56~

148 15 4
                                    

Κεφάλαιο 56ο~

Jackson's POV

Αφού τελειώσαμε με το πικνίκ που έφτιαξα σηκώνομαι και της δίνω το χέρι μου ως ένδειξη να σηκωθεί μαζί μου και εκείνη. Ξεκινάω να περπατάω αφού σηκωθεί κρατώνταςτη και ξανα επιστρέφουμε στο αμάξι. Χωρίς να πω πολλά για να την κρατάω σε περισσότερη αγωνία οδηγαω με ταχύτητα προς την επόμενη μας στάση.

[...]

Φτάνουμε στο μέρος που είχα σχεδιάσει και δεν αργεί να ξεπροβάλει εκείνο το όμορφο τροπικό σπίτι, όπου μπροστά ήταν η παραλία.

Η Tessa αμέσως χαμογελαει έντονα και το πρόσωπο της λάμπει. "ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ-". Φωνάζει με τον ενθουσιασμό της και βγαίνουμε από το αμάξι. "Το νοίκιασα να περάσουμε αυτή τη νύχτα εδώ μόνοι μας. Θέλω να είναι ξεχωριστή". Δηλώνω και σκάω και εγώ ένα χαμόγελο που της αρέσει.
Μου δίνει ένα φιλί όπου ανταποδίδω και με τραβάει μέσα θέλοντας να το εξερευνήσει όλο. "είναι ονειρικά εδώ!". Προσθέτει ενώ εγώ από την άλλη μένω να τη χαζεύω κάθε λεπτό αφού αυτή η ενέργεια την κάνει ακόμα πιο όμορφη.

[...]
"χρειάζομαι ένα ντουζ ύστερα από όλα αυτά". Λεει και αρχίζει να αφαιρει τα ρούχα της μπροστά μου. Για άλλη μια φορά σκαλωνω στο θέαμα." και εσύ θα έρθεις μαζί μου". Συνεχίζει αλλάζοντας την έκφραση της σε πονηρή και χαμογελάω. Μου βγάζει και τα δικά μου και με τραβάει μαζί της. Δίχως δισταγμό μπαίνω και ο ίδιος κάτω από το νερό. Ενώνει τα χείλη μας πριν προλάβω να κάνω εγώ την κίνηση και κατεβάζω τα χέρια μου στην μέση της κολώνταςτη πάνω μου.

Tessa's POV

Κάνω παιχνίδι με το δάγκωμα μου σε όλο του το σώμα. Χωρίς να μου επιτρέψει να συνεχίσω όπως ήταν προβλέψιμο, παίρνει τον έλεγχο και με κολλάει στην γυάλινη πόρτα της ντουζιέρας. Δεν αργεί να μπει μέσα μου και να μου προσφέρει εκείνη την γλυκιά οδύνη...

Emmet's POV

Τελειώνουμε μαζί και η όλη αίσθηση είναι τόσο διαφορετική. Δεν ήμουν ο τύπος που θα ερωτεύοταν και το ξέρουν όλοι όσοι με γνωρίζουν. Αλλά εκείνη κατάφερε να μου προκαλέσει κάτι. Κάτι που δεν είχε καταφέρει καμία στο παρελθόν. Και ίσως να μην ξέρουμε ακόμη τα πάντα ο ένας για τον αλλον, αλλά ξέρω ότι εκείνη είναι η μία. Αυτή που θέλω για την υπόλοιπη αιωνιότητα. Την βάζω στην αγκαλιά μου και μένουμε να κοιταζομαστε για λίγο. Αυτά τα μάτια της.. Σκέφτομαι από μέσα μου. Της αφήνω ένα φιλί στο κούτελο και χαμογελαει. "Emmet..". Λεει και διακρίνω μια ντροπή στον τονο της. Ακόμα και τώρα την επηρεάζω. "δεν ξέρω τι σημαίνει για εσένα ότι έγινε μόλις αλλά εγώ -". Πάει να πει και την διακόπτω αφού ξέρω ήδη τι θα έλεγε. Έχει αμφιβολίες, φοβάται μην την έχω μόνο για αυτό.
"Bree, μην πεις τίποτα άλλο. Είσαι δικιά μου". Λέω και της δίνω ένα έντονο φιλί. Ανακουφισμενη με την εξέλιξη τελικά τυλίγεται στην αγκαλιά μου και κλείνει τα μάτια της. Το ίδιο κάνω και εγώ και κοιμομαστε.

Tessa's POV

Βγαίνουμε από το μπάνιο μαζί και καθώς είμαι έτοιμη να ξαπλώσω ο Jackson με διακόπτει. "όσο και εαν σε θέλω και στο κρεβάτι, δεν πας εκεί ακόμα". Λεει και μου φεύγει ένα γελάκι. "πρώτα θα χρειαστείς αυτό". Συνεχίζει και μου δίνει λίγο από το δοχείο με το αίμα. Παίρνει και ο ίδιος ένα και αφού τραφουμε λίγο που το είχαμε ανάγκη βγαίνουμε έξω.
Η θάλασσα είναι υπέροχη και όσο ο ήλιος δύει αφού βραδιάζει φαίνεται ακόμα πιο όμορφη. Καθόμαστε στην χρυσή αμμουδιά μαζί και χαζεύουμε το ηλιοβασίλεμα. "και τώρα που νυχτώνει θέλω να σου δώσω κάτι". Λεει ξαφνικά και τον κοιτάω με απορία για το τι πρόκειται. Ένα βιβλίο εμφανίζεται που από ότι φαίνεται το είχε κρυμμένο και δεν αργώ να το αναγνωρίσω. Εκείνος ο τίτλος..
Είναι το πρώτο βιβλίο που έγραψε η μητέρα μου." μα πως - ". Πάω να πω και νιώθω να βούρκωνω ασυναίσθητα.
"Γύρισα όλα τα μαγαζιά για να το βρω αλλά άξιζε τον κόπο". Λεει και τον σφίγγω στην αγκαλιά μου.
"και κάτι τελευταίο. Ανοιξετο". Αμέσως βγαίνω από την αγκαλιά του και κάνω όπως είπε. Μένω με ανοιχτό το στόμα σε αυτό που εμφανίζεται μπροστά μου...

Τι υπάρχει μέσα στο βιβλίο και γιατί σόκαρε την Tessa; 🤔... Πως θα εξελιχθεί εκείνη η όμορφη νύχτα; και τι θα γίνει τώρα που ο Emmet είναι επιτέλους με την Bree;...

Χευ!, ελπίζω να είστε καλά :'), ξέρω άργησε λίγο παραπάνω αυτό🤐αλλά η ιστορία τελειώνει και προσπαθώ να βγει όσο καλή γίνεται. Τα λέμε σύντομα ❤️.
~S

ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~Where stories live. Discover now