🌟Promise🌟

964 35 0
                                    

Danima je Matijas odsutan mislima. Već stvarno mislim da nešto nije u redu sa njim. Ivana je sedela nekoliko dana sa nama, pa mi i nije bilo dosadno. Pre dva dana je otišla kući. Danas su se najavili Mariana i njen muž. Karmen je sve lepo spremila. Htela je da dođe i Miriam, ali joj roditelji nisu dali. Pokucala sam na vrata i onda ušla u Matijasevu kancelariju. Sedeo je i gledao u prozor sa povećom čašom viskija. Otišla sam do njega i sela mu u krilo.

"Ne želiš da se sestra zatekne kako sediš i izigravaš alkoholičara, to mogu ja, ali ona ne."

"Jel možemo samo da ćutimo, molim te."

"Matijase, zabrinuta sam, šta se dešava?"

"Pričaćemo kada oni odu, okej?"

"Važi, nije problem sve dok mi ti kažeš šta se događa."

"Reći ću ti, a sada samo se nasloni na mene i pusti me da te grlim."

Klimnula sam glavom i naslonila se na njegove grudi. Obavio je ruke oko mene i poljubio u kosu.

"Volim te, Lepotice."  

"Matijase, stvarno se sada brinem za tebe."

"Rekao sam da hoću da ćutimo, ali sam ti rekao da te volim da ne zaboraviš."

"Neću da zaboravim ne brini."

"Ali i ja tebe."- poljubila sam ga u obraz

Ćutali smo tako neko vreme dok se nije čulo kucanje na vratima. Matijas je uzdahnuo i rekao da je slobodno. Ušla je Karmen, da nas obavesti da su došli. Ja sam prva ustala i izašla. Mariana i njen muž su sedeli u dnevnoj i pričali sasvim normalno. Nisu delovali kao da su na krv i nož. Uzdahnula sam i pozdravila ih. Mariana mi je pritrčala u zagrljaj i stisnula me jače od Matijasa.

"Polako pazi da je ne udaviš."- javio se Matijas iza mene

Pozdravila ga je na španskom i zagrlila ga. A njen muž je ustao i poljubio mi ruku. Ali to i nije dugo trajalo jer su njih dvojica otišli u njegovu kancelariju. Sele smo na trosed i ona me uhvatila za ruke.

"I draga moja kako je u bračnom životu?"- kada sam je to pitala pocrvenela je

"Pa za sada je dobro."

"Ruben mi je rekao da si mu rekla da me čuva."

"Nego šta, mora da te čuva, nije te povredio valjda?"

"Nije, ovaj um..."

"Šta?"

"Pa druge noći bio je vrlo nežan sa mnom."- ček druge zar nije prve

"A prve?"

"Pa ništa nije bilo prve, otvarali smo poklone i pili neko plavo piće što su nam doneli."

"Aha dobro, neću da zabadam nos više."

"Ovo hvala ti za savet da se opustim."

"Rekla sam ti da nije ništa strašno."

"Mhm, gde je Ivana?"

"Pre dva dana je otišla."

"Divna devojka, mislim da nešto ima između nje i Daniela."

"Pa kao neke simpatije."- Ivana je zaljubljena u njega do ušiju, ali neću to da odajem

"Njih dvoje bi bili lep par, taman bi bila blizu tebi."

"A ja sutra idem u Španiju."

"Zar već?"

Klimnula je glavom.

GANGSTERSKI RAJTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang