🐯3🐯

720 55 0
                                    

Autor pov:

Yoongi ajunge la Tae acasă, apoi il duce in dormitor ii încălzește manacarea i-o duce in dormitor, apoi ii da pastilele si pleacă si el la  școală.

Tae nu se simțea rău numai din cauza ameteli ,ci si din cauza lui Jk isi bătea joc de el mereu ,iar el nu ii zicea nimic,nici el nu stia cum de inca il iubeste ,dar totuși o facea.

<dupa școală >

Cuplul Yoonmin doar ce ieșea de la ore ,iar micuțul Tae dormea in camera sa cu lacrimi uscate pe obraz(din cauza lui Jk logic)

In timp ce cuplul Yoonmin iesea afara pe poarta Jk aparu lanag ei.

-hey,unde e micuța curvuliță a scolii?

-cine?(Yoongi)

-curva aia care umblă mai mereu cu iubitul tau

-...daca il mai faci o data curva pe Tae ,o incurci rau cu mine ,curve sunt alea care umblă dupa tine salivand .

-ba e o curva ,ai vazut si tu cum se îmbracă .

-ÎNCETEAZĂ ODATA CE TOT AI CU EL ,ZI-MI M-AM SĂTURAT EU ,MAI MULT CA EL PT CE II FACI, CE TI-A FACUT ..HM?

-.......

-TACI NU SPUINIMIC, DA PENTRU CA NU AI CE ,EL NU ȚI-A GRESIT CU NIMIC,EL TINE LA TINE CHIAR DACA TU ITI BATI MEREU JOC DE EL,SI CHIAR NU POT ÎNȚELEGE CE VEDE LA UN PROST CA TINE.

-vezi cu tonul.

-nu ma interesează, lasă-l in pace altfel nu iti vafi bine

Spune Jimin apoi in trage pe  Yoongi după el ,iar pe Jk il lasă pe ganduri.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum