Jimin pov:
-hey Yoongi, il vazu-si pe Tae ?-nu ,dc?
-nu se simte bine
-oh,stai am o idee
-ok
Il vad pe Yoongi cum se duce la un baiat si ii spune ceva, nu stiu ce dar sper ca e de bine,pleaca de langa baiat si ajunge in fata mea si incepe sa vorbeasca:
-stiu unde este
-serios??
-da,este pe acoperis
-stai ,nu din nou
-imi spui si mie ce se intampla,ce a patit?
-pai...lui Tae ii place de Jk ,insa .....Jk si bate mereu joc de el,il injura,il bate (chiar dacă nu da tare ,il loveste),dar Tae nu e ranit pe exterior ,el e ranit pe interior
-cum adica ?daca Jk il loveste cu e ranit pe interior?
-pai...Jk se culca cu toti si Tae se simte prost, doar ca nu asta e problema,el este ranit prin faptul ca curvele lui Jk isi bat joc de el si chiar au incercat sa il bata daca nu eram eu si un coleg de clasă ,era batut,cine stie poate chiar a fost cand noi nu eram in preajma lui,si ma doare tare pt el e prietenul meu cel mai bun.
-stiu baby ca te doare o sa vorbesc eu cu Jungko...
-nuuu,sa nu faci asta
-dc?
-Tae nu vrea sa ii spuna ,el crede ca daca afla poate sa profite de el ca stie ca il place si o sa fie si mai rau,te rog nu mai spune la nimeni.
-cine mai stie?
-Eu,acel coleg si acum tu.
-ok ,promit ca nu spun
- mulțumesc,acum hai la el
-bine
Spune apoi il i-au de mana si îl trag dupa mine ,toți stiu ca eu si Yoongi avem o relatie deci nu imi pasa,recunos sunt gelos ,insa asta nu inseamna ca nu pot sa arat ca imi iubesc iubitul .
Mergeam cu Yoon (Yoongi) pe scări cand ajungem sus pe ultima treapta deschid usa si il zaresc pe Tae stand jos cu picioarele la piept plângând si cu sangele ce ii curge din genunchi in jos spre glezna si pe pantaloni ce acum erau de un rosu deschis,dupa ma uit si la mainile lui unde si de acolo curgea câte o picatura jos pe cimentul rece.
Plec de lângă Yoongi si ma duc repede la Tae ma pun jos in genunchii si il i-au in brațe .
-Tae te rog nu mai plânge
-......
-Tae ,pui gata te rog
-......uite o sa vorbeasca Yoongi cu Jungko..
-nuuuu,lasă-mă, te rog lasă-mă singur!
-Tae te rog ,hai la cabinetul medical sa curatam ranile.
-nu ,ce mai conteaza ca am niste zgarieturi mici si curge putin sange,mai bine imi spargeam capul ,poate ca am nu mai aveam motiv sa plang.
-Tae nu mai vorbi asa ,ok hai la cabinet*spun si il ridic i-ar el ma ia de mana ,e ceva in neregula cu el*
-Tae te simti bine?
-i-imi e putin amețeala .
-YOONGI vino sa ma ajuti putin
*strig eu dupa el iar el vine imediat langa mine*-I-al tu te rog in spate si hai sa mergem la cabinetul medical .
-ok baby*spune si in urmatoarele secunde il pun pe Tae la el in spate ,ii i-au ghiozdanul si plec dupa ei ,dar mai intai inchid usa in urma mea.
<in cabinetul medicului >
-o sa vorbesc eu cu directorul si ii spun ca nu te simti bine,ok?(asistenta)
-hm,mulțumesc mult (Tae)
-cu plăcere puiule(asistenta)
-va rog sa il duceți voi casă
-da ,doamnă (Yoongi)
-ok,la revedere si sa ai grija puiule
-da doamna ,si multumesc inca o data
- la revedere copii (asistenta)
-buna ziua (yoonmin)
Dupa ce plecăm din cabinetul medical,am vorbit cu Yoongi si a zis ca il duce el acasa pt ca nu conteaza daca intarzie la antrenament si eu chiar nu puteam pt ca aveam test la Biologie.