Vasilija pov.
Ovde je još lepše nego u Kartageni. Možda se ovde preselim. Matijas mi je pokazao vinograd, a sada se šetamo kroz selo. Što me čudi ima dosta ljudi.
"Matijase, odkud ovoliki ljudi ovde."
"Svi oni rade za mog strica, zbog toga žive ovde, i još neki meštani od ranije."
"Mnogo mi se sviđa ovde."
"Verujem."
"Ti si mnogo jednostavna žena."
"Kako to?"
"Ništa ti ne treba, samo da te lepo nahranim, udoban krevet i seks."
"Vidim odlično si me upoznao za ovo kratko vreme."
"Mhm, pa kada si jednostavna."
"Veruj da je to za mene kompliment."
Pustio mi je ruku i obuhvatio oko struka.
"Samo da znaš, svega imam dovoljno, ali malo manje seksa."
"Ma nemoj?"
"Mhm, slabi smo u tome."
"Ali dobro, nismo napaljeni tinejdžeri, iako mislim za sebe da jesam."
"Ti si u najboljim godinama."
"Za šta?"
"Za seks."
"Što tako misliš?"
"Pa svesna si šta sve može da se prenese, plus ako zatrudniš nije strašno."
"Jel bi to trebalo da ima neku tajnu poruku?"
"Ne, samo sam mislila da ciljaš na sebe."
"Zar bi bilo toliko loše da zatrudniš sa mojim detetom?"
Najverovatnije ne.
"Pa ne, ali smo mi još mladi za to."
"Naravno."
"Mislim da je vreme da idemo na ručak."
"Ajde, gladna sam."
"Znam, ti si uvek gladna."
Hehe🙃
Polako smo se vratili na imanje njegovog strica. Njegov brat od strica takođe je živeo sa njegovom ženom i decom tu. Napolje je bio postavljen sto za sve nas. Osećam se i previše privilegovano. Nisu mi dali sa pomognem ni sa čime.
"Sedi do mene."-rekao mi je Matijas
"Okej."
Preko puta njega sedeo je njegov brat od strica. Marco. Nekako me je gledao odvratno. Gledao me kao što me je na početku Matijas gledao. Kao da sam gola. Nije mi bilo prijatno. Svi su se smestili i počeli da jedu. Kada smo završili, muški su otišli na jednu stranu, a ja sam ostala sa ženskim društvom.
Gledala sam Matijasa kako igra fudbal sa klincima. Na trenutak sam se uhvatila kako zamišljam njega kako igra fudbal sa našim sinovima. Kada dobijem znam da razmišljam o nekim glupim temama.
"Kada ćete vi jedno?"-probudila me iz misli Kamila žena od Marka
"Šta?"
"Pa dete."
"Ne skoro."
"Zašto ne?"
"Pa zajedno smo tek nekoliko meseci."
"Ja sam ostala trudna posle dva meseca veze, i onda smo se venčali."
"Međutim, svesna sam da me vara."
ESTÁS LEYENDO
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."