《Autor pov 》
Dupa ce filmul sa terminat cei trei au iesit afară, Jay din nou la cărat pe Tae care si acum era îngrozit de acel film.
-TaeTae nu am știut ca îți este frică de filmele horror am crezut ca iti plac filmele astea cum ii plac si lui Jimin.
-nu e nimic Hyung
-mai stai la mine in brațe sau vrei sa cobori?
-mai stau ,sper ca nu te superi🥺
-normal ca nu...... hey ce ziceți vreți sa mâncam ceva?
-da *Jimin*
-imi iei si ceva dulce dupăia?🥺
- normal pui *spune si il sărută pe frunte*
- mulțumesc*spune Tae fericit*
Ce nu știau ei e ca Jk si Hyuna erau in spatele lor si Jk fierbea de nervi ,cu tot cu Hyuna lângă el ,era gelos pe Jay ,gelos pentru ca el il poate lua in brațe si săruta. JK credea ca Tae si Jay sunt un cuplu.
••••
Jay,Tae si Jimin așteptau sa vina mâncarea ce o comandasera,dar ce nici unul nu a observat era ca si Jk si Hyuna erau la cateva mese distanță de ei,Jk ii urmarise până in restaurantul unde intraseră, Hyuna chiar era bucuroasă ca ia din nou masa cu Jk,deoarece nu o mai facusera de mult.Tae era la Jay in poală fix pe membrul acestuia ,Jay simțea ca il strâng deja pantalonii si nici el nu știe cat mai poate rezista.
-Tae pu-ah *geme el incet cand Tae se mișcă la el in poală *
-Hyung esti bine?
-da ,dar nu te mai mișca ,te rog!
-scuze, ce este?
- am o mica problema.
-aaa...scuze,scuze,scuze *spune si se ridica de la el din poală *
-nu e nimic ,insa ma duc până la baie
-b...bine
Jay se ridica de la masă, iar Jk tot cu ochii pe ei era si chiar si el a vazut ca Jay era acum excitat din cauza funduletului lui Tae.
-T..Tae tu tocmai l-ai excitat pe Jay?
-d...da
Cei doi băieți erau roșii ca focul din cauza rușinii, iar Jk era roșu din cauza nervilor.