1. BÖLÜM: GENESİS1. Bölüm flashback'tir, arkadaşlar.
Tarih bırakabilirsiniz.
Meyçen, hayatta kalmanın inceliklerini öğrenmişti. Tüm yaşamını annesinin peşinde sürüklenerek, bir gün bu bataklıktan sıyrılacağını umarak geçirmişti. Ta ki gerçek ailesi ortaya çıkana kadar.
Artık Meyçen'i, görkemli malikaneler ve ondan nefret eden insanlar bekliyordu. Hepsi birbirinden cazibeli ve acımasızdı, ancak hiçbiri, ondan kurtulmak için her şeyi göze alabilecek olan Emeç kadar ölümcül değildi.
Oraya ait olmadığını hisseden tek kişi o değildi. Zenginlik, ihanet ve her kapının ardında saklı başka bir günah...
Meyçen, yeni yaşamının karmaşıklığına adım atarken, geçmişinin gölgeleriyle yüzleşmek zorundaydı. Bu yeni dünyanın parıltısı, içindeki karanlık ve tehlikelerle örtüşüyordu. Herkesin bir sırrı vardı ve her sır, Meyçen'i daha da derinlere çekiyordu.
Kaderin acımasız oyunları ve insanların sinsiliği arasında, Meyçen kendi yolunu bulmak zorundaydı. Ailesi sandığından çok daha karanlık sırlarla doluydu ve bu sırlar, onu ya kurtuluşa ya da yıkıma sürükleyecekti. Her dönen köşede, her fısıltıda bir tehdit vardı. Ama Meyçen, hayatta kalmayı bilirdi. Ve bu kez, yalnızca hayatta kalmak değil, kazanmak zorundaydı.
Kimseye güvenemezdi. En yakınındaki bile düşmanı olabilirdi. Fakat Meyçen'in tek bir hedefi vardı: Gerçeklerin peşinden gitmek ve sonunda kendi yolunu bulmak. Çünkü bu hikaye sadece onun değil, bir kan bağıyla birbirine bağlı olanların da hikayesiydi. Ve her hikaye, uğruna savaşılacak bir sona ihtiyaç duyardı.
İhanet, entrika ve tutku dolu bu dünyada, Meyçen'in mücadelesi yeni başlıyordu. Her adımında daha da güçlenecek, her darbede daha da kararlı hale gelecekti. Zamanla, sadece hayatta kalmayı değil, bu tehlikeli oyunu kendi kurallarına göre oynamayı da öğrenecekti. Ve belki de, bu karmaşık dünyayı alt üst edecek olan, tam da onun varlığıydı.
MAVİRAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REST
Teen FictionMeyçen, her ne olursa olsun hayatta kalmayı bilen biriydi. Tüm hayatını annesinin peşinde, oradan oraya sürüklenerek ve bir gün bu karanlık çamurun içinden çıkacağını umarak geçirmişti. Ta ki gerçek ailesi ortaya çıkana dek. Meyçen'i, görkemli malik...