🌟Bad🌟

1K 37 2
                                    

Vasilija pov.

Kroz san sam čula kako se vrata otvaraju, međutim nije bilo nikakvih pokreta. Okrenula sam se i videla siluetu koja stoji na vratima i nije se pomerala, već je samo gledala u mene.

"Matijase?"

Nije bilo odgovora.

"Što stojiš na vratima, što ne legneš, čekam te celo vreme?"

"Pa kada me tako lepo zoveš, možda i hoću."

Ovo nije bio Matijas. Krenuo je ka meni, a ja sam što brže pomerila ruku i upalila lampu. Kada je lampa osvetlila sobu mogla sam da vidim ko je.

"Marko?"

"Da li se nešto desilo Matijasu?"

"Ništa se nije desilo njemu."

"Pa šta ćeš onda ovde?"

"Došao sam zbog tebe."

Bilo mi je neprijatno pa sam se odgurnula na drugu stranu i pokrila. Išao je polako ka meni.

"Zanima me šta to Matijas u tebi vidi, verujem da mu ne bi smetalo da te pozajmim i podelim sa njim."

"Molim?"

Uhvatio je moju nogu za zglob i povukao me ka njemu. Pokušala sam da ga šutnem, ali nisam uspela.

"Opasna si mala."-zgrabio je moje ruke i stavio mi ih je iznad glave onemogućujići moje dalje pokrete

Uhvatio je moju majicu i pocepao je pa me uhvatio za grudi. Vrisnula sam i ponovo pokušala da ga šutnem. Ovog puta sam i uspela. Brzo sam ustala i počela da trčim ka kupatilu da bih se zaključala. Ali me je stigao i oborio na pod.

"Hteo sam da ti dam šansu da se pripitomiš i da se sama ponudiš, ali pošto se ponašaš kao kučka, tako ću te i tretirati."

"Skloni se od mene."

Pritisnuo mi je leđa na pod i skinuo donji deo i gaćice. Ponovo sam vrisnula. Ali i ovaj put sam pozvala i Matijasovo ime u nadi da će neko da se pojavi.

"Džabe zoveš, nema ti spasa."-udario mi je zadnjicu

Čula sam skidanje njegovih pantalona. Suze su same krenule da idu od straha. Osetila sam kako prelazi svojim udom preko mene. Znala sam da je gotovo. Silovaće me. U zadnjoj nadi sam ponovo pozvala Matijasa. Zatvorila sam oči spremna na bol. Ali ga nisam osetila.

Odjednom je on skinut sa mene. Vrisnuo je i ja sam se brzo okrenula i pribila u ćošak. Matijas je divljački udarao Marka pesnicama. Skupila sam kolena i plakala u njih. Bio je preplašen. Čak i više nego one noći u kući kada je stigao. Više me bilo strah sada nego kada su pucali na nas. Nisam čula udarce više, podigla sam glavu, i u tom trenutku Matijas je izvukao pištolj i uperio ga u Marka. On je raširio oči i krenuo da moli nešto Matijasa.

On mu je odgovorio nešto na španskom, i sa tim je Marko pokupio svoje pantalone i bokserice i istrčao iz sobe. Onda se Matijas okrenuo ka mene i došao brzim koracima. Zagrlio me i stisao uz njega, tresla sam se od straha i plakala kao nenormalna.

"Matijase."-tiho sam ga zvala

"Tu sam, Lepotice."

Podigao me kao mladu i odneo u kupatilo te me spustio u tuš kabinu. Pomogao mi da se operem i presvukao me u njegovu majicu i obukao mi gaćice. Na njima je bio stavljen nov uložak, ne znam gde je naučio kako to da radi. Prebacio me u krevet i jako me zagrlio dok sam se ja polako smirivala. Još sam drhtala.

"Sutra idemo kući."

"Ali t.."

"Nema ali Vasilija, neću da rizikujem ponovo."

"Kada sam čuo tvoj uplašeni vrisak, odmah sam došao, i imao šta da vidim."

"Da mi nije rod ubio bih ga."

"Ali ne mogu da pravim rat u porodici, pa sam ga upozorio, ali kunem ti se, spalio bih ga da nije moj brat od strica."

Počeo je da se pomera. Uhvatila sam ga za biceps.

"Nemoj da ideš."

"Ne idem, samo da ugasim lampu."

Ugasio je i smestio se nazad. Skroz me obavio rukama i stegao me.

"Izvini."-rekao mi je nakon nekog vremena.

"Čuvam ogromna skladišta ilegalnog kokaina, ne mogu moju devojku da sačuvam od svog brata."

"Nisi ti kriv."

"On je kriv."

"Znam Lepotice."

"Ali sam mogao i to da zaustavim."

"Nisi znao."
_________________________________________

Sutradan smo odmah krenuli. Ne znam šta je rekao roditeljima, ali me nisu pitali ništa niti mi bilo šta rekli. Spakovali smo se u auto i krenuli za Kartagenu. U kolima je išla tiha muzika i bio je dan. Ne volim da putujem danju ali nema veze. On je hteo da se odmah krene.

"Lepotice."

"Hm?"

"Mislim da ne bi trebala da ostaneš."

"Zašto?"

"Pa šta si ti dobila od ovog ugovora."

"Zauvek si obeležena ožiljkom, i umalo si silovana."

"Znam, ali ja želim da ostanem."

"Neću moći da te odvratim od ostajanja?"

"Ne."

"Matijase, ovo su bili nesrećni događaji, i nadam se na ih neće biti, jer hoću da budem sa tobom."

"Lepotice, neću moći sebi da oprostim, ako ti se desi nešto."

"Ništa neće da mi se desi na dalje."

"Hoću da me naučiš da pucam."

"Molim?"

"Hoćeš da pucaš?"-zvučao je šokiran

"Da, i onda i ako nemam dozvolu možeš da mi ostaviš pištolj, da se odbranim, možda i da ubijem mog napadača."

Nasmejala sam se na mene kao ženu lavicu. Hihi.

"Ti si jedno malo krvoločno stvorenjce, je li?"- uhvatio me sa dva prsta za obraz

"Mhm."

"Pa šta, ti si krvoločni zmaj i ja se ne žalim."

GANGSTERSKI RAJTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang