《Autor pov 》
Era a doua zi ,iar Taehyung trebuia sa meargă cu Jimin la cumpărături si de asemenea cu părinți sai .
Au vorbit si cu proprietarul firmei unde ei lucrează si se vor muta cu totul in Seoul, si vor fi mai aproape si de familie lor totul o sa fie mult mai frumos.
Toti patru se aflau in mall la raionul cu haine ,până la urma Taehyung pentru a le arata ca a trecut peste Jk ,a început sa poarte din nou haine colorate....cu toate ca tot il iubește o face de dragul prietenilor săi, nici prietenia dinte el si Kyung nu este prea rea chiar din contra se înțeleg de minune.
- TaeTae hai sa luăm câte o inghetata ~Jimin~
-sigur Jiminy~spune si merg amândoi in fața spre ieșirea din acel magazin, cat timp părinți lor duceau hainele la mașină aveau timp sa își i-a si ceva dulce~
Partea nasoală pentru cei doi mai ales pentru Taehyung este ca trebuie să se deghizeze pentru a nu ii recunoaște fani .
Taehyung avea probleme cu plămâni si nu prea putea sa stea prea mult cu mască, ori legat la gura sau sa își țină respirația.
Dupa ce aceștia și-au luat cate o inghetata, au plecat spre raionul cu inele de unde Jimin vroia sa ii cumpere lui Yoongi o verigheta, da Jimin vroia sa il i-a pe Yoongi de soț ,il iubea deci ce avea de pierdut.
Au intrat in acea bijuterie si se învârteau pintre rafturile mari pline cu bijuteri de sus până jos.
Aceștia erau dupa o vitrină din apropierea tejghelei cand au auzit 2 voci foarte cunoscute erau Jungkook si Yoongi.
- TaeTae Aceștia sunt Jungkook si Yoongi?~intreaba Jimin in șoaptă ~
-hm...
Spune Tae si din greșeală aud discuția celor doi băieți ce se pare ca si ei căutau 2 verighete.
"Crezi ca o sa ii placă?"~Yoongi ~
"Cu siguranță e superbă verigheta "~Jk~
-Jiminy vorbește despre tine.
-ai dreptate .
"Sper sa accepte, altfel nu stiu ce voi face...cred ca in cel mai bun caz ma omor"
"Nu vorbi prostii Hobi te iubește si tu la fel ,sigur o sa accepte "
Dupa aceste dou propoziți ochii lui Jimin se umplura de lacrimi si fugi din bijuterie plângând.
-JIMIN STAIIII!~Strigă Taehyung dupa el~
In momentul in care Cei doi auziră acest nume se intorc spre sursa sunetului si ii vad pe Jimin in fața si Tae alergând dupa el.
"Cred ca am dat-o rau in bară "
"Parca il uitasei pe Jimin"
"Niciodată nu am făcut-o il iubesc enorm nu pot sa il uit"
Ce nu știa Yoongi e ca din întâmplare si Hobi era in mall vroia sa ii cumpere un cadou mamei sale,iar acesta auzise toată discuția despre Jimin.
-oh deci nu ma iubești, sti ce dacă nu o faci dute dracului cu tot ce ține de tine eu am avut încredere în tine si tu îți bați joc de sentimentele mele....nu vreau sa te mai vad niciodată mincinosule~spune Hobi si pleacă si el fugind de acolo cu lacrimi in ochii.
"Asta nu e bine,nu e bine deloc....a..acum i-am pierdut pe amândoi "
"Calmeazăte vom găsi noi o soluție pt a rezolva problemele asta"
Spune Jk si il i-a in brațe prietenește, dupa ce cumpăra 3 verighete, acum una in plus pt Jimin pleacă din bijuterie spre casa lui Jk.