Vasilija pov.
"Zar vama ženama nije tabu da pričate o seksu sa muškarcima?"
"Znaš kako, moja majka misli da je to tabu i ako je već 24 godine u braku sa mojim ocem."
"Mislim nisam glupa, znam da moji roditelji često pribegavaju seksu, i odvratno mi je, ali nikad ne pričaju o takvim stvarima, čak je i sa mnom malo pričala o tome."
"Više sam naučila čitajući."
"Ali ne, meni nije tabu da pričam sa tobom o tome."
"Volim to što se ne stidiš da pričaš o seksu sa mnom."-poljubio mi je obraz
"Što više komuniciramo to bolji seks."
"Ali sad stvarno ne osećam noge, još me trnci prolaze."
Smeškao se.
"Nemoj da praviš tu facu."
"Koju facu?"
"Facu muškog zadovoljstva."
"Pa koju drugu da pravim, i onako sam imao zadovoljstvo."
"Arogantan si."
"I ti si."
"Ja ne kažem da nisam."
"Da me neko sa fakulteta vidi, šokirao bi se."
"Zašto?"
"Zato što sam verovao ili ne, povučena."
"Međutim, ti me nekako teraš da izađem iz svoje ljuske."
"Ja ti ništa nisam rekao."
"Ne ti, tvoja energija, imam potrebu da se ponašam samopouzdano oko tebe."
"A nisi?"
"Kako kad."
"Kao i svaka žena imam svoje momente slabosti."
"Mislim da bi trebala da imaš više samopouzdanja."
"Što tako misliš?"-okrenula sam se da mu legnem na grudi
"Prelepa si, svaka žena bi dala sve da može da izgleda kao ti siguran sam."
"Veruj mi, ni ti dušo ne zaostaješ."
Pomerila sam se i sela na krevet. Onda sam polako ustala i protegla noge.
"Možemo da idemo."
"Dobro se osećaš?"
"Mhm, malo mi se još tresu noge, ali izdržaću."
"Okej, samo da se spremim."
Klimnula sam glavom i otišla do kupatila da se sredim. Obukla sam letnje široke crne pantalone, i običnu tamno plavu majicu. A na nogama sam sandale ravne. On je nosio farmerke i belu majicu.
"Spremna si?"
"Mhm."
Polako smo izašli, i otišli do auta. Vozač nas je odvezao do tržnog centra i otišao. Uhvatio me za ruku i onda smo krenuli u avanturu kupovine. Ušli smo u neku skupu prodavnicu. Mislim da je Armani ali nisam sigurna.
"Zašto ovde?"
"Zato što mi je to omiljena prodavnica."
"Matijase, jel si okej?"
"Da."
"Ti imaš omiljenu prodavnicu?"
"Da."
"Aha dobro."-zbunila sam se
On ima omiljenu prodavnicu. Majko moja. Imam je i ja, i zove se H&M. Jeftinije.
"Lepotice, nismo došli ovde zbog mene, nego da nađeš šta hoćeš da odneseš mom ocu, i onako neću da ti dozvolim da platiš."
"Dobro, onda idemo da tražimo."
Gledala sam neke stvari, i onda mi je za oko zapao neki ceo crn sat. Bio je mat sa nekim delovima koji se presijavaju. Matijas je video da gledam u taj sat.
"Hoćeš njega?"-smeškao mi se
"Lep je."-verujem i skup
"Matijase, jel možeš da ga probaš?"
"Što?"
"Da vidim kako ti stoji."
Klimnuo je glavu i pozvao prodavačicu. Izvukla je sat i stavila mu na ruku. Bože kako dobro izgleda. Savršen sat.
"Evo ti."
"Prelepo ti stoji."
"Onda hoćeš da uzmemo njega?"
Klimnula sam glavom. Otišli smo do kase, one žene su ga zbunjeno gledale. I kada je rekla cenu. Videla sam i zašto. Ovo je neka limitirana edicija. Majko moja umalo nisam pala u nesvest, ni ne sećam se tačno koja je bila. Samo znam da je mnogo. Pitale su ga da li je za poklon i specijalno mu upakovale. Dale su mu kesu i izašli smo iz radnje.
"Šta je bilo, Lepotice?"
"Matijase, ono je bilo mnogo."
"Nije kada imaš budžet kao ja."
"Ali ni..."
"Nema ali."
Išli smo kroz tržni centar i razgledali. Povela sam ga u victoria's secret. Videla sam da se nećka, ali nema gotovo sad. Ovo je kao raj za mene. Uzela sam korpu i stavila dva mleka za telo, jedan mist, dva sjaja za usta i onda sam otišla do sekcije za seksi donji veš. Uzela sam jedan roze čipkasti i okrenula se njemu.
"Šta misliš?"
"Hm?"
"Šta misliš o ovome?"
"Lepo je."
"Nisi ni obratio pažnju."-okrenula sam očima
Uzela sam moju veličinu i otišla da probam. Probala sam i pogledala se u ogledalo. Ne. Ja treba da se prijavim za Victoria's secret show. Ovo je lepota. Pomerila sam zavesu i tek se sada pogledao. Raširio je oči.
"A sada, jel dobro?"
"Odlično."
"E super."
Presvukla sam se nazad i otišli smo da platimo. Ovog puta se nisu prodavačice čudile, već im je bilo slatko. Prisiljen je da dođe svakako.
"Ovo nikad neću da ti zaboravim."
"Ne moraš, i onako si bio sladak svima tamo, jer muški ne idu tamo da kupuju sa svojim devojkama."
"A ja sam morala da te pitam za veš, jer ćeš ti da ga skineš ne ja."
Okrenuo je očima.
"Samo da znaš, držim te za reč."
"Za kakvu reč."
Seli smo u restoran da jedemo.
"Imaćemo seks večeras najmanje tri puta."
"Majko moja, u šta sam ja uvalio."
"Hehe, ne možeš da me izbegneš živimo zajedno."
"Nisam rekao da želim da izbegnem, već da nisam do sada upoznao ženu sa tolikom željom za seksom."
"Svaka žena ima želju, ali ih je sramota da kažu."
"Šta misliš što je polovina žena konstantno neraspoložena, pa zato što ne komuniciraju sa partnerom i seks im je loš i nemaju ga."
"Posle nalaze švalere."
"Ali ni oni ne jebu dobro, pa su i dalje ljute i nadrkane."
"Hvala ti za filozofiju draga moja, nisam znao neke svari do sad."
"Eto vidiš."
"Mene nije sramota, ja uživam dok sam sa tobom i nije me sramota, u početku jeste, ali sam se opustila."
"Drago mi je da jesi, Lepotice, jer ja ne znam kako ću da te zaboravim."
ESTÁS LEYENDO
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."