🌟Party🌟

920 32 1
                                    

Vasilija pov.

Jutros sam našla haljinu koja mi se dopada. Duga haljina na tanke britele sa šlicom sa strane. U krv crvenoj boji, omiljenoj Matijasovoj. Malo sam se našminkala i stavila karmin da se slaže uz haljinu. Na nogama crne sandale koje sam takođe kupila😏. Matijas mi je dao karticu i rekao mi je da moram da potrošim. Pa sam otišla u tržni centar i tražila haljine. Ali sam ukapirala da mi trebaju i štikle u eto, plus sam otišla do frizera da uloknam kosu. Došla sam kući sa punim kesama.

Sredila sam se sama za sve ostalo. Nisam nosila ogrlicu jer je bila ljubičasta, a to mi ne ide. A narukvicu jesam. Sišla sam dole, jer me je dole čekao Matijas. On je bio u odelu. Tipično za njega. Otišla sam i stala ispred, odmerio me kako treba i onda stavio ruke na moj struk.

"Prelepa si."

"Nisi ni ti loš."

Okrenuo je očima.

"Okreni se."

"Zašto?"

"Zato."

Okrenula sam se i tada mi je pomerio kosu u stranu. Ponovo mi je zakačio nešto oko vrata. Pogurao me do ogledala. Raširila sam oči kada sam je videla. Srebrna ogrlica, sa velikim dijamantom u obliku suze.

"Matijase, pa ti si preterao."

"Nisam."

"Jesi."

Pre nego da mu odgovorim on me poljubio da me ućutka.

"Idemo."

Uhvatila sam ga pod ruku i izašli smo do auta. Brzo smo stigli. Od spolja i nije bilo nešto. Ali unutra je sve bilo dekorisano crno-belo sa zlatnim detaljima. Držala sam se blizu Matijasa jer nikog ne znam ovde. Skoro svi su nosili futrole za pištolje.

"Zašto si nervozna?"

"Kako da ne budem nervozna?"

"Dobro, imaš dobar razlog."

"Mhm."

Kada smo stali za jedan sto, likovi sa kojima se znam sa pucanja su mi prišli iznenađeni što sam došla. A onda su ušli njegovi roditelji i sestre. Odmah mi je pao kamen sa srca. Devojke su mi prišle i zagrlile me.

"Kako si lepa."

"I vi ste lepe."

Nasmejale su se, ali je Mariana imala neki setni izraz lica. A onda sam i ukapirala i zašto. Neki lik koji je imao istu auru kao i Matijas je prišao u tom trenutku. Bio je lep. Ali neću da kažem.

"Don Martinez."-pozdravio je Matijasa

"Don Luis."-opaaa....izvinjavam se

"Znači ipak je istina, don Martinez zaista ima lepšu polovinu."-obratio se meni

Podigla sam obrvu. Moram sad da izgledam kao i oni. Intrigirajuće.

"Može se reći."-nasmejala sam se onako fejk

Pružio mi je ruku.

"Don Ruben Luis."

"Vasilija."-poljubio mi je ruku

Ovo se Matijasu nije sviđalo. Gledao ga je kao da će ga ubiti.

Pokvukla sam ruku. Uspravio se i okrenuo ka Mariani. Pričali su nešto na španskom. Koliko sam pohvatala pitao je kako je i tako neke obične random stvari. I onda je pitao Matijasa kada će biti svadba. Matijas i on su još nešto pričali. Kada bolje pogledam i nisu loš par. Okrenula sam se ka bliznakinjama. Videlo se da Mariani nije ni do čega.

"On je španac."-rekla mi je Miriam

"Zbog toga ne želi da se uda."

"Želim da završim školu prvo, pa da nađem posao i da se udam, nemam ništa protiv tog čoveka."

"A ti Miriam, da li je i tebi brat našao muža?"

"Nije, ali ima neke likove na umu."

"Uf kako glupi zakoni."-rekla sam hvatajući Marianu za ruku

"Pa i vaša ćerka će morati da se uda, ali verovatno za nekog najboljeg dona, jer će ona ipak da bude Matijasova miljenica."

Uzdahnula sam.

"Ili miljenice."-dodala je Miriam smejajući se

"Kakve miljenice?"-pitao je Matijas dok je mene obuhvatao oko struka

"Pa tvoje i Vasilijine ćerke, će biti tatine miljenice."

Osetila sam da se njegov stisak pojačao.

"Možda imamo samo sinove."-dodala sam osmehujući se potajno

Nisam videla Matijasovu facu. Ali bliznakinje, kako su im oči zasijale i kako su im se usta razvukla u osmeh. Ali ih je majka pozvala da se pozdrave sa nekim.

"Želim da imate puno dece, i da znate da ovaj razgovor nije gotov."-kao nam je pripretila Miriam

Osetila sam Matijasov poljubac u slepoočnicu. A onda i njegove usne iza mog uva.

"Lepotice, imam osećaj da me izazivaš ovakvim temama, jer si skoro pomenula nešto slično."

"Možda."

"Nemoj ti meni samo možda."

Samo sam podigla jednu obrvu.

"Šta ćeš da uradiš ako je samo možda."

"Možda ti ispunim teme od malopre."

Na trenutak sam se zbunila, jer sam očekivala neku njegovu vulgarnu šalu. Tipa prebaciću te preko kolena i tako to. Ali nisam mislila da se i on složi oko teme za decu. Moram da priznam da mi se sviđa pomisao na jednu malu porodicu u njegovom dvorištu.

"Zar nisi izabrao muža za Miriam?"

"Ne, imam predloge, ali ne sigurno, zašto?"

"Samo pitam."

"Okej kako želiš, idemo da te predstavim malo ostatku moje mafije."

"A šampanjac?"

"Vasilija, zar odmah alkohol?"

"Nemoj da me zoveš Vasilija, onda imam osećaj da si ljut na mene."

"Lepotice, malopre smo došli ti bi odmah šampanjac."

"Naravno, prvo šampanjac, onda mafija, kući hrana."

Nasmejao se.

"Dogovoreno."

Nasmejana sam ga uhvatila za ruku i krenuli smo ka šanku za šampanjac. Biće ovo super noć.

_________________________________________

Srećna Nova godina!!!

GANGSTERSKI RAJWo Geschichten leben. Entdecke jetzt