47~

175 16 1
                                    

Κεφάλαιο 47ο~

Amanda's POV

Είμαι στο σπίτι όπου μέναμε με τους άλλους και μαζεύω τα πράγματα μου. Πρέπει να φύγω από εδώ... Απόψε κιόλας. Ενώ είμαι ετοιμη να κλείσω την βαλίτσα μου ακούω την πόρτα να ανοίγει από τον κάτω όροφο και αυτόματα πηγαίνω εκεί με την ταχύτητα μου. Βλέπω έναν Jackson οργισμένο μαζί με τον Emmet και εκείνο το κορίτσι, την φίλη της Tessa's. Την ίδια στιγμή έρχονται και οι υπόλοιποι παίρνοντας τους είδηση έτσι ήμαστε όλοι μαζεμένοι στο σαλόνι. "τι τρέχει;". Ρωτάω κρινοντας από την ενταση που επικρατεί και χωρίς να το ελέγξω ακούω τις σκέψεις του Jackson. Για την Tessa πρόκειται..
Ένας πόνος με διαπερνάει για λίγα δεύτερα αλλά μένω ψύχραιμη. Όπως είπα τον θέλω χαρούμενο και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για αυτό. "πρέπει να συνεργαστούμε για να τον νικήσουμε.". Δηλώνει σοβαρός εκείνος αφού μας εξηγήσει την κατάσταση. "εγώ είμαι μέσα".
"και εγώ".
"τι περιμένουμε;".
Αρχίζουν να ακούγονται σχόλια από τους άλλους. Ο Jackson στρεφει το βλέμμα του σε εμένα και αφού ξέρει πως θα διαβάσω την σκέψη του, μου λέει ότι πρέπει να μιλήσουμε μόλις τελειώσει όλο αυτό και πως με χρειάζεται και εμένα τώρα. Γνεφω καταφατικά και πάω και εγώ μαζί τους.
"Θέλω να υποφέρει ο Kingston.. Και ότι κακό προκαλεί". Δηλώνω και εγώ με μίσος.
"δεν θέλω να παρεμβω μα εγώ δεν έχω ξανα βρεθεί σε τέτοια κατάσταση.. Τι πρεπει να κάνω; θα έκανα τα πάντα για την Tessa." Λεει η Bree και δείχνει να την νοιάζεται πραγματικά. Υπό άλλες συνθήκες παραδέχομαι ίσως να ήθελα να τις έχω και στη ζωή μου. Φαίνονται άτομα με καλή καρδιά.
" εσύ θα είσαι μαζί μου". Λεει ο Emmet και όλοι τον κοιτάμε με νόημα γιατί είναι φανερό πως ενδιαφέρεται για εκείνη. Η ίδια χαμογελαει και κρινοντας από τη δική της σκέψη νιώθει ίδια. Θα έχει ενδιαφέρον αυτό.. Σκέφτομαι και χαμογελάω.

Jacksons POV

Η ατμόσφαιρα με την Amanda γύρω μου παραδέχομαι πως με κάνει να νιώθω άβολα με την όλη κατάσταση μα ούτε μπορώ να κρυψω πως με ενδιαφέρει μόνο η Tessa τώρα..
Εαν της κάνει κάτι εκείνος ο μπάσταρδος είμαι διατεθημενος να ξεγραψω την κάθε ανάμνηση μου με εκείνον και να τον σκοτώσω εν ψυχρό. Θα έκανα τα πάντα για εκείνη και τώρα το νιώθω πιο έντονα από ποτέ. Την αγαπάω πιο πολύ από την μίζερη ζωή μου. "δεν έχουμε χρόνο να χάσουμε κάνοντας σχέδια.. Πρέπει να φύγουμε τώρα πριν είναι αργά". Προσταζω και όλοι πηγαίνουμε στα αμάξια.

[...]

Χωρίς καμία καθηστερηση βρισκόμαστε μερικά στενά πριν από το σπίτι. Ο Eric με είχε περάσει από εδώ όταν μου λεγε την ιστορία του μόλις τον γνώρισα έτσι ξέρω την περιοχή καλά. Αφήνουμε τα αμάξια σε ένα από τα στενά πιο απόμακρα για να μην καταλάβει την παρουσία μας και με διακριτικοτητα ξεκινάμε να πλησιάζουμε.

Tessa's POV

Ο Eric έχει δέσει τα χέρια μου στις άκρες ενός κρεβατιού αφήνοντας με μόνο με τα εσώρουχα και τα σημάδια που προκάλεσε στο σώμα μου αφού τελικά δεν ήταν μόνο στον λαιμό...
Τα δάκρυα μου δεν έχουν σταματήσει να κυλάνε λεπτό και να επικρατεί ένας χάος αισθημάτων μέσα μου. Ταυτόχρονα το γεγονός ότι έχουν περάσει ώρες που δεν έχω τραφεί με επηρεάζει και σταδιακά χάνω την ηρεμία μου χειρότερευοντας την κατάσταση μου. Οι σκέψεις μου διακόπτονται όταν σε ένα παράθυρο μπροστά μου αντικρίζω τον Jackson.
Υποθέτω η δίψα μου φέρνει και παραισθησεις τώρα.. Λέω στον εαυτό μου και γελαω ειρωνικά. "θα σε βγάλω από εδώ". Τον βλέπω να σχηματίζει λέξεις ψυθιριστα με το στόμα του και επανέρχομαι στην πραγματικότητα.. Είναι στα αλήθεια εδώ. Σκέφτομαι και έχω ένα πονεμένο χαμόγελο.. Ελπίζω απλα να τα καταφέρει..
Ξαφνικα ακούω έναν έντονο ήχο σαν κάτι να εκρήγνυται και τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα από το σοκ.
"τι στο διάολο;". Ακούω τον Eric να λεει και να βγαίνει έξω να ελέγξει.

Jacksons POV

"ΞΈΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ JACKSON. ΕΜΦΑΝΙΣΟΥ!". Ακούω τον μπάσταρδο να φωνάζει. Ο Emmet με τους άλλους βάλανε φωτιά στο αμάξι του για να του τραβήξει την προσοχή. Στην διαδρομή κάναμε ένα γρήγορο σχέδιο που ομαδικώς θα τον αποτελειώσουμε.
Η Amanda που έχει την ίδια δύναμη με εκείνον κάνει την εμφάνιση της πρώτη όπως είχαμε συνεννοηθεί. "Amanda.. Παραδέχομαι περίμενα τον αλλον μα μου κάνει το ίδιο να σκοτώσω και εσένα". Της λέει και νιώθω το αίμα μου να βραζει από θυμό. Εκείνος την πλησιάζει και την ίδια ώρα όλοι εμφανιζομαστε γύρω του κάνοντας έναν κύκλο. Αρχίζει να γελάει αλλαζονικα ο πουστης και σταδιακά τον πλησιάζουμε." ένα βήμα ακόμα και την σκοτωσα". Λεει και πιάνει την Amanda από τον λαιμό σηκώνοντας την στον αέρα πριν προλάβει να κάνει κάτι. "ΑΣΤΗΝ ΕΜΕΝΑ ΘΕΣ! ΈΛΑ ΠΙΑΣΕ ΜΕ ΛΟΙΠΌΝ". Του φωνάζω και αρχίζω να τρέχω με την ταχύτητα μου προς τα στενά. Όλα πάνε με βάση το σχέδιο και δεν έχει ιδέα.. Παρατάει την Amanda και όπως περίμενα με ακολουθεί. Ανεβαίνω στην οροφή ενός κτηρίου και το ίδιο κάνει και αυτός." και τώρα οι δύο μας.. ". Λεει περήφανος και έρχεται προς εμένα με φόρα. Κάνω βήματα προς την άκρη της οροφής και με την φόρα που έρχεται πέφτουμε μαζί από ψηλά στο έδαφος....

Θα σας αφήσω να φανταστείτε τι συμβαίνει εσείς... 😶

Τα λέμε στο επόμενο ❤️
~S

ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~Where stories live. Discover now