš da je ona našla Daniela."
"Um da."
"Lepotice, ono veče kada smo se ti i ja upoznali, sedeo sam na drugom mestu sa Danielom."
"Video sam tebe i Ivanu, a onda tebe kako sediš za šankom."
"Poslao sam Daniela do nje u slučaju da meni ne uspe sa tobom da imam plan b, a kao što znamo, nije mi uspelo, pa smo se sretali preko njih."
"Čekaj malo, znači ovo nema veze sa tim što smo mi tražile biznismene."
"Nema, možda bi našle neke druge, ali mi smo vas našli pa se slučajno tako namestilo."
Koji blam.
"Znaš samo šta mi se ne sviđa."
"Šta?"
"To što, da te ja nisam video te večeri, sada bi bila sa drugim."
"Ili bih bila kući sa otplaćenim glupostima."
"Znači, hoćeš kući?"
"Ne."
"Pa što onda kažeš..."
"Da je neko drugi bila bi kući, ali sam sa tobom pa mi se ne ide kući, lepo mi je."
"Budem li se vratila kući ja ne znam kako ću, navikla sam na tebe, da te noću grlim."
"I ja sam na tebe navikao, Lepotice."- polako me poljubio u kosu
Nastavili smo još malo da razgovaramo o nekim glupostima, i onda mi se prispavalo pa sam se uspavala na pola razgovora.
_________________________________________Ujutru kada smo otišli na plažu mama i tata su već bili na plaži sa Bogdanom. Ali su tata i Bogdan bili na kupanje.
"Dobro jutro."-javila se mama koja je sedela na ležaljku i čitala knjigu
"Helou mama."
"Mislila sam da ćete duže spavati."
"Ma ne."-legla sam na moju ležaljku
Matijas je legao do mene.
"A ulje?"
Odmahnuo je glavom. Debil. Ja sam uzela i krenula sebe da mažem.
"Namaži mi leđa."
Krenuo je da mi maže leđa i da me masira u isto vreme. Okrenula sam glavu na stranu. Mama je gledala u mene sa osmehom.
"Znaš šta mi je rekla Ivana."
"Šta?"-pustio me i vratio se da leži
"Da bi ti trebala da se udaš za njega, sve ti je na dlanu, a sada i vidim to."
"Čuva te."
Klimnula sam glavom. Mnogo je vrućina. Bilo je i ljudi na plaži. Deca su igrala odbojku, a ja se žalim na znoj.
"Matijase, vrućina mi je."
"Pa idi kupi sladoled ili nešto da piješ."
"Gde?"
"Eno ti ga kafić gore."-pokazao mi je prstom
"Gle stvarno."
"Mama, ajde sa mnom da kupim nešto hladno."
"Šta?"
"Ne znam, ima kafić gore pa da ne budem sama."
Ustala je i gunđala, a ja sam sa osmehom. Osveženje stižeee. Kada sam stala za bar, neki dečko mi je prišao, videlo se da je baš mlad. Verujem da je ukapirao da nismo meštani pa je pitao na engleskom šta želimo. Mama je uzela za nju pina colada, za tatu koka kolu, jer ne pije u zadnje vreme. A ja sam blue lagoon za Matijasa, i za mene sex on the beach. Hehe. Platile smo i vratile se dole. Tata i Bogdan su izašli iz vode.
"Izvoli."-stavila sam mu piće u ruke
"Šta si mi uzela?"
"Blue lagoon."
Klimnuo je glavu.
"Jel mogu da probam?"-pitala sam ga
"Pa zar nemaš svoje?"
"Ali hoću da probam, ti možeš moje."
Okrenuo je očima, ali mi je dao da probam. Uzeo je jedan mali gutalj od mog koktela. Ma bitno je da su hladni nije toliko bitan ukus.
"Više mi se sviđa moj."-rekla sam nakon što sam probala njegovo piće
"Pa dobro, ti onda pij taj."
Sedeli smo kratko na plažu, meni i nije toliko za nju, jer je imam kući, ja bih se šetala. Istuširali smo se i odlučili da jedemo, pa malo da se prošetamo. Dok smo išli držao me za ruku celo vreme. U srcu mi je bilo toplo. Naravno ukrala sam Bogdana tako da je on bio u mojoj drugoj ruci naslonjen dok je spavao.
"Sutra idemo na drugo mesto."
"Gde?!"
"U Nasaj."
"Šta?"
"Glavni grad budalice."-bocnuo me na nos
"Ahaa nisam znala."
"Pa sad znaš."
Nasmejala sam se i pogledala u Bogdana. On je ličio na mene. Verovatno će biti ženskaroš kada poraste. Na pola puta je krenuo da se budi i da kao polu plače.
"Matijase da požurimo, mislim da je gladan."
"Okej."
Ubrzali smo ka mojima koji kao da su krenuli takođe u šetnju. Mami nije bilo baš pravo što se dere jer je gladan. Ali dobro. Ostavili smo ga i otišli ponovo da se šetamo.
"Znaš šta sam sanjala noćas."
"Hm?"
"Tvog brata Marca."
"Zašto?"
"Sanjala sam da je ponovo hteo da me siluje, ali ti nisi bio tu, i onda sam se probudila."
"Pa sam videla da ti ležiš pored mene i da spavaš, pa sam se odmah opustila."
Zagrlio me oko ramena i privukao pa me poljubio u slepoočnicu.
"Neće niko više da te dira."
ESTÁS LEYENDO
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."