Vasilija pov.
"Gde sam ja?"
"U sobi."
Rasvestila sam se tek kada je svanulo. Prvo što sam videla kada sam otvorila oči jeste Ivana. Ona me je široko otvorenim očima gledala. I kada sam se probudila ona je odmah skočila da me pita kako sam.
"Ivana, šta mi se desilo?"
"Onesvestila si se dok smo bile na večeru."
"Pa kako sam sad ovde?"
"Pozvali su lekara tamo, koji je rekao da si samo imala manjak kiseonika u mozgu, i da je to sve od prevelikog stresa."
"Naterala sam Daniela da nas vrati."
"Jer u početku si bila tamo u krevetu, ali nisam ni ja sigurna, možda sam se smuvala sa Danielom ali ipak ne želim da rizikujem."
"Vratio nas je i ja sam ostala da budem pored tebe."
"Šta bih ja bez tebe?"
"Ništa, šta možeš?"
Nakon ovog incidenta ništa se nije dešavalo. Tri dana je prošlo, a od Lea ni traga ni glasa. Daniel bi samo svratio do lobija da se vide i poljube i otišao bi. Sve do danas. Kada se tek odjednom pojavio sa Danielom i rekli nam da idemo u šetnju. Nisam imala baš želju da se družim sa Leom. Nije mi prijao ni njegov pogled od one večeri, a nije ni sad. Gledao me je kao da sam gola. Kao da sam parče mesa, a on izgladneo vuk.
Seli smo na ručak i kada smo završili sa njim, nastavili smo da se šetamo. Sve dok nije pao mrak. Leo je pokušao da izvuče neke reči iz mene, a ja nisam u oči mogla da ga pogledam. Uopšte mi je davao dobar vajb. I on sam je delovao kruto, stegnuto. Da li se nešto desilo pa je takav ili šta ali dobro nema veze. Ja sam se za ovih tri dana koje on nije bio tu. Združila sa jednim dečkom koji radi u hotelu. Tražio je moj broj i dala sam mu rade volje.
A Ivana kao Ivana nije mogla to da im prećuti. Na kraju su nas odveli na žurku koja je bila na plaži. Kao što sam i rekla ono veče. Seli smo za šankom i oni su nam naručili nešto.
"Šta je to?"-pitala sam Lea
"Probaj."-hladno mi je odgovorio
Probala sam i sviđalo mi se. Egzotično je. Ivana je samo ređala pića i onda nestala. Predpostavila sam da je sa Danielom jer ga je povukla za ruku i odvukla. Možda joj nije dobro a on joj je prvi na dohvat ruke. Nije je bilo duže vreme i taman kada sam htela da je pozovem.
"Ivana i Daniel su na jahti, rekli su mi da te odvedem u hotel."
"Molim?"
"Tako mi je napisao Daniel, da je ona sa njim i da ne brineš."
"Okej?"
Odveo me je do sobe. Zabrinuta sam za nju. Pozvala sam je ne javlja se. Nedostupna. Zamalo napad panike da dobijem. Dok me Leo nije zagrlio jako.
"Nemoj da se brineš, Daniel je pored ako joj bude nešto loše, nije mi brat rođeni, ali ga volim i verujem mu kao da je moja krv."-pričao mi je u kosu
"Verovaću ti ovaj put."
"Hajde idi u sobu."
Ušla sam u sobu i onda kada sam se okrenula prema vratima, osetila sam grub poljubac na moje usne. Šokirala sam se. I dok sam ja ukapirala, njega više nije bilo, zatvorio je vrata i otišao a ja ga nisam ni videla lepo.
Istuširala sam se i pogledala u telefon nadajući se Ivaninom pozivu. Ali ništa. Zatvorila sam oči da probam da spavam da odvučem misli.
Odjednom telefon mi je zazvonio i kao metak sam se odmah javila.
"Halo?"
"Vasilija?"
"Mama?"
"Baki se slošalo."-plakala je majka na telefon
"Mama jel ona dobro?"
"Imala je infarkt, ali je živa u lošem stanju."
"Buncala je tvoje ime."
"Mama, da li da dođem?"
"Ne želim da vam upropastim odmor."
"Nećeš."
"Samo sam htela da ti javim."
"Okej mama."
Spustila je slušalicu, pogledala sam na sad i videla da je 01:45. Spavala sam 45 minuta. Brzo sam pozvala Ivanu i bogu hvala ovog puta se javila.
"Hej."
"Ivana."
"Mm?"
"Idemo kući."
"Zašto?"
"Baka je imala infarkt."
"Tvoja baka?"
"Da."
"Dolazim u hotel i pakujemo se ne brini."
Spustila mi je slušalicu i ja sam odmah počela da se pakujem. Nakon nekoliko minuta onda je utrčala u moju sobu.
"Gde si ti do sad?"
"Ispričaću ti čim odemo na aerodrom."
"Okej."
Spakovale smo se ,čekirale i platile za hotel. Tek smo na aerodromu progovorile.
"Pričaj."
_________________________________________
Ovaj deo specijalno za simp_g_ 🥰🥰🥰
BINABASA MO ANG
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."