🌟First🌟

1.3K 45 2
                                    

Vasilija pov.

Ovakva sam samo kada me radi alkohol inače ovako se ne ponašam. Nakon što sam ga poljubila, zbunio se, ali mi je brzo uzvratio poljubac. Stegao me je za struk i približio me njemu. Išao je unazad, dok na mojim leđima nisam osetila zid. Ruke sam uplela u njegovu kosu i povukla je jako. Onda sam ih spustila preko njegovog vrata pa do grudi. Počela sam da mu otkopčavam košulju, a on je meni spustio obe britele haljine niz ramena. Spustio je ruke na moje butine i podigao me.

Hodao je sa mnom uz stepenice, ali nije prestajao da me ljubi. Spustio me je ispred vrata sobe i nekako smo ušli ne puštajući jedno drugo. Dok je on spuštao poljubce ka mom vratu, ja sam izvukla ruke iz haljine i pustila je da padne na pod. Kada je video da imam samo gaćice koža boje opsovao je na španskom.

"Znao sam da ne treba da te puštam u toj haljini da se pojavljuješ bilo gde."

"Zašto, ljubomoran si?"

"Veoma."-skinuo je svoju košulju

Ponovo me podigao i odneo do kreveta. Šireći moje noge stao je između njih. Prste je zavukao ispod ruba gaćica i polako ih povlačio na dole skidajući ih sa mene. Bacio ih je negde po podu pa je vratio svoje ruke na meni celo vreme ne skidajući pogled. Naslonio se na svoje ruke i poljubio između mojih grudi. Pa je polako poljubce pomerio na moju levu stranu. Vrhom jezika je dražio moju bradavicu, a jednom rukom je vrteo vrh između palca i kažiprsta. Zavukla sam moje ruke i uhvatila ga za donji deo leđa.

"Matijase."

"Hm?"

"Poljubi me."-nije ni čekao sekund

Noktima sam samo malo okrznula leđa, na šta je se on naježio. Pomerio je poljubce na moju vilicu pa na osetljivo mesto iza mog uva. Podigla sam kukove da bih osetila i malo frikcije da me oslobodi osećaja potrebe u donjem stomaku. Spustio je ruku na moj stomak i pritisnuo me uz krevet.

"Pohlepno malo stvorenje."-tiho mi je rekao kroz zube

Uhvatila sam ga za potiljak i povukla gore da bih ga poljubila i onda prešla na adamovu jabučicu, pa tu zasisala u želji da napravim modricu i ponovo podigla kukove na gore. Odjednom me je odguruno i uhvatio moja kolena. Spustio se dole i stavio ih sebi na ramena. Znala sam šta će da mi uradi i pogledala u njega, pogledao je u mene onim pogledom i onda utisnuo poljubac na moj klitoris. Uzdahnula sam i pogledala gore. Odvojio se.

"Gledaj me."-vratila sam pogled na njemu

Nastavio je pokrete. Zgrabila sam jadnu posteljinu da mislim da sam je možda i pocepala. Celo vreme je držao moj pogled njegovim, pa čak i kada sam osetila njegov prst na mom ulazu. Zadrhtala sam i glasno izdahnula kada je zauvukao jedan prst u mene. Osećaj slabosti me je ponovo obuzeo kao onog dana u avionu. Zaklela sam se samoj sebi da nikad ne budem glasna u seksu. Ali prekršila sam to pravilo kada sam konačno osetila olakšanje. Izvukao je prst i olizao ga. Popeo se ponovo gore do mene, i približio se mom uvetu.

"Kao najslađe voće."- pocrvenela sam

Čula sam otkopčavanje njegovih pantalona i videla kako ustaje da ih skine zajedno sa svojim boksericama. Nisam želela da znam kako izgleda, ima vremena i za to. Samo da ovo prvo prođe i biće mi bolje. Došao je iznad mene i pogledao me.

"Ako ne želiš ovo, možemo da stanemo."

"Ne, želim ovo, sada."

"Samo mi kaži ako ti bilo šta smeta i odmah stajem."

"Ne."

"Matijase, požuriii."-nasmejao se na ovo

Osetila sam ga na ulazu i onda je se zabio u mene odjednom da sam se cimnula i ogrebala ga jako.

"Stani!"

"Molim?"

"Sačekaj malo, molim te."-zatvorila sam oči

Kada sam ih ponovo otvorila klimula sam glavom i poljubila ga. Počeo je da se pomera polako pa da ubrzava. Podigla sam moje noge oko njegovog struka i obavila ih. On je nizao poljubce niz moj vrat i grudi, grickajući i sisajući moje bradavice. Spustio je ruku između nas i trljao moj klitoris. Još nekoliko puta se zabio i ja sam tada prsla i stegla ga, a on je nekoliko sekundi brzo izvadio i svršio po mom stomaku. Brzo smo oboje disali, a onda je on ustao i obukao bokserice, i otišao u kupatilo. Izašao je sa mokrim peškirom i obrisao moj stomak. Bacio je peškir i došao do mene.

"Hoćeš da se istuširamo?"

"Mhm, ali mi treba tvoja pomoć."

Podigao me i odneo do tuš kabine. Dok smo pomogli jedno drugome da se operemo, samo smo podelili nekoliko osmeha i poljubaca između. Nije me bilo briga za pidžame, ionako volim da spavam bez odeće. Tako da sam se samo zavukla ispod pokrivača, a on je došao u novim boksericama i legao pored mene. Privukao me na njegove grudi.

"Ovo menja dosta stvari sada?"-pitala sam ga tiho

"Ne, ne menja, ne moraš da brineš."

"Dobro."

"Hvala ti za prelep dejt."-poljubila sam ga u obraz

"Ponovićemo ga uskoro."

"Nadam se da hoćemo."

Zaspala sam umorna i još malo pripita u njegovom naručju.

GANGSTERSKI RAJDonde viven las historias. Descúbrelo ahora