33~

198 20 1
                                    

Κεφάλαιο 33ο~

Tessa's POV

"ποιος ήταν;". Ρωτάω περίεργη, τον Eric αφού αδυνατούσα να ακούσω. "κανένας σημαντικός". Λεει και αμέσως καταλαβαίνω πως ήταν εκείνος... "τι ήθελε;". Λεω μπαίνοντας αμέσως στο θέμα. Με κοιτάζει απορημένος που το κατάλαβα και ύστερα στρέφει το βλέμμα του άλλου." ο Jackson φεύγει για πάντα από εδώ". Δηλώνει και σοκαρομαι. Ίσως ένιωσε τύψεις τελικά.. Εάν έχει ίχνος ανθρωπιάς μέσα του δηλαδή!. Παρόλα αυτά αναρωτιέμαι πως και πέρασε από το δωμάτιο του Eric αφού εκείνοι έχουν έχθρα... Η το γιατί δεν με αποχαιρετησε. Αυτό δεν θα έπρεπε να σε νοιάζει, λέει η φωνή μεσα μου.
"και τι σε ήθελε;". Αποφασίζω να πω. "είπαμε απλα αντίο". Λεει και έχω αμφιβολίες. Πρέπει να σταματήσω να ασχολούμαι σε ότι αφορά τον Jackson. Εξάλλου τώρα δεν θα τον ξανα δω και ότι έγινε θα ανήκει στο παρελθόν. Πλέον θα εστιάσω στη σχέση μου με τον Eric και στο να βρω την δύναμη να φύγω από εδώ μέσα..

Jacksons POV

Παίρνω και τα πράγματα μου και αφού αποχαιρετήσω κάποιους που μιλαγα εδώ μέσα, πηγαίνω στο τελευταίο άτομο που θα θελα να δω... Τον πατριό μου. "Jackson βλέπω υπάκουσες στην εντολή μου και την τιμωρήσες". Λεει σχεδόν χαρούμενος. "και τώρα θα φύγω από εδώ μέσα". Δηλώνω και φαίνεται να μην το περίμενε. Ύστερα γελάει αλαζονικα. "έξω δεν θα σε εκτιμάει κάνεις. Θα είσαι ένα απλό τέρας, ένας συνηθησμενος στην κοινωνία ". Λεει σίγουρος.
" προτιμάω να είμαι ελεύθερος από τις μαλακιες σου! Μόνο φυλακισμένο με έχεις τόσα χρόνια. Το μόνο που ήθελες πάντα ήταν να ακολουθώ τους κανόνες σου και να πληγώνω όσους με πλησιάζουν! ". Απαντάω υψονοντας τον τόνο της φωνής μου. Με την δύναμη του με πετάει κάτω... Έχει και τηλεπάθεια. Το μισώ αυτό." θα σε κάνω να μετανιώσεις που στράφηκες εναντίον μου. Και έως συνέπεια, ο Eric θα πάρει την θέση σου". Δηλώνει και νευριαζω περισσότερο. Εάν αυτός ο παπαρας γίνει υπεύθυνος δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει. Ελπίζω μόνο η Tessa μέσα από το γράμμα μου να δει την αλήθεια. Χωρίς να πω τίποτα άλλο βγαίνω από το γραφείο του και από την έπαυλη.

[...]

Μπαίνω στο αμάξι και ρίχνω μια τελευταία ματιά πίσω μου πριν τελικα απομακρυνθώ. Η τελευταία μου ανάμνηση είναι εκείνη.. Γιατί αλλιώς δεν είχα βρει ποτέ άλλη χαρά εδώ μέσα αφού ο πατριος μου, μου την πήρε. Οδηγαω προς την πόλη, πιθανόν να μείνω σε κάποιο ξενοδοχείο μέχρι να βρω ένα μέρος να ζήσω μονυμα. Η πρώτη στάση που κάνω είναι σε ένα κλαμπ. Όχι για να πιω αλκοόλ αφού δεν με πιάνει προφανώς. Αλλά για τα δικά μου..
Όσο θλίψη και θυμό έχω τόσο η δίψα μου μεγαλώνει.
Μπαίνω μέσα και προσποιουμενος ότι κάθομαι στο μπαρ περιμένω για το θύμα μου. "τι θα θέλατε;". Ρωτάει μια Barwoman και στρεφω το βλέμμα μου σε εκείνη. Ήρθε η στιγμή μου σκέφτομαι. "Εσένα". Της λεω και της κλείνω το μάτι. Αμέσως γελάει και λιώνει. Γυναίκες.. Τόσο εύκολες. Αμέσως την παίρνω στο μέρος μου. πηγαίνουμε έξω από το κλαμπ για να μην με δουν πολλοί και την φασωνω για λιγο. Μου περνάει αδιάφορη σκέφτομαι οπότε θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Την κολλαω σε έναν τοίχο και της δαγκωνω τον λαιμό. Αφήνει ένα ουρλιαχτό και αυτόματα μπαίνω στην σκέψη της να μην ακούγεται. Είμαι έτοιμος να την σκοτώσω και να αφεθω στην δίψα μου αλλά συγκρατιεμαι και σταματάω. Την παρατάω και ενώ είμαι έτοιμος να φύγω αισθάνομαι μια παρουσία να πλησιάζει και κοιτάω γύρω μου. μαζεύονται γύρω μου πέντε αγορια και όχι συνηθησμενα... Αλλα σαν εμένα. Σοκαρισμένος τους παρατηρώ, δεν ήξερα πως υπήρχαν και άλλοι σαν εμάς στην πόλη. Το πιο περίεργο ήταν ότι τα μάτια τους ήταν κόκκινα.. Νόμιζα πως μόνο ο Kingston είχε μείνει από αυτή την γενιά. "ποιοι είστε;". Ρωτάω περίεργος..

Tessa's POV

Ήμαστε στο κρεβάτι με τον Eric καθώς βράδιασε και μια περίεργη αίσθηση με ξυπνάει από τον ύπνο μου. Αμέσως σηκώνομαι και ο Eric αφού με ακούει κάνει το ίδιο. "είσαι καλά;". Ρωτάει ανήσυχος. Ο λαιμός μου ξεκινάει να με πονάει και νιώθω ένα περίεργο κάψιμο στο σημείο που είχα δαγκωθει όταν άλλαξα. Αφήνω ένα δυνατό επιφώνημα πόνου και ο Eric το παίρνει είδηση. "ΓΑΜΩ ΤΟΝ JACKSON!". Φωνάζει και τον κοιτάω με απορία." τι σχέση έχει ο Jackson με αυτό;!". Λεω με ένταση. "αυτός που σε μετατρέπει... Έχει ένα είδος σύνδεσης μαζί σου, υποθέτω πως κάτι του συμβαίνει και το αισθάνεσαι αφού είναι μακρυά σου". δηλώνει....

λοιπόν ποιοι λέτε να είναι αυτοί που πήγαν στον Jackson; και πως θα αντιδράσει η Tessa τώρα που έμαθε ότι θα αισθάνεται τι παθαινει ο Jackson; 🤔...

Τα λέμε στο επόμενο ❤️
~S

ᴛʜᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ɪ ꜰᴇʟʟ ꜰᴏʀ~Where stories live. Discover now