Κεφάλαιο 44ο~
Eric's POV
"Θα σε κάνω δυνατό σαν εμένα.". Ξεκινάει να λεει και μένω να τον κοιτάω για λίγο ενώ υστερα γελαω. "αδύνατον.". Είναι το μόνο που απαντάω. Εκείνος γελάει κατά τον ίδιο τρόπο. "πως νομίζεις ότι εκείνη η ανεπιθύμητη η Amanda έζησε;..". Δηλώνει και σοκαρομαι." λες ψέματα ". Λεω σίγουρος. "θα σου Δείξω". Συνεχίζει και μου πιάνει το χέρι δείχνοντας μου ένα όραμα με όσα έγιναν τότε. Βλέπω σε κλάσματα δευτερόλεπτων όλη της την ζωή έως τώρα και πως επέζησε με το αίμα του και άλλαξε με αυτό..
Μένω αμίλητος για λίγα λεπτά από το σοκ. "τι πρέπει να κάνω; ". Αμεσως λεω αλλάζοντας την γνώμη μου αφού όντως μπορεί να επιτευχθεί αυτό. Πάντοτε ήθελα να είμαι δυνατότερος από τους άλλους, οπως τον Jackson!..
"ήξερα πως θα συμφωνήσεις..
Εγω θα σου δώσω την δύναμη που αναζητάς και εσύ θα σκοτώσεις τον Jackson ".
Λεει και χωρίς να το σκεφτώ συμφωνώ. Ίσως αυτό δεν θα μου φέρει την Tessa πίσω αλλά επιτέλους θα τους χωρίσω. Δεν σημαίνει τίποτα για εμένα εκείνος αφότου με πρόδωσε και την έκλεψε.. Θα το απολαμβανα να γίνω δυνατοτερος και να την κάνω πάλι δική μου όταν τον ξεπεράσει.
"πολύ καλά λοιπόν. Τότε έμεινε ένα πράγμα ακόμα". Συνεχίζει και πριν προλάβω να μιλήσω το τελευταίο πράγμα που νιώθω είναι να μου γυρνάει το σβέρκο και να φανερώνει το αίμα του..μεχρι που σβήνουν όλα.Tessa's POV
Φτάνουμε με τον Jackson σε ένα μέρος που έως τώρα δεν βλέπω τίποτα παραπάνω από κάποια σκαλιά. "τι είναι εδώ;". Λεω περίεργη. "ακολούθησε με". Λεει με ένα χαμόγελο και με τραβάει από το χέρι. Έτσι και κάνω και κατεβαίνουμε εκείνα τα σκαλιά που οδηγούν αρκετά κάτω από το έδαφος.
Μόλις μπούμε αμέσως καταλαβαίνω που βρισκόμαστε και κάνω ένα αναπηδημα από την χαρά. "underground club!". Φωνάζω με χαρά. "δεν είναι ένα οποιοδήποτε underground". Λεει και μου κινεί την περιέργεια.
"πες μου τι αισθάνεσαι. Συγκέντρωσου στους γύρω σου". Μου λέει και κλείνω τα μάτια μου. Αμέσως αισθάνομαι και άλλους σαν εμάς γύρω. "τι είναι αυτό το μέρος;". Λεω μόλις το καταλαβαίνω. "βλέπεις εκείνους εκεί;". Απαντάει δείχνοντας μου κάποια άτομα που δουλεύουν στο μπαρ. Γνεφω καταφατικά και τους επεξεργαζομαι. "το κλαμπ είναι δικό τους. Είναι κλαμπ για άτομα σαν εμάς". Ανακοινώνει καί μπορώ να πω ότι δεν περίμενα να υπάρχει μέχρι και ένα τέτοιο μέρος. Αυτό εξηγεί το γεγονός ότι είναι αρκετά μακρυά από την πόλη. Ο Jackson περπαταει προς εκείνα τα άτομα καθώς από ότι φαίνεται τους ξέρει." Jackson παλιοφιλε πάει καιρός ". Του λέει εκείνος και φανερώνει τα αστραφτερά του μάτια. "Tessa από δω ο Landon". Λεει και ανταλλάζουμε μια χειραψία. "χάρηκα". Δηλώνω και απαντάει παρομοίως. "θέλουμε το καλύτερο ποτό σου. Ξέρεις εσύ". Του λέει ο Jackson όλο νόημα καί προσπαθώ να καταλάβω σε τι αναφέρεται. Εκείνος μας δίνει τα ποτά και ρίχνει κάτι σαν σκονη μέσα. "τι είναι;". Ρωτάω τον Jackson όταν μείνουμε οι δύο μας. "απλα δοκίμασε". Απαντάει έχοντας ακόμη εκείνο το χαμόγελο. Αποφασίζω και δοκιμάζω και η γεύση του μου προκαλεί την αίσθηση ότι πίνω αίμα. Η μορφή μου φανερωνεται και η μουσική που παίζει, μαζί με όλα γύρω και τους χτύπους της καρδιάς μου, αρχίζουν να ακούγονται δυνατότερα. "Εξταση με δώση αίματος". Λεει ο Jackson και πίνει και εκείνος από το δικό του. Τωρα εξηγείται γιατί αισθάνομαι έτσι. Χορεύουμε μαζί και πίνουμε και άλλα τέτοια το ένα μετά το άλλο. Οι βρικόλακες δεν επηρεάζονται με το αλκοόλ αλλά αυτός ο συνδιασμος σε κάνει να νιώθεις μαγικά. Χάνομαι στο σώμα του Jackson όπου ήμαστε ένα και μου δαγκώνει τον λαιμό προσφέροντας μου εκείνη την αίσθηση.
Είναι τέλεια εδώ μέσα. Όλοι δείχνουν ελεύθερα τι ήμαστε και κάνουν ότι θέλουν. Δίχως να σκεφτώ τον τραβαω προς τις τουαλέτες με αυθορμητισμό.
"τι έχεις στο μυαλό σου μωρό μου;". Λεει πονηρά και με ακολουθεί. Με το που μπούμε τον σπρώχνω πάνω στον τοίχο και τον φίλαω. Η δύναμη μου έχει αυξηθεί με όσα πήραμε.
Μαζί και η όρεξη μου για αυτόν..
Φιλιομαστε με γρήγορες κινήσεις και ήμαστε έτοιμοι να γδυθουμε άλλη μια φορά μέχρι που ένας ήχος μας σταματάει....Τι λέτε να γίνει με τον Eric; 🤔 και τι ήταν αυτός ο ήχος; 🙃..
Τα λέμε στο επόμενο ❤️
~S
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~
FantasiT~Εκεί που επικρατεί μια σιγή ένα δυνατό ουρλιαχτό ακούγεται και κάποιες σκιές αγνοφενονται από το ακριβώς δίπλα στενό. Τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα έως αντίδραση από το σοκ και πλησιάζω με διστακτικό τρόπο για να δω τι συμβαίνει καλύτερα.... {...