21. BÖLÜM

1.4K 74 16
                                    



Aslında bölüm paylaşmayacaktım. Ama söz verdiğim için paylaşıyorum. Kötü günlerden geçiyoruz. Biraz moral olması açısından paylaşıyorum. Bölüm sonuna yazdığım şeyleri okumadan geçmeyin.

Keyifli okumalar.



REST: 21. BÖLÜM

Fuat Amca'yla öteki gün aynı kahvaltı masasında oturuyordum. Ala'da yanımdaydı. O gün yaşananlar biraz olsun onu utandırmışa benzemiyordu.

"Jambonu uzatır mısın, tatlım?" diye sordu. Ona sahte bir gülümsemeyle karşılık verip tabağı uzattım. O da bana aynı şekilde karşılık verdi.

Fuat Amca ikimiz arasındaki gerilimden habersiz bir şekilde bana doğru döndü.
"Daha önce klasik bale eğitimi aldığını söylemiştin?"

Konunun nereye bağlanacağı tahmin edemeyerek, başımı salladım. Daha önce bale eğitimimi tamamlamada yardım edeceğini söylemişti. Bahs edeceği konu umarım buydu.

Fuat Amca çocuklarını türlü sosyal etkinliklerde geliştirmişti. Başımı sallayıp, hevesli görünmemek için ekstra çaba sarf etmiştim. Gözleri telefonunda gezerken, "Senin için iyi bir akademi buldum. Eğitiminin kalan zamanını burada tamamlayabilecek, ve harika derecelerde olabileceksin. Yurt dışında düzenlenen turnuvalara bahar döneminde katılacaksın, ne dersin?" Kaşlarını çatarak bana baktı. "Katılmak ister misin?"

Şaşkınlıkla söylenenleri dinliyordum. Çeşitli yarışmalara katılmıştım. Çocukken on yaşındayken federasyonda salsa dalında iki tane birinciliğim vardı. Biri altın, diğeri gümüş madalya. Hayalim bir gün yurt dışında ülkeyi temsil ederek uluslararası alanda birincilikler kazanabilmekti. Ve Fuat Amca turnuvalardan bahs ediyordu ve bu harikaydı. Delirmemek, heyecanımı bastırabilmek için kendimle savaş verdim. Dudaklarımı birbirine bastırarak sevincimi bastırmaya çalışarak, bakıp başımı salladım.

"Evet, Fuat Amca. Çok ama çok isterim."

Ala o anda söze karıştı. "Aşkım, belki gerçekten istemiyordur. Onu Aryen gibi milli yapmana gerek yok. Belki başaramayacak. O Aryen değil ki." Sözleri beni kırsa da belli etmemeye çalıştım. Ama umursamazca ona doğru baktım.

"Gerçekten istiyorum. Aryen ve benim dallarımız farklı bildiğim kadarıyla. Aryen Futbolcu. Ben dansçıyım. Onbir yıldır eğitim alıyorum. Bu seneyi tamamlarsam bale eğitimim tamamlanmış olacak."

Bu kıyas çok saçma değil miydi?

Ala bunu beklememiş olacak ki bakışlarını kaçırdı. "Evet o mükemmel bir futbolcu. Geleceği parlak. Ve Fuat onu hep destekleyecek." diye mırıldandı giderek kısılan sesiyle.

Yani Fuat Amca yalnızca geleceği parlak olan, ışık gördüğü kimseleri mi destekliyordu? Karanlık bir hayatı olan ışıklı olamayan birini desteklemeyeceği kesindi. Yanındaki Ala fazlasıyla Aryen denen çocukla ilgileniyordu. Bunun farkında değil miydi?

Fuat Amca gerginliği azaltmak istercesine gülümsedi. "O harika bir dansçı geçmişini araştırdım." Gözlerimi devirmemek için kendimi zorladım. Araştırmadığı hiçbir şey yoktu.

"Türkiye Dans Sporları Federasyonunda birincilikleri var. Ve ilerde onunda Aryen kadar, kendi dalında başarılı olacağına eminim."

RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin