29~

200 19 1
                                    

Κεφάλαιο 29ο~

Jacksons POV

Μου παίρνει αρκετή ώρα να ελευθερωθω για να χάσω την Tessa από τα μάτια μου. Ξέρω πως θα την βρω αλλά έως τότε πολύ φοβάμαι μην το μάθει ο πατριος μου. Ξεκινάω να ψάχνω παντού προσπαθώντας να την εντοπίσω αλλά μάταια.. ΓΑΜΩ ΕΑΝ ΜΕ ΕΊΧΕ ΑΚΟΎΣΕΙ!. Λέω στον εαυτό μου και νευριαζω.

[...]

Ψάχνω εδώ και ώρες και έχει πάει τρεις τα ξημερώματα. Δεν μπορώ να ψάχνω άλλο, σκέφτομαι και πηγαίνω πίσω στο δρόμο της επαυλης. Με την δύναμη μου τρέχω μέσα ελπίζοντας να την βρω εκεί. Αντίθετα εμφανίζεται ο μπάσταρδος που αποκαλούσα και κολλητό.. "που είναι η Tessa;". Ρωτάει και καλα επιθετικός. Γελαω με τον τρόπο του καθώς ξέρω πως μπορώ πολύ εύκολα να τον σκοτώσω. "άκουσε με προσεχτικά. Η Tessa το έσκασε, την έχασα μέσα στο δάσος ύστερα από ατύχημα. Πρέπει να την βρω αλλά έως τότε μην μιλήσεις στον πατριό μου ". Λεω αυτή τη φορά σοβαρός και χαμογελαει. Δεν μαρεσει αυτό σκέφτομαι. "θα με ευχαριστούσε να σε τιμωρήσει άλλη μια φορά ο Kingston μετά από όλα όσα της έκανες! ". Λεει με ένταση και είναι έτοιμος να φύγει." ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ". Λεω υψονοντας την φωνή μου πιο ψηλά από εκείνον. "θεώρησε πως έγινε ήδη". Λεει και πριν προλάβω να τον πιάσω στα χέρια μου έχει φτάσει ήδη στο γραφείο του. Την ίδια στιγμή τον ακολουθώ και μπαίνω και εγω μέσα." Eric. Jackson. Τι θέλετε εδώ; ". Μας ρωτάει έκπληκτος που ήρθαμε έτσι ξαφνικά. "ο Eric απλα-". Πάω να πω μια δικαιολογία μα του τα χει ξερασει ήδη όλα. Τον πιάνω από την μπλούζα και τον σηκώνω φανερόνοντας την μορφή μου. "ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΏΡΑ; ". Φωνάζω σαν υστερικος. "θα χαρώ να είμαι μπροστά". Λεει ο Eric υπονοοντας ότι θα τιμωρηθω και ο πατριος μου γελάει. "θα χαρείς να είσαι μπροστά ενώ ο Jackson τιμωρεί την κοπέλα σου;". Του λέει εκείνος πριν προλαβω να πω τίποτα." ΕΓΩ; ΓΙΑΤΊ ΕΓΩ; ". Απευθύνομαι σε εκείνον αυτή τη φορά και παρατάω τον Eric. "εσύ την έχασες. Εσύ ευθύνεσαι. και ξέρω πόσο θα σε πόναγε να της το έκανες αυτό ".
Αμέσως πάω να τον πιάσω στα χέρια μου και με μια κίνηση με πετάει μακρυά κάνοντας με να χτυπήσω.. Είναι ο πιο δυνατός από όλους ο πουστης.. "Eric μπορείς να περάσεις έξω". Λεει στον άλλον τον μαλακα και μένουμε οι δύο μας. Συνεχίζω να προσπαθώ να του επιτεθω και να αποτυγχάνω. "μπορείς να συνεχίσεις όσο θες. Το απολαμβάνω, εξάλλου εγώ σου έμαθα όσα γνωρίζεις". Λεει τελείως αδιάφορος. Πάντα τον μισούσα μέσα μου ύστερα από όσα με βάζει να κάνω. Πρώτα ο θάνατος της Amanda και τώρα αυτό.. "γιατί το κάνεις αυτό;!. Δεν δέχομαι να την πληγωσω. Κάνε ότι θες σε εμένα αστην εκείνη, εγώ την έχασα! ". Αρχίζω να λέω προσπαθώντας να του αλλάξω την γνώμη. Προτιμάω να πονέσω χίλιες φορές από το να την δω να πονάει εξαιτίας μου. "Εάν δεν το κάνεις ξέρεις πολύ καλά τι είμαι ικανός να της κάνω. Είτε υπακους, είτε την σκοτώνω ".
Δηλώνει και νιώθω την καρδιά μου να ανοίγει στα δύο. "τι πρέπει να κάνω;."...

Ο Jackson θα την τιμωρήσει; 🤔... Η Tessa τι αντίδραση θα έχει; και ο Eric τι θα πει πάνω σε αυτό; 🙃..

Τα λέμε στο επόμενο ❤️(μην με βριζετε με αυτό το κεφάλαιο 😂)
~S

ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~Where stories live. Discover now