《Autor pov 》
-Tao stai nu putem face asta !
-d..de ce?
-pentru ca nu ne cunoaștem asa bine,si in plus nu pot sa fac asta cu cineva care nu ma place.
-si daca as spune ca imi place de tine mai lasa?
-Tao ,fi cuminte
-Jay ,dar vorbesc serios chiar imi place de tine*spune si isi apleacă capul *
-s..serios?
-mm
-p..pai si eu te plac
-pe bune?
-mm
-atunci.....cred ca te pot ajuta
-Tao nu vreau sa profit de tine
-dar nu profiți eu te las
-o..ok ......dar nu aici hai într-o cabină
-mm
Jay il ia de mână pe Tao si intra cu el in ultima cabină.
Jay intra primul iar Tao unchide ușa cu zăvorul ce era pus acolo.
Tao se întoarce cu fața la el ,apoi se pune in genunchii in fata lui Jay ,ii desface fermoarul la pantalonii, apoi ii lasa sa cada in jos ,dupa pantalonii ii trage si boxeri de culoare neagra, cand Tao ii vede penisul mare al lui Jay inghite in sec.
Il ia in mâna si incepe sa faca mișcări in sus si in jos pe toata lungimea lui.
Dupa inca cateva mișcări il ia in gura si incepe sa faca cerculețe cu linmba pe el cam 1 minut ,apoi incepe sa il suga.
In timp ce el făcea mișcări tot mai rapide cu capul pe penisul lui Jay gemea de placere insa gemea in mâna pentru a nu ii auzi cineva.
<dupa cateva minute >
-Tao~ o sa vi-Ahhh
Nu mai apuca sa termine ca isi de te drumul in gura lui Tao care înghiți tot lichidul albicios, cu greu dar il înghiți.
Câteva firicele de spermă ii se scurgeau pe buza in jos,iar Jay isi pusa mana pe fața lui apoi cu degetul mare i le șterge, apoi il ridică de jos isi ia pantalonii si boxeri pe el ,apoi il sărută pe Tao.
-multumesc iubire
-c..cu placere
- a fost minunat
-mm.