🌟Bazen🌟

1.2K 44 1
                                    

Vasilija pov.

Htela sam da se sklonim sa njegovog krila, ali me je stisao jako tako da nisam mogla. Vrata su se otvorila i ušao je neki stariji čovek i još jedan mlađi. Možda čak mlađi i od Matiasa. Ovaj stariji je izgledao kao pravi gospodin privlačan dekica. A ovaj mlađi kao ovi naši gaseri kada idu na svadbe. Užas. Odmerio me i skidao me pogledom, samo sam se primakla Matiasu čiji se stisak još više pojačao. Počeli su da pričaju nešto. I razumela sam jedino kada mu se obojica obratili sa Don Martinez. Glupa sam.

I sve je bilo okej dok im on nije dao one papire da potpišu. Dok su se oni potpisivali, on se okrenuo prema meni i tiho mi šapnuo.

"Jednog dana, uzeću te i na ovom stolu i na stolici."

Hteo je još nešto da kaže, ali prekinuli su ga oni. Nastavio je razgovor sa njima i ja naravno nisam razumela, pa sam gledala u telefon. Već je krenulo da zalazi sunce, ali dobro ustala sam kasno. Matias je počeo da ustaje, a samim tim sam i ja ustala. Ali me je držao uz sebe. Pozdravili su se i meni klimnuli glavom na šta sam se nasmejala. Izašli su, a ja sam se okrenula prema njemu.

"Idem još malo da razgledam, biću tu negde ako ti trebam."

"Dobro, pazi da se ne izgubiš."-čula sam da mi dobacuje sa leđa

Pa sam otvorila vrata i samo glavu okrenula.

"Uvek imam tebe da me nađeš."

Namignula sam mu i izašla. Onda sam brzim koracima otišla u salon. Zalazak sunca je bio prelep. Izašla sam u dvorište i tu je bio Mario isto je gledao ka moru.

"Uvek me fascinira, iako živim ovde veoma dugo."

"Ima nešto posebno u zalascima sunca."

"Tako je dušo."- pojavila se i Karmen

"Mi smo se na ovakvom zalasku sunca prvi put poljubili."

"Vi i ko?"

"Pa Mario."

"Čekaj malo, vi ste venčani?"

"Da, već 41 godinu."

"Sećam se bili smo premladi."-dodao je Mario

"To je preslatko."

Sele smo na stolice koje su bile tu. Kao odeljak za porodično sedenje. Mario je otišao negde.

"Volela bih i ja da tako imam srećan brak i da ostarim sa tom nekom osobom."

"Možda je Matías baš taj."- tiho mi je rekla Karmen

"Možda, mislim ni ne znamo se dugo."

"Znam dušo, rekao mi je, samo ste mesec dana u vezi."

"Pa da, tako da je vrlo rano razmišljati o tome."

"Opusti se i uživaj dok si mlada, on možda jeste malo šaljiv i vulgaran, ali ja sam ga čuvala kada njegova majka nije mogla, poznajem ga vrlo dobro, ponekad je i previše odgovoran."

"Ma znam ja da on nije loš, posao ne čini čoveka."

"Daj mu malo vremena, vidim da si malo uzdržana oko njega, nije to ništa strašno, spavate u istom krevetu jel tako?"

"Da."

"Pričaj sa njim kada ste sami, i opustiće se on."

"Dobro, hvala na savetu."

"On je ponovo otišao i rekao da ti spremim večeru, šta želiš?"

"Može samo neka salata."

"Daj malo više, to je za tebe ništa."

"Napraviću ti ja nešto."

"Okej."

Otišla je, a ja sam ostala sama. Posedela sam još malo i onda otišla u kuhinju. Ona je već sve postavila i čekalo me je. Sela sam i pojela večeru. Bila je neka vrsta musake ali nisam sigurna baš. Posle sam otišla u sobu. Malo sam bila na telefonu, pa me je i to smorilo. Mogla bih da odem da se okupam malo. Uzela sam moji beli kupaći, jer je seksi, i presvukla se. Savršeno.

Obukla sam bade mantil preko i otišla dole do unutrašnjeg bazena. Pipnula sam vodu da proverim temperaturu. Uf kako treba. Ostavila sam mantil na ivicu pored i ušla u bazen. Prvo sam se malo opuštala, pa sam malo plivala, pa sam se ponovo opuštala.

I na kraju kada mi je već dosadilo, izašla sam iz bazena i obukla mantil. Pogledala sam na sat u hodniku. Kad je već jedan noću. Molim. Koliko sam se ja dugo kupala. Ušla sam u sobu i skinula bade mantil. Odvezala sam gornji deo oko vrata i okrenula se, vrisnula sam i pokrila grudi kada sam ga videla kako već spremljen za spavanje sedi na krevet i gleda u mene.

"Stigao si?"

"Jesam."

"Došao sam pre sat vremena, ali mi je Karmen rekla da si na bazenu pa sam te pustio."

"Da da."

Pokupila sam pidžame i donji veš pa otišla u kupatilo. Okupala sam se. I naravno stavila neki mirišljavi sprej u kosu za sjaj. Zavezala sam je u peškir i izašla. Otišla sam ponovo do kofera i uzela knjigu, Gospodin od EL Džejms, preporučujem je. Malo mi je ostalo do kraja. Pa sam legla na krevet do njega i počela da čitam dok peškir ne upije malo.

Nakon pola sata skinula sam peškir i protrljala kosu.

"Lepo ti miriše kosa."

"Hvala, to je bila i poenta."

"Mnogo smešno."- okrenuo je očima a ja sam se nasmejala

"Pa to i jeste bila poenta, ti uopšte ne znaš ni jednu šalu, tebi je sve vulgarno."

"Meni?"

"Da tebi Matijase."

Ustala sam da osušim kosu. Sušila sam je dugo s obzirom na to da je velika i dugačka. Očešljala sam se pa se vratila u krevet. Legla sam, a on je još sedeo, ugasila sam lampu i okrenula se prema  njemu.

"Matijase."

"Hm?"

"Hajde da pričamo."

"O čemu želiš da pričaš?"

"O bilo čemu."

Uzdahnuo je stavio telefon da se puni i ugasio lampu, pa je legao do mene. Bili smo okrenuti jedan prema drugom. Njegovo lice je osvetljavao mesec, a moje je bilo kontra pa sam verovatno bila crna.

"Znaš šta sam pomislila prvi put kad sam te videla."

"Šta?"

"Da izgledaš kao glumac iz telenovela, i da si lepši od mene."

"Niko nije lepši od tebe, lepotice, pa ni ja."

GANGSTERSKI RAJOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz