15. BÖLÜM

1.4K 67 0
                                    




                         15. BÖLÜM: REST


Hilye'yle oturma odasına vardığımızda ilk gördüğüm kişi Beste oldu. Dizleri yırtık dar bir kot pantolonla karın kısmını gösteren kolsuz bir üst  giyiyordu. Gözleri, duvara yaslanmış başka bir kızla konuşan Arden'e sabitlenmişti.

Sanki Arden'le telepatiye girmiş gibiydi ama karşılıksızdı ve onlara baktığımı fark etmiş gibi Beste bana doğru döndü. El sallayıp merhaba demedi ama arkadaşıyla konuşmak için dönmeden önce bakışlarımız buluştu. Onu umursamadım.

Müzik son ses çalıyordu. Herkes ya içki içiyor ya dans ediyor ya da odanın çeşitli köşelerinde takılıyorlardı. Kapıların ardında büyük bir havuz gördüm. Havuzun mavi ışığı etrafında toplanan gençlerin yüzlerine gölgesini düşürüyordu. Her yerde insan vardı. Gürültülü ve sıcaktı, personel odasının sessizliği çoktan özlemeye başlamıştım.

"Burda olmamız güvenli mi?" diye mırıldandı Hilye, etrafına gergin bakışlar atmakla meşguldü.

Emeç'in bizi odanın karşı tarafındaki barın yanından izlediğini gördüm. Reha'yla birlikteydi. Bakışlarımız birleştiğinde Emeç bana uyarıcı bir şekilde başını salladı.

"Güvenli. Burada olmak zorundayız." Bakışlarımla alt etmeye çalışıyordum onu.

Hilye pes etmiş görünüyordu. "Bu saçmalığı aradan çıkarsak iyi olur o zaman."

Hilye burada bugüne kadar karşılaştığım en iyi arkadaş tanımına uyacak şeydi. Kolunu benimkine geçirip beni partide dolandırarak rasgele insanlarla tanıştırdı ve kulağıma haklarında detaylar fısıldadı.

"Şu gördüğün Liya var ya? Reha'yla değişik bir ilişkisi var. Herkese onun kız arkadaşı olduğunu söylemekten hoşlanıyor ama herkes Reha'nın sevgili olmakla ilgilenmediğini biliyor."

"Pars'tan kesinlikle uzak dur. Onun meselesini sonra anlatırım." Gözlerinde korku dolu bir ifade belirdi. Aslında anlatmasına gerek yoktu. Beste bana biraz onun hakkında bilgi vermişti. Tacizci ve sakatlamayı seven çocuk ve tabiki dansçı. Onu görmesek de bana önden onun hakkında uyarı sinyalleri veriyordu.

"Kuvars Öcay? Tam bir kokain bağımlısı ama babası milletvekili olduğu için bütün pisliklerinin üzeri örtülüyor."

Altınsoylar grubunu işaret etti. "Su, Damla ve Yosun bu Meyçen." Hilye elini aramızda salladıktan sonra daha Altınsoylar ağzını açamadan beni oradan uzaklaştırdı. "Bazı insanların neden beyinsiz doğduğunu hiç merak ettin mi?" diye sordu. "Kanıtı tam da burada. Bu kızlar aptal kelimesine yeni bir anlam veriyorlar."

Yalan söylemeyeceğim, bu tanıştırma kısmından hoşlanmıştım. Herkes bana merhaba deyip göz ucuyla Arsel'lerin tepkilerini ölçtüklerini hissettim.

"Kolay kısmı bitti." diye mırıldandı Hilye iç çekerek. "Sıra yılanı öldürme vakti?"

"Yılan?"

"Kuzenim. Sarmaşık'ın Kraliçe Yılanı olarak da bilinir. Hazırlıklı ol. Arseller konusunda son derece sahiplenicidir. Özellikle Emeç ve Aryen'e.

Onlardan bahs etmişken havuz kenarında geçtik ve Giray Arsel'i gördüm. O olduğunu biliyordum çünkü siyah tişört giymişti ve Reha ona öyle seslenmişti. Benim gibi saçları ateş kızılı olan bir kız Giray'ın etrafına dolanmıştı ve boynuna öpücükler konduruyordu ama yanından geçtiğimizde Giray bana odaklanmıştı.

"Ufak Arsel'in kız arkadaşı," dedi Hilye bana. "Roza. Roz öyle bir şeydi. Üzgünüm, üçüncü sınıflar hakkında çok bilgi sahibi değilim."

RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin