37~

189 17 0
                                    

Κεφάλαιο 37ο~

Bree's POV

Παρέμεινα στον διάδρομο περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να μπω στο δωμάτιο του Eric. Ίσως έτσι καταφέρω να βρω κάτι που θα ξεσκέπασω τον αληθινό του εαυτό. Ξέρω πως κάτι κρύβει. Ακούω βήματα και όπως περίμενα τον βλέπω να πηγαίνει στο δωμάτιο της Tessa's. Το παίζει και ότι νοιάζεται μην πω τιποτα!, Μονολογώ και ρολαρω τα μάτια μου. Μόλις ακούσω την πόρτα να κλείνει τρέχω στο δωμάτιο του. Το μόνο που μένει είναι να ανοίξω την πόρτα σκεφτομαι. Αγχωμένη μην έρθει κανείς και με δει βάζω όλη μου την δύναμή και καταφέρνω να ανοίξω την πόρτα. Υποθέτω ως βρικόλακας θα είμαι πιο δυνατή από πριν. Μπαίνω μέσα και την κλείνω με απαλές κινήσεις μην ακουστώ. Αμέσως αρχίζω να ψάχνω ότι βρω μπροστά μου. Ανοίγω ντουλάπες, κοιτάω κάτω από το κρεβάτι, σε ράφια και ότι υπάρχει αλλά μάταια αφού δεν βρίσκω τίποτα. Έλα Bree σκέψου. Λέω στον εαυτό μου και καθώς σκέφτομαι το βλέμμα μου πέφτει σε έναν κάδο. Είναι το μόνο που δεν κοίταξα για αυτονόητους λόγους. Τον αδειάζω και δεν είχε τίποτα παρά μόνο ένα γραμμα με το γραμμα J απέξω. Είναι από τον Jackson, λέει η φωνή μέσα μου. Ακούω την πόρτα να ανοίγει και γρήγορα σηκώνω τον κάδο και κρύβομαι στην ντουλάπα. Μόλις μπαίνει επεξεργαζεται τον χωρο για λίγο αφού πρέπει να ακούσε τα βήματα μου. Παίρνω βαθιές ανασες και προσπαθώ να μείνω ήρεμη. Τελικά παίρνει κάποια πράγματα και ξανα φεύγει. Ευτυχώς, μονολογώ για άλλη μια φορά. Βγάζω εκείνο το γράμμα από τον φάκελο και ξεκινάω να το διαβάζω. Το περιεχόμενο του με κάνει να μείνω άναυδη αλλά και να καταλάβω πως νιώθει ο Jackson. Είχα δίκιο για τον Eric! Η Tessa πρέπει να το μαθει εδώ και τώρα. Βγαίνω από το δωμάτιο του με το γραμμα στο χέρι και για κακή μου τύχη ήταν απέξω και με περίμενε.. Ήξερε ότι ήμουν εδώ. Την τύχη μου!
"ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΜΟΥ;". Μου φωνάζει και με πλησιάζει. Αμέσως κρύβω το γράμμα σε μια τσεπη μου. "τι συμβαίνει;". Λεει η Tessa η οποία εμφανίζεται μόλις ακούσει την φωνή του. "ρώτα την φιλενάδα σου που μπαίνει κρυφά στο δωμάτιο μου". Λεει ο Eric όλο ειρωνεία." Tessa δεν καταλαβαίνεις ο Eric-". Πάω να πω και με διακόπτει. "όχι Bree καταλαβαίνω! Έχεις πάθει εμμονή να βρεις κάτι λάθος σε εκείνον! Απλά αποδεξου ότι είναι ο κατάλληλος για εμενα". Φωνάζει η Tessa και ο άλλος ο μαλακας χαμογελαει νικητιρια. Με έχει κουράσει αυτή η κατάσταση και γίνομαι έξω φρένων. "μπορούμε να μείνουμε μόνες μας; ". Λεω σχεδόν απαιτητικά και εκείνη γνέφει καταφατικά με δισταγμό. Ο Eric πάει να μιλήσει μα εκεινη του λέει κάτι στο αυτί αλλάζοντας του την γνώμη. Έπειτα μένουμε μόνες και μπαίνουμε στο δωμάτιο της. "τι είναι τόσο σημαντικό που πρέπει να μείνουμε μόνες και μην μου πεις πάλι ότι -". Πάει να πει και αυτή τη φορά την διακόπτω εγώ. "απλα διάβασε αυτό..". Δηλώνω και  παίρνει το γραμμα στα χέρια της με περιέργεια.

Tessa's POV

Το πρώτο πράγμα που μου τραβάει την προσοχή είναι το ονομα του Jackson. Μα πως βρέθηκε στα χέρια της Bree αυτό, σκέφτομαι και αρχίζω να το διαβάζω.

Jacksons POV

Βγήκαμε με τους άλλους και πηγαίνουμε σε ένα κλαμπ. Είχα καιρό να εκπληρωνω την δίψα μου με ανθρώπινο αίμα και αυτή θα είναι η δευτερη φορά που θα το κάνω. Μου έλειπε αυτή η αίσθηση καθώς κάνω ότι θέλω και δυναμωνω ταυτόχρονα. "Jackson". Με φωνάζει η Amanda και γυρνάω προς το μέρος της. "πριν κάνουμε κάτι γιατί να μην διασκεδάσουμε και λίγο;". Λεει και με τραβάει ανάμεσα στο πλήθος ενώ αρχίζει να χορεύει. Παρασύρομαι για λίγο με τον τρόπο που κουνάει το σώμα της κοντά μου και βάζω τα χέρια μου στη μέση της χορεύοντας μαζί της. Πηγαίνουμε με τον ρυθμό της μουσικής και εκείνη μου κολλάει. Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου. Αμέσως της δαγκωνω τον λαιμό δίνοντας της ευχαρίστηση.

[...]

Ο Emmet μας κάνει νόημα ότι βρήκε τα θύματα μας. Πηγαίνω μαζί της προς το μέρος τους και ξεσαλώνουμε όλοι μαζί πίνοντας το αίμα τους. "έτσι θα περνάς μαζί μας". Λεει με περηφάνια ο Emmet και μπορώ να πω ότι δεν με χαλάει. Ξανα νιώθω ελεύθερος....

Τι λέτε να λεει στο γράμμα και πως θα αντιδράσει η Tessa; 🤔.. Ο Jackson από την άλλη θα αλλάξει;..

Τα λεμε στο επόμενο ❤️
~S


ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~Место, где живут истории. Откройте их для себя