🌟Rođendan🌟

983 40 4
                                    

Vasilija pov.

Rođendan je bio u šest u restoranu. Na Matijasove reči, da neće da mi treba neka svečana odeća, obukla sam cvetnu haljinu. A na nogama sam čisto onako obula sandale na debelu štiklu, ali niske da ne preteram.

 A na nogama sam čisto onako obula sandale na debelu štiklu, ali niske da ne preteram

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

"Izgledaš fenomenalno."-rekao mi je dok sam se gledala u ogledalo

"Jel?"

"Mhm."

"Mislim da sam se ugojila malo."- i jesam, stomačić mi je malo veći

"Pogledaj ovo."-skupila sam haljinu da mu pokažem

"Pa šta, slatka si."

"Nisam debela?"

"Ne, savršena si."

Prišao mi je i zagrlio me sa leđa; nabivši svoju glavu u moj vrat.

"Sviđa mi se tvoj parfem."

"Stvarno?"

"Da, koji je?"

"Mon guerlain."

"Lep je, predpostavljam da ti je omiljeni nosiš ga često?"

"Mhm."

Okrenula sam se prema njemu. Nosio je obične crne pantalone i belu košulju. Naravno i on je mirisao, i bio je sveže obrijan.

"Onda možemo da idemo."

Klimnula sam glavom i uzela poklon u jednu ruku, a za drugu sam ga uhvatila.

"Možemo da stanemo do neke cvećare?"

"Što?"

"Da kupim tvojoj mami cveće."

"Mhm."

Rekao je vozaču i posle dva minuta stao je, a ja sam istrčala do nje. Ušla sam i naravno znam da znaju ko sam.

"Dobar dan, izvolite?"

"Buket belih ruža."-znam da ih voli

"Veći ili manji?"

"Veći."

Uzela sam i platila joj. Vratila sam se u kola.

"Jadna ti."

"Zašto?"

"Moja majka obožava bele ruže, retko ko to zna, i obično donesu nešto drugo, majka će da te obasipa pažnjom."

"Znam da ih voli."

"Kako?"

"Pitala sam Karmen zašto u dvorištu ima samo roze i bele ruže, rekla mi je da tvoja mama voli bele, a Miriam voli roze."

"Mhm, a Mariana voli kaktus."

"Molim, šališ se?"-zbunio me

"Ne, stvarno voli, ima ih deset u njenu sobu."

"Wow."

"Ja volim one krv crvene ruže."

"Zapamtiću to."

"Ali nemoj da mi donosiš bukete, ne, bolje mi donesi bombonjeru ili čokoladu."

"Ili vino tvog strica."

"Ako želiš, ići ćemo na nekoliko dana kod njega."

"Daa može."

Stigli smo. Izašla sam iz auta i uhvatila ga za ruku.

"Ti daj buket ja ću poklon."

"Okej."

Nosio je buket u jednoj ruci. Kada smo ušli zatekli smo Miriam i Marianu. Bile su obučene u iste haljine, samo je jedna imala zelenu druga ljubičastu. Prišle su nam sa osmehom.

"Znala sam da ćete dođi."

"Naravno, zašto tako kažeš."

"Pa Matias izbegava da dolazi, samo čestita ocu."

"Oh."

"Da."

Izašli su njegovi roditelji. Njegova majka se šokirala kada nas je videla.

"Matíase, Vasilija, došli ste?"

"Jesmo."-odgovorio joj je on

"Matijase."-rekla sam i pogledala ga

"Aha, da, majko, izvoli."-pružio joj je buket

"Ah, niste trebali."-ja sam se okrenula njegovo ocu

"Srećan rođendan."-pružila sam mu poklon

"Nije trebalo dete da se trošite, i onako sam starac."

"Čovek je onoliko star koliko je zapravo u duši star."

Samo su se nasmejali. Matijas je obavio ruku oko mene i poljubio me u slepoočnicu.

"Pametnice moja."

"Više nisam Lepotica?"

"Jesi, ali si i pametnica."-okrenula sam glavu i poljubila ga u obraz

Poveli su nas da uđemo, neki ljudi su se okrenuli i začudili. Odveli su nas do stola i sela sam između Matijasa i Daniela. Pozdravio me i pitao za Ivanu. Nakon našeg malog razgovora okrenula sam se ka Matijasu.

"Zašto nas svi gledaju čudno?"

"Nisu navikli na mene sa ženom."

"Aha, dobro."- primakla sam se i poljubila ga

"Šta radiš to?"

"Obeležavam teritoriju."-nasmejala sam se podlo

"Znači sad sam i stvar."

"Mhm, moja stvar."

Okrenuo je očima. Počela je muzika. A meni je stigla poruka od Ivane. Naravno počela sam da kucam sve i da pričam kako je i šta je. A onda sam čula neki ženski glas i Matijasa kako pričaju. Mrzelo me da pogledam sve dok on nije ustao. Tek tada sam podigla glavu. Bila je lepa. Čak imale smo istu dužinu i boju kose. Nosila je crnu usku haljinu i crne salonke. Na usnama crveni karmin.

"Idem na nekoliko minuta."-šapnuo mi je

Klimnula sam glavom.

Uhvatila ga je pod ruku i pošli su do podijuma za ples. Bila je neka lagana spora pesma. Baš onako za lagano plesanje, u prevodu, romantično. Vratila sam pogled na poruke i odmah rekla Ivani šta se dešava. Ona mi je rekla da ne kucam poruke već da ih gledam. Kaže, nikad ne znaš šta se ženi zbija u glavi. Pogotovo kada je onakav muškarac u pitanju. Mislim, jeste lepa i zgodnjičava, mršavija od mene. Ali ja verujem mom zmaju. Za toliko znam da smo ekskluzivni.

Ili makar samo ja tako mislim.

GANGSTERSKI RAJDove le storie prendono vita. Scoprilo ora