Κεφάλαιο 42ο~
Tessa's POV
Βγαίνουμε από εκείνο το μέρος και ο Jackson είναι έτοιμος να με βάλει στο αμάξι του. "περίμενε η Bree-". Πάω να πω και με διακόπτει. "δεν με ενδιαφέρει κάνεις αυτή τη στιγμή. Θέλω απλά να φύγω μαζί σου". Δηλώνει και αυτόματα χαμογελάω. Είμαι σίγουρη πως θα καταλάβει έτσι και αλλιώς, σκέφτομαι και δίχως άλλο δισταγμό μπαίνω στο αμάξι του. Το ίδιο κάνει και εκείνος καί ξεκινάει για έναν προορισμό χωρίς να ξέρω το που.
Την ώρα που πάω να μιλήσω το τηλέφωνο του χτυπάει και παραμένω ήσυχη να δω ποιος είναι.Jacksons POV
Με καλεί ο Emmet και του το σηκώνω. Πρέπει να κατάλαβε ότι έφυγα, σκέφτομαι. "είσαι μαζί της έτσι δεν είναι;". Λεει όλο νόημα. Ένα χαμόγελο περηφανειας σχηματίζεται στο πρόσωπο μου. "ναι". Παραδέχομαι. "χαίρομαι για σένα φίλε και μην ανησυχείς θα έχω την Amanda υπό έλεγχο". Μου λέει και τον ευχαριστώ. Πριν πάει να το κλείσει τον σταματάω." θα πάω την Tessa στο μέρος". Του λέω και εκείνη με κοιτάζει απορημένη. Όσο καιρό δεν ήμουν καλά χρειαζόμουν στιγμές μόνος μου και ο Emmet μου χάρισε ένα από τα σπίτια του που είχε στην περιουσία. "καλό πη-". Πάει να πει και του το κλείνω ενώ υστερα γελαω." που πηγαίνουμε; ". Ρωτάει τελικά η Tessa έχοντας ακούσει τα πάντα. "δεν σου λέω". Της απαντάω και κατσουφιαζει. Θέλω να της κάνω έκπληξη και να περάσουμε ωραία επιτέλους μετά από τόσο καιρό. Μας αξίζει.
[...]
Μετά από αρκετή ώρα επιτέλους φτάνουμε. Την βλέπω να κοιτάζει το μέρος με ενθουσιασμό κάτι που με χαροποιεί αφου φαίνεται να της αρέσει.
Tessa's POV
Το σπίτι φαινόταν πανέμορφο και απλα ανυπομονουσα να μείνω μαζί του εκεί μέσα. Μόλις παρκάρει αμέσως κατεβαίνουμε και μπαίνουμε. Ακόμη και μέσα ήταν το ίδιο τέλειο μονολογώ και χαμογελάω. Ο Jackson αμέσως με σηκώνει στην αγκαλιά του και μου χαρίζει ένα γλυκό φιλί.
YOU ARE READING
ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~
FantasyT~Εκεί που επικρατεί μια σιγή ένα δυνατό ουρλιαχτό ακούγεται και κάποιες σκιές αγνοφενονται από το ακριβώς δίπλα στενό. Τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα έως αντίδραση από το σοκ και πλησιάζω με διστακτικό τρόπο για να δω τι συμβαίνει καλύτερα.... {...