🌟Poklon🌟

963 36 2
                                    

Vasilija pov.

Narednih nedelja sam se brinula o tetovaži pazila i mazila je. Sve je zaraslo i sada je baš lepa.

"Lepa je."

"Mhm, znam, zato sam je i istetovirala."

"I dalje mi nisi jasna oko toga, ali dobro ko sam ja da ti sudim."

Poljubio mi je rame, pa je išao nagore uz moj vrat. Ruke koje su mu bile oko mog struka su sada išle ispod ruba mojih pidžama. Htela sam da se obučem u lep donji veš i da ga iznenadim jer mu je u ponoć rođendan, ali me on očigledno prestigao u nameri.

Prstom je dodirnuo moj klitoris. Kroz ogledalo sam gledala šta radi. Povećao je pritisak, a ja sam glasno izdahnula.

"Volim kada ne nosiš gaćice, mogu lako da te skinem."

Izvukao je ruku i uhvatio moju pidžamu kao da želi da je iscepa.

"Nemoj da je iscepaš, omiljena mi je."

Klimnuo je glavom i polako vratio ruku u njih. Jedan prst je lagano ubacio u mene, a palcem je trljao moj klitoris. Zadovoljavajući osećaj me preplavljuje. Uhvatila sam ga za drugu ruku koja je držala moj kuk, a glavu sam naslonila na njegove grudi pa sam zatvorila oči.

"Gledaj u mene, hoću da gledaš kako te zadovoljavam."

Otvorila sam oči i srela sam se sa njegovim u ogledalu. Ubacio je i drugi prst i ubrzao pokrete. Moje disanje je bilo nekontrolisano. Pomerala sam se uz njega da bih osetila što više. Savio je prste i tada sam pukla ispuštajući mjauk. Njegov pogled je držao moj dok sam svršavala. Nikad nisam očekivala da ću gledati samu sebe u ogledalu u toku moj orgazma.

Okrenuo me i onda je prebacio moju majicu preko glave. A onda je kleknuo i svukao i pantalonice. Onda se uspravio i gledao moje telo. Uhvatio je moju bradavicu i stimulisao između palca i kažiprsta. Podigla sam ruku i uhvatila ga za rame. Uhvatio je i drugu i povukao je. Uzdahnula sam tiho. Odveo me do kreveta i polegnuo na njega. Došao je iznad mene, i poljubio me. Odvojili smo se kada smo ostali bez vazduha. Spustio je glavu i uhvatio ustima moju bradavicu i zasisao. Stavila sam moje ruke u njegovu kosu. Jezikom je prolazio oko ispupčenog vrha, i na kraju po njemu, pa bi ponovo zasisao.

Nizao je poljubce niz moj stomak, a onda mi raširio noge i smestio ih na ramena. Spustio je glavu ispred mog centra, pa prošao po mom centru jezikom. Zadrhtala sam koliko mi je nedostajalo ovo. Nismo imali seks od pokušaja silovanja. Vrhom jezika je dodirivao po klitorisu. Zasisao je i od iznenađenja su mi se leđa izdigla sa posteljine i glasno sam ciknula.

"Bože Matijase!"

Nastavio je i uz to dodao jedan prst. Ubrzo sam se raspadala pod njim. Od jačine orgazma čula sam zujanje u ušima. Ljubio mi je kukove i stomak. Uhvatila sam ga za ramena i okrenula ga da leži na leđima. Oprkoračila sam ga i spustila se da ga poljubim. Pa sam spuštala poljubce na njegove grudi i stomak. Jezikom sam prešla preko v linije i na kraju sam mu spustila bokserice oslobodivši ga. Podigla sam pogled ka njemu i liznula samo vrh. Zabacio je glavu unazad. Nasmejala sam se jer znam kako delujem na njega. Obuhvatila sam ga rukom i prislonila usne. Krenula sam da pomeram glavu. Uhvatio me za kosu i krenuo da se nabija. Završio je brzo u mojim ustima i ja sam progutala. Podigla sam se do njega i gledala ga u oči.

"Da li to strašni don Martinez pao pod čar jedne devojke?"

Pogledala sam ga najnaivnijim pogledom kojim sam mogla. Okrenuo je očima i uhvatio me za struk.

"Ma daću ti ja dona Martinez."

Okrenuo me i ponovo se našao na meni. Namestio se i lako uklizio u mene.

"Bože koliko si vlažna."-tiho mi je šapnuo kroz zube

Obuhvatila sam ga nogama oko struka kada je krenuo da se pomera. Uhvatio je moje ruke i stisao ih. Uzvratila sam mu stisak. Gledali smo se u oči. Njegove različite oči su sijale na mesečini. Pomerao se polako i nežno. Ovo je prvi put da vodimo ljubav. Zajedno smo završili i disali duboko. Nasmejao mi se i ja sam njemu. Ovlašno me poljubio, a onda mi neočekivano zadigao noge na njegova ramena.

"Matijase?"

"Samo se opusti, Lepotice."

Počeo je da se grubo pomera. Pod ovim uglom tačno je stimulisao moju g-tačku. Vrisnula sam kada je krenuo dublje da ide. Zgrabila sam pokrivač i izdigla leđa sa njega. Krenula sam da vidim zvezdice i da pričam, ali nisam mogla da formiram rečenicu. Mišići su mi se grčili, dok sam ja cvilela. Stisnuo mi je kukove tako da sam mislila da će ih polomiti i krenuo da se zabija brzo. Srušio se na mene nakon svog orgazma i obuhvatio me rukama, a ja sam ga mazila po kosi. Kada sam pridošla sebi pogledala sam na sat i videla da je prošla ponoć.

"Srećan rođendan, Matijase."

"Odakle znaš da mi je rođendan?"

"Rekla mi je tvoja majka."

"Hvala."

"Šta si u horoskopu?"-evo me crazy horoskop devojka

"Lav."

"Ja sam strelac, lepo se poklapamo."

"I bez tog horoskopa se može videti da se lepo slažemo."-nasmejala sam se na ovo

"Mhm."

"Nisam ti težak?"

"Ne, slobodno spavaj."

"Ako ti tako kažeš."

Videla sam da je zaklopio oči. Pa sam za njim i ja.
_________________________________________

Srećan Božić svima koji slave!😘

GANGSTERSKI RAJWhere stories live. Discover now