Κεφάλαιο 38ο~
Tessa's POV
" Αγαπητή Tessa,
Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ξανα γράψει για κανέναν οπότε δεν είμαι σίγουρος πως να το κάνω..Θέλω να ξεκινήσω λέγοντας ότι λυπάμαι πολύ για όσο πόνο σου προκάλεσα. Τόσο καιρό δεν παραδέχτηκα ούτε στον ίδιο μου τον εαυτό τι νιώθω για εσένα και πίστεψε με είναι πολύ έντονο. Φοβήθηκα να αφεθω στο να νιώσω κάτι αφού η τελευταία φορά έφερε και το σκοτάδι μου.. Ήμουν όντως εκείνο το τέρας που νόμιζες σε όλους και μόνο εσυ θα μπορούσες να μου βγάλεις τον καλό μου εαυτό. Ίσως είναι αργά πλέον γιατί μόλις διαβάσεις αυτό θα έχω φύγει από την έπαυλη, αλλά ήμουν ερωτευμένος μαζί σου και θα μου είναι δύσκολο να σε ξεπεράσω.
Για άλλη μια φορά λυπάμαι πολύ και θέλω να ξέρεις ότι δεν ειπα ποτέ στον Kingston ότι έφυγες. Όλα έγιναν εξαιτίας του Eric. Προσπάθησα να τον προειδοποίησω μα σκέφτηκε μόνο το πως να με απομακρύνει από εσένα και του το είπε ο ίδιος.
Δεν ξέρω εαν αυτά αλλάζουν κάτι μεταξύ μας αλλά ήμουν για πρώτη φορά ειλικρινής."
J~
Υ. Σ ελπίζω να είσαι χαρούμενη με την απουσία μου.Διαβάζω το γράμμα του και βουρκωνω.. Φάνηκε πως ότι έγραψε ήταν μέσα από την καρδιά του και το έκανε για εμένα όσο δύσκολο και να του ήταν. Όσον αφορά τον Eric νιώθω απλα ηλιθια. Είχαν δίκιο για εκείνον, ο Jackson, η Bree.. Και εγώ απλά ήμουν αφελής και ισχυρογνωμων στις δικές μου μαλακιες. Δεν το πιστεύω ότι όλος ο πόνος που ένιωσα από τον Jackson ήταν Χάρης τον Eric εξαρχής και είχε το θράσος να με κοιτάει στα μάτια και να μου λέει ψέματα. "στο έκρυψε Tessa...". Λεει η Bree για τον Eric και τελικά αφήνω τα δάκρυα μου ελεύθερα. Εκείνη πέφτει στην αγκαλιά μου θέλοντας να είναι εδώ για μενα χωρίς να δώσει έμφαση στις τόσες φορές που την έδιωξα και την κατηγόρησα. Είναι τόσο καλή.. "όλα θα πάνε καλά.. Σκέψου έμαθες την αλήθεια". Λεει για να με ενθαρρύνει και την ίδια στιγμή άλλο ένα όραμα με τον Jackson με διαπερνάει. "τι βλέπεις;". Ρωτάει εκείνη έχοντας καταλάβει τι μου συμβαίνει. "ο Jackson.. Είναι σε ένα κλαμπ με τα άτομα που είχα ξανα δει και μια άγνωστη. Κάνουν κακό σε ανθρώπους". Απαντάω.
"σε ποιο κλαμπ;". ρωτάει άλλη μια φορά και νομίζω πως κατάλαβα ποιο είναι με όσα είδα. Εξάλλου παλιά όλα τα κλαμπ ήξερα.. Από ότι φαίνεται τελικά μου φάνηκε χρήσιμο αυτό το όραμα αλλά ποια είναι αυτή." πρέπει να τον βρεις. ". Λεει η Bree διακόπτοντας τις σκέψεις μου." δεν μπορώ.. Bree δεν έχω ανακτήσει πλήρως την δύναμη μου και δεν έχω τον έλεγχο. Τι θα γίνει εάν δεν συγκρατηθω και επιτεθω σε κάποιον αθώο; θα με μισούσα". Της απαντάω σίγουρη. "μπορείς να το κάνεις. Θα έρθω μαζί σου". Επιμένει και με βάζει σε πειρασμό." ας το κάνουμε. ". Τελικά συμφωνώ παίρνοντας μια βαθιά ανάσα." αλλά πρώτα θα μιλήσω στον Eric! ". Συνεχίζω...Εξελιξεις😌.. Θα βρούνε τον Jackson; και τι θα γίνει;... Η Tessa τι θα πει στον Eric 🙃...
Τι κάνετε; 🙈ελπίζω καλα!
Αντε δεύτερο για σήμερα εύχομαι να σας άρεσε. Τα λέμε ❤️
~S
YOU ARE READING
ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~
FantasyT~Εκεί που επικρατεί μια σιγή ένα δυνατό ουρλιαχτό ακούγεται και κάποιες σκιές αγνοφενονται από το ακριβώς δίπλα στενό. Τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα έως αντίδραση από το σοκ και πλησιάζω με διστακτικό τρόπο για να δω τι συμβαίνει καλύτερα.... {...