25~

208 20 1
                                    

Κεφάλαιο 25ο~

Tessa's POV

Μόλις μου λέει κάτι τέτοιο σοκαρομαι για λίγο και αδυνατώ να βρω τα λόγια μου.. Δεν περίμενα καθόλου να ζητήσει να ξανα είναι μαζί μου μια τέτοια στιγμή. Μέσα μου έχω συνδέσει τον Eric με στιγμές χαράς και μεγάλης αγάπης.. Μέχρι που έφυγε και με πλήγωσε. Αλλά τώρα που έμαθα την αλήθεια για το τι τον έκανε να με εγκαταλείψει.. Δεν βρίσκω κάτι αρνητικό επάνω του. Ξέρω πως και εγώ στην θέση του θα έκανα το ίδιο. Άλλωστε δεν είναι εύκολο να πεις σε αυτόν που αγαπάς ότι μετατράπηκες σε κάτι το διαβολικό που λίγοι πιστεύουν στην ύπαρξη του..
Παίρνω μια ανάσα και το επεξεργαζομαι μέσα μου ενώ εκείνος περιμένει μια απάντηση. "Eric.. Για να είμαι μαζί σου θέλω πρώτα να σιγουρευτώ τι κάνω". Δηλώνω και φαίνεται να το κατανοεί. "έχεις όσο χρόνο θες.. Δεν θέλω να σε πιέσω. Απλά να ξέρεις ότι είμαι πρόθυμος να κάνω τα πάντα για σένα". Λεει με ένα χαμόγελο στο τέλος της πρότασης καί χαμογελάω και εγώ. Ξέρω πως μαζί του θα είμαι χαρούμενη μα δεν είναι μόνο αυτό που χει σημασία. Πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσω τα συναισθήματα μου." επέτρεψε μου να κάνω όμως κάτι.. ". Λεει και με τραβάει επάνω του τυλιγοντας τα χέρια του γύρω μου. Ύστερα μου αφήνει ένα απαλό φιλί στο μέτωπο. Χωρίς να αντίδρασω παραμένω στην αγκαλιά του και χαζεύω το φεγγάρι. Μαρεσει αυτή η αίσθηση σκέφτομαι..

Jacksons POV

Βγαίνω προς το δάσος και ανάβω ένα τσιγάρο. Τι σκατα μου συμβαίνει;.. Γιατί να μου τραβήξει έτσι το ενδιαφέρον κάποια;.. Νομίζω πως την ερωτεύομαι και αυτό δεν είναι καλό. Θυμάμαι την τελευταία φορά που ερωτεύτηκα και δεν είχε ένδοξο τέλος. Πλέον η αγάπη και ο έρωτας είναι αισθήματα που με φοβιζουν να αποδεχτώ. Δεν έχω κανέναν φόβο πάρα μόνο να νιώσω και εκείνη με τρελαίνει..
Την ακοή μου διαπερνάει μια γνώριμη φωνή.. Και καταλαβαίνω ότι είναι η δική της. Στρεφω το βλέμμα μου προς την οροφή από όπου έρχεται και από ότι φαίνεται είναι με τον αλλον..
Δεν αργώ να νευριασω και χάσω τον έλεγχο. Δεν θα περάσει έτσι το δικό του. Δεν θα την κατακτήσει αυτός αλλά εγώ!
Ισως μην την προσέλκυσω ο ίδιος αλλά θα την κάνω να δει ποιος πραγματικά είναι.. Γιατί τόσο καιρό και εγώ τυφλός ήμουν. Και νομίζω ξέρω τι θα κάνω.

Tessa's POV

Αφού έκατσα αρκετή ώρα με τον Eric επιστρέφω στο δωμάτιο και βλέπω την Bree να με περιμένει. Την χαιρετώ και ύστερα της λεω όλα όσα έγιναν. "Tessa πριν κάνεις οτιδήποτε πρέπει πρώτα να σιγουρευτείς.. Τι και εαν κάνεις λάθος για τον Jackson; ίσως είναι καλύτερος από τον Eric". Δηλώνει βάζοντας με σε σκέψη για λίγο. "ξέρω πως δεν ήθελες ποτέ τον Eric δίπλα μου αλλά μου έχει δείξει τον καλύτερο του εαυτό.. Και έχω ζήσει πολλά μαζί του. Αντίθετα ο Jackson απλα με χρησιμοποίησε". Λεω σίγουρη. "μα εαν ο Jackson δεν σε ήθελε -". Πάει να πει και την διακοπτώ. "Bree έχω πάρει την απόφαση μου..". Ανακοινώνω και με κοιταει με απορία. "θα ξανα είμαι με τον Eric..".

Είπα να βάλω και δεύτερο αφού δεν ανέβηκε χθες 😏... Πολλοί δεν θα χαρούν με την εξέλιξη 🙈... Μα τι λέτε να γίνει όταν το μάθει ο Jackson; 🤔..

Τα λέμε στο επόμενο ❤️
~S

ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~Where stories live. Discover now