🌟Ožiljak🌟

1K 34 1
                                    

Vasilija pov.

Rana je polako zarastala. U početku sam pila lekove za bolove. A sad me je prošlo i ostale su samo kraste i veliki ožiljak. Matijas me je za to vreme čuvao kao kap vode na dlanu. Vodio me da kupim knjige i naravno on je platio. Tu smo se malo prepirali ali sam popustila.

Vreme smo provodili u njegovom velikom stanu koji je bio u velikoj zgradi. Dok se kuća popravi. A Karmen i Mario su bili u drugoj kući. Pa je hrana ostala na meni da pravim. Dosta vremena smo provodili zajedno. Ivani sam rekla da ne kaže mojoj mami jer će da me ubije kada dođem. Ivana se malo bunila i brinula, ali je prihvatila. Isto tako sam i ja prihvatila ožiljak. Ako ništa drugo ne ostane posle ovog ugovora, makar ću da imam ožiljak.

"Siguran si da ti se sviđa moja hrana?"

"Milion posto, svaki dan me to pitaš."

"Moram da te pitam, nisam sigurna."

Nasmejao se. Celo vreme koliko ležimo, on pokušava da se uspava, a ja mu ne dam.

"Mhm."

Podigao se malo i poljubio moj ožiljak. Često bi ga tako ljubio, pričajući kako mu je krivo što sam oštećena zbog njega. Mene je bilo briga za to. Samo me je nervirao, zato što kad god ga poljubim i pokušam nešto više, pravio izgovor da sam poveđena.

"Sutra uveče, idemo na rođendan."

"Na čiji rođendan?"

"Mog oca."

"Stvarno?"

"Mhm, a sad me pusti da spavam."

"Ne, a poklon?"

"Šta će mu."

"Matijase, nemoj da si debil."

Samo je uzdahnuo i stavio ruku preko oči.

"Biću debil, a sad ću da spavam."

Zatvorio je oči. A onda mi je pala ideja na pamet. Podigla sam se i sela na njega opkoračeći ga.

"Šta radiš to?"

"Ne možeš da spavaš."

"Mogu."

Nije otvarao oči. Sagnula sam se i poljubila ga po adamovoj jabučici. Nastavila sam da ga ljubim po grudima, i da se polako spuštam niz njegov stomak. Bilo je lako, jer nije nosio majicu. Na polovini puta videla sam ožiljak koji nisam primetila do sad.

"Odakle ti ovaj ožiljak?"

"Isto kao i ti, pogođen sam."

"Kada?"

"Pre pet godina."

"Žao mi je."

"Prošlo je."-poljubila sam to mesto

Počela sam da spuštam njegove trenerke zajedno sa boksericama. Prvo sam ga obuhvatila rukom, i osećala kako dostiže svoju punu erekciju. Prislonila sam svoja usta i ostavila vlažan poljubac na vrh. Podigao je ruku i uhvatio se za čelo pa izdahnuo. Počela sam da pomeram usta i da ga gledam u oči. Zadrtao je, jednom rukom se uhvatio za uzglavlje kreveta, a drugom je skupio moju kosu u rep i držao je u mesto dok je se nabijao snažno. Uhvatila sam se za njegove butine da izdržim balans, a drugom rukom sam uhvatila onaj deo koji nisam mogla ustima da dohvatim. Nabio se još jednom, i svršio meni u usta. Progutala sam i podigla se gore. Nasmejala sam se bezobrazno.

"Ne spava ti se više?"-pitala sam ga oblizivajući usnu

"Nemoguća si ,znaš."

"Znam."-uhvatila sam ga za bradu i ujela ga za usnu

GANGSTERSKI RAJWhere stories live. Discover now