🐯29🐯

568 43 3
                                    

《Autor pov 》

Cei trei intra in mall, si se îndreaptă către casa de bilete pt a lua bilet la un film horror.

Cu toate ca lui Tae nu ii plac nu lea spus prieteniilor ca lui ii este frică, cu toate ca si Jimin este mai firav ,drăgălaș si mai feminin asa ca Tae el mai are ceva lui mereu i-au plăcut filmele horror.

Tae tot nu s-a dar jos din brațele lui Jay decat când au ajuns in fața săli de cinema ,filmul ce rula la ora asta se numea:Jeepers Creepers 3.

Cu toate ca Tae era înspăimântat, tot a întrat cu ei.

Erau 40 de rânduri in sală, iar ei erau pe randul al 7-lea

Jimin se puse pe locul lui ,iar Jay lângă el,iar Tae la Jay in brațe, Jay nu a spus nimic si la luat mai bine in brațe, Tae avea picioarele pe partea dreapta a lui Jay ,statea cu fundul pe picioarele acestuia aproape de penisul acestuia , cu capul pe umarul lui de pe partea stângă, iar Jay isi puse mâinile in jurul taliei lui ,apoi isi impleti degetele cu ale lui Tae.

Ceea ce nu știau nici unul era ca Jk si Hyuna erau mai jos de ei cu doua rânduri.

Pe la jumătate filmului, lui Jk ii amorțise gatul asa ca  și-l mișcă puțin si asa mai vedea si ce persoane sunt in încăpere, cand ajunsa cu capul in  spate il văzu pe Tae la Jay ii brațe, își ascundea fațuca in haina acelui baiat ,si mai si tremura puțin. Si Jay observase asta si il intrebase daca e bine si a zis ca da doar ii e puțin frig ,si scuza a mers pt ca deasupra lor era aerul condiționat, Jay ii daduse lui Tae hanoracul cel negru care ii venea lui Tae ca o rochie din moment ce ii venea aproape pana la genunchii, bine nu a fost chiar o scuză chiar ii era frig.

Si Jk vazuse ca tremură, dar el isi daduse seama ca e din cauza filmelor ,el stia ca se teme de filmele astea, deoarece era in vestiarul unde se țineau echipamentele sportive cu Hyuna si celelalte  panarane ale ei si vorbeau cand au ajuns la subiectul KIM TAEHYUNG.

⌛some time ago⌛

-hey fetelor știți ce am auzit? (O proastă)

-hmm? (Hyuna)

-ca acelei mici panarame pe nume Taehyung, ii este frica de filmele horror, de furtunii, si daca e sigur in casa de întuneric. (O alta  proastă)

-😂😂😂😂😂😂 (toți)

-ce mai cațea (Hyuna)

⌛back to the present⌛

《Jk pov 》

Oare boul ala de Park nu isi da seama ca ii este frică de film sau ca tremură?ih doamne cât de prost este.

Ia stai,de ce imi pasă mie de el ,of doamne acum imi pasa si de curve.

《Autor pov 》

Gândește Jk apoi se intoarce inapoi la fizionatul filmului.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum