Vasilija pov.
Nikome nije bilo drago koliko je Ivani što smo se konačno pomirili. Umalo je htela da me uguši koliko me je stisla kada me je zagrlila. Živeli smo u skladu ovaj jedan dan.
"Pošto ste sad u dobrim odnosima, mogla bi da nateraš Matijasa da nas slika ovde negde."
"Mogla bih."
"A mogla bih i da odem na plažu dole da se sunčam gola."
"Gola, a ljudi?"
"Ivana nema niko dole, rekla sam ti da je njegov deo, niti ima prolaznici, plaža je pusta."
"Dobro, onda ću i ja gola."
"Spremi se."
Obukle smo kupaći za svaki slučaj i preko majice velike. Ja sam ovog puta uzela Matijasovu majicu. Mirisala je na njega. Krenule smo da silazimo kada smo čule glasove. U salonu je stajao on i još nekoliko ljudi. Pričao je na engleskom što me je zbunilo. A onda sam ukapirala da neki iz grupe ne znaju španski.
Zastale smo i naslonila sam se na vrata. Slušala sam ga šta priča. Pričao je nešto za mafiju. Ali je pričao sa tolikim znanjem i entuzijazmom. Uživala sam slušajući šta priča. Neko mu je verovatno rekao da sam iza jer se okrenuo. Pogledao je u mene i naše oči su se susrele. Oči su mu se tako lepo presijavale nekim čudnim sjajem i izledale su kao zmajeve oči. Sklonila sam se sa vrata i Ivana je krenula za mnom. Prišla sam mu i poljubila ga u obraz. Ova deca, ovo su sve mladi kada sam ih zagledala. Oni su me čudno gledali.
"Idem dole do plaže."-rekla sam mu tiho
A onda utisnula mali poljubac na njegove usne i brzo izašla u dvorište pa dole na plažu. Postavile smo peškire na ležaljke. Ona je pocrnela malo pa sada više ne gori i onda zajedno stavljamo ulje.
"Uskoro idem, a ne ide mi se Vasilija, pitaj Matijasa da li mogu ja da ostanem umesto tebe."
"Šta ćeš mu?"
"Pa da živim ovim lepim životom i onako si ti rekla da hoćeš kući."
"Budalo."-udarila sam je po ramenu
"Što, ljubomorna si na to što bih ja ostala, ili na to što te teram da ga pitaš za mene?"
"Nisam ljubomorna."
"Lažeš ptico, lažeš."
"Ne lažem."-rekla sam i prekrstila ruke
"Lažeš i te kako, pa samo priznaj da ti smeta druga žena u njegovoj okolini, to je normalno, ti si zaljubljena u njega naravno da će svaka druga da ti smeta."
"Veruješ li mi kad ti kažem da ja i nemam tolike potrebe da idem da izlazim."
"Samo bih uživala ovde, pravi je mali raj."
"On je sam dizajnirao njega."
Okrenula sam glavu da je pogledam. Ona je delovala kao da rešava neku zagonetku, i pevušila je nešto, ali nisam mogla da protumačim lepo o čemu peva. A onda je odjednom okrenula glavu i spremila se da kaže nešto kao da teoremu treba da objasni.
"Vasilija, gledaj ovo."
"Šta?"
"Sada kad si spomenula da je ovo mesto raj, pomislila sam pa jeste, ali ipak je tako jer je on mafijaš."
"Mhm, i?"
"Pa znaš onu pesmu, gangsta's paradice, na to me podsetilo."
"I koje to veze ima sa nama?"
"Ovako, napravio je kuću veliku koja je savršeno mesto za život, ima poslugu, obezbeđenje da ga štiti, trudi se da mu posao ide lako."
"Savršena porodica, to na osnovu što si mi ispričala."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
GANGSTERSKI RAJ
Romance"Da li me se plašiš, pa zbog toga ne želiš?" "Matijase, ne želim da ti budem robinja." "Nećeš da budeš moja robinja, bićeš kao kraljica." "Kako?" "Imaćeš šta god poželiš, tretiraće te kao boginju, samo pristani." "Dobro, pristajem."