Κεφάλαιο 54ο~
Tessa's POV
Μπαίνουμε στο αμάξι και αμέσως παίρνω μια ανακούφιση. Αυτή την στιγμή θα βρισκόμουν χιλιόμετρα μακρυά και δεν θα τον ξανα έβλεπα ποτέ, ούτε εκείνον ούτε την Bree, κανέναν. Θα ήμουν μόνο εγώ και οι σκέψεις μου χαμένη στον πόνο γιατί χωρίς τον Jackson πλέον νιώθω σαν να μου λείπει ένα κομμάτι μου και έχοντας τον πίσω και ξέροντας ότι τελείωσαν όλα αυτά δεν αισθάνομαι τίποτα παρα μόνο ευτυχία.. Σαν να αγγαλιαστικε η ψυχή μου.
Ο Jackson οδηγάει προς το σπίτι όπου μέναμε μέχρι την απόφαση μου να φύγω και μου κρατάει το χέρι κάθε λεπτό ταυτόχρονα. Χαμογελάω στην εικόνα αυτη και το ίδιο κάνει και εκείνος. "Δεν μου ξανά ξεφεύγεις ποτέ". Λεει σπάζοντας την ησυχία μας και κάνοντας το χαμόγελο μου να μεγαλώσει. "σαγαπω". Λέω με ένταση σχεδόν σαν να του το υπενθυμίζω. "όχι όσο εγώ". Λεει με ένα παιχνίδιαρικο τόνο και ρολαρω τα μάτια μου ενώ ύστερα αφήνω ένα γελακι. Χωρίς να το καταλάβω έχουμε φτάσει ήδη και σταματάει το αμάξι απότομα. Έτοιμη να βγω με τραβάει σταματώνταςμε και τον κοιτάω καθώς περιμένω να δω την επόμενη του κίνηση. Αμέσως ορμάει στα χείλη μου και ανταποδίδω με την ίδια ένταση χωρίς δεύτερη σκέψη.Το φιλί παίρνει ένα μεγάλο βάθος όσο εκείνο που μου έδωσε στο αεροδρόμιο.. Άλλη μια φορά τόσο έντονο όσο η ανάγκη που είχαμε ο ένας για τον αλλον. Πρώτου προλάβω να κάνω οτιδήποτε παραπάνω, με βγάζει ο ίδιος από το αμάξι χρησιμοποιώντας την ταχύτητα του και μόλις μπούμε μέσα και κλείσει την πόρτα με κολλάει στον τοίχο. "σε θέλω". Λεει μέσα στο φιλί και με μια κίνηση σκίζει τα ρούχα που φόραγα. Με πετάει στον καναπέ και έρχεται ανάμεσα στα πόδια μου. Βάζω τα χέρια μου γύρω από την γυμνασμένη πλάτη του και αφού τον κρατήσω ξεκινάει να μπαίνει μέσα μου αποτομα, αφήνοντας σημάδια με τα δόντια του ταυτόχρονα στον λαιμό μου. Αναστενάζω και αφού διακόψει το φιλί κοιταζομαστε μέσα στα μάτια έχοντας την ίδια ευχάριστη.
[...]
Τελειώνουμε μαζί και με αγκαλιάζει σφιχτά. Τον αγκαλιάζω και εγώ και αφού ακούμπησω το κεφάλι μου στο στερνό του κλείνω τα μάτια μου, νιώθοντας γαλήνια.Jackson's POV
Το αίσθημα αυτό του να της κάνω έρωτα και μετά να την έχω επάνω μου είναι από τα αγαπημένα μου. Νιώθω ασφάλεια ξέροντας ότι τίποτα δεν μπορεί να την πειράξει πια και κρατώνταςτη αγκαλιά. Όπως είπα δεν μου ξανά ξεφεύγει γιατί έχω σκοπό να περάσω την αιωνιότητα μαζί της...
Και σκοπεύω να της το δείξω το επόμενο πρωί.*Το επόμενο πρωί *
Tessa's POV
Ξυπνάω με το φως του ηλίου που φωτίζει το σαλόνι και βλέπω τον Jackson να λείπει από τον καναπέ. Αφού ντυθώ στα γρήγορα πηγαίνω στην κουζίνα από όπου ακούω θόρυβο. Εκεί θα είναι σκέφτομαι και τελικά έχω δίκιο. Τον βλέπω να κλείνει το τηλέφωνο και αναρωτιέμαι εάν έγινε κάτι. "καλημέρα μωρό μου". Λεει γλυκά και μου αφήνει ένα φιλι στα χείλη με το που με δει. "λοιπόν.. Ποιος ήταν;". Αποφασίζω και ρωτάω περίεργη. Ο ήχος του κουδουνιου ακούγεται πρώτου προλάβει να πει κάτι. "αυτό μάλλον θα απαντήσει το ερώτημα σου". Λεει και μόλις ανοίγει ο ίδιος βλέπω την Bree μαζι με την παρέα του να έρχονται. "Tessa!". Φωνάζει γεμάτη χαρά και μπαίνει στην αγκαλιά μου. Την αγκαλιάζω και εγω με την ίδια χαρά. "διακόψαμε κάτι;". Λεει ο Emmet όλο νόημα στον Jackson και γελάμε. Αφού αλλάξω και κάνω τα απαραίτητα καθόμαστε όλοι μαζί στο καθιστικό. Η Bree και ο Emmet δεν σταματάνε να ανταλλάζουν ματιές και εγώ την κοιτάω με ένα χαμόγελο. Είμαι σίγουρη ότι κάτι τρέχει μεταξύ τους.
Bree's POV
"επιστρέφω αμέσως". Λέω αισθάνοντας επηρεασμένη με τον Emmet, τα μάτια του με έκαιγαν ασταμάτητα, χρειάζομαι λίγο αέρα. Βγαίνω στην αυλή και ακούω την Tessa να έρχεται προς το μέρος μου. "πες τα μου όλα". Λεει αφού με κατάλαβε ήδη. Χαμογελάω για λίγο και νιώθω πιο άνετα. Μου είχε λείψει να ξανα ήμαστε κοντά, πάντα καταλαβαίνομαστε και τώρα την χρειαζόμουν. Της λεω την κατάσταση για τον Emmet και με κοιτάει σοκαρισμένη για λίγο. "σε θέλει". Δηλώνει τελικά με σιγουριά. "δεν είναι ξεκάθαρος και-" πάω να πω με τις αμφιβολίες μου και με διακόπτει. "έχω μια ιδέα". Λεει και μου κλείνει το μάτι. Ωχ.. Λεω στον εαυτό μου. Αμέσως πηγαίνει μέσα και ο Jackson με τον Emmet γυρνάνε μαζί της. "οι αλλοι; ". Ρωτάω κάπως άβολα με την εμφάνιση του για άλλη μια φορά. Το γεγονός ότι μπορεί να διαβάσει και τις σκέψεις μου δεν βοηθάει καθόλου. Τι πηγές και είπες Tessa.. Σκέφτομαι. "Γιατί δεν μένετε εδώ σήμερα; θα σας έκανε καλό να μείνετε εδώ, έχουμε ξενώνα και θα καθαρίσετε και το μυαλό σας μετά από όσα έγιναν, αλλάζοντας λίγο Περιβάλλον". Αρχίζει να λεει η Tessa και για άλλη μια φορά χανόμαστε ο ένας στα μάτια του άλλου. "Εξάλλου εγώ και η Tessa θα λείπουμε.. "συμπληρώνει ο Jackson με νόημα.
Tessa's POV
Άφησα τον Jackson να διαβάσει την σκέψη μου να μείνουν εδώ για να τους κάνουμε να έρθουν πιο κοντά αφού βλέπουμε πως νιώθουν. Εξάλλου τους αξίζει. Τους αξίζει να είναι χαρούμενοι όσο εμείς. Το ερώτημα είναι τι εννοεί πως θα λείπουμε;... Αναρωτιέμαι και τον κοιτάω περίεργη...
Ο Jackson θα πάει την Tessa κάπου ξεχωριστά; και τι σήμαινε όταν είπε ότι θα της δείξει πως τη θέλει μια αιωνιότητα; Τι θα γίνει με το δεύτερο ζευγάρι μας; 😏...
Και τελικά επέστρεψα όπως είπα 😅... Ελπίζω να μην έχασα την στήριξη σας!. Τα λέμε στο επόμενο, σύντομα αυτή τη φορα:) ❤️.
~S
ESTÁS LEYENDO
ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~
FantasíaT~Εκεί που επικρατεί μια σιγή ένα δυνατό ουρλιαχτό ακούγεται και κάποιες σκιές αγνοφενονται από το ακριβώς δίπλα στενό. Τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα έως αντίδραση από το σοκ και πλησιάζω με διστακτικό τρόπο για να δω τι συμβαίνει καλύτερα.... {...