Vasilija pov.
Konačno je došao petak. Ja sam jedva čekala da dođe. Tako mi se ide negde. Ne znam gde idemo nije mi rekao, ali znam da idemo tako da mi je to dovoljno za euforiju. Bili smo na plažu ujutru, i da malo manje bole opekotine. I ne vide se više toliko, počelo je da prelazi u crno. A i mi se mažemo svako veče. I pazili smo se na plaži. Nismo toliko izašli na sunce. Lice mi je poprimilo preplanulu boju. Malo crvenkasti obrazi, alo dobro. Stvara lep kontrast mojim očima, a bogami i on je lepo preplanuo u licu.
Kosu sam uvila u slabije loknice, a sminku nisam ni stavljala, samo malo maskare i sjaj za usta. Kao prvo moj puder mi više ne odgovara, moram ovde da vidim da li ima sefore, a drugo lice mi je lepo sada pa malo da ga istaknem. Stavila sam onaj sjaj za kožu, i obukla ljubičastu haljinu.
Vrlo sam svesna da će Matijas, da me ubije, ali dobro, ne interesuje me. Čekala sam priliku da je obučem i sada mi se konačno prikazala. Hehe. Uz to sam srebrne sandale na stiklu, jedne od dva para koje sam ponela 🙃. Stavila sam moj omiljeni parfem pa sam izašla sam iz sobe i sišla dole.
On je bio obučen kao i obično sav u crno. Kao na sahranu jebati budalu. Pogledao je u mene i kao da mu se smrknulo pred očima.
"Kako ti se sviđa?"-pitala sam ga
"Ne ideš tako."
"Da, idem."
"Nema šanse."
"Rekao si Matijase."
"Rekao sam, ali nisam mislio na haljinu gde ako se saviješ, sve će da se vidi."
"Ali, ja neću da se savijam."
"Vasilija."
"Molim?"-počele su suze da mi se skupljaju
"Nosi je, samo nemoj da plačeš."-došao je do mene i zagrlio me uf kakav parfem
Hehe, kakav sam manipulator.😏
"Ako ti se više ne ide, ne moramo da idemo."-uhvatio je moje lice između ruku i podigao mi glavu
"Ne nema veze, idemo."
"Okej."
Pokazao mi je rukom da idem ispred njega. Izašli smo i kola su nas već čekala. Ovog puta mi je Matijas otvorio vrata, a on je zaobišao da bi ušao sa druge strane. Vozili smo se oko dvadesetak minuta, i stigli smo u neki prelepi restoran. Makar je od napolje lep. Izašao je i otvorio mi vrata. Uhvatila sam ga pod ruku kad smo izašli.
Uveo me je u restoran, dočekala nas je hostesa koja ga je jebala pogledom, pa nas je vodila do našeg stola, sigurno je neki preskupi restoran. Videla sam da su mnogo njih okrenuli glavu prema nama dok smo išli ka stolu, pa sam se približila Matijasu. Kada smo se smestili za sto koji je bio malo pozadi, on baš voli privatnost.
"Šta je bilo?"-pitao kad nam je konobar doneo meni
"Nije mi prijatno kako nas svi gledaju."
"Naravno da gledaju, znaju ko sam, a i pročulo se da imam lepšu polovinu, pa su svi zainteresovani."
YOU ARE READING
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."